10 darmowych alternatyw Google Hangouts

‎Hangouts on the App Store

Google Hangouts to popularny komunikator internetowy służący do połączeń głosowych oraz wideokonferencji między użytkownikami. Z pewnością każdy z nas miał okazję znaleźć tę aplikację na swoim telefonie, bo w większości smartfonów jest aplikacją systemową. Obecnie Google Hangouts zostało zastąpione przez dwie wersje: Hangouts Chat i Hangouts Meet.

Czytaj więcej «10 darmowych alternatyw Google Hangouts»

Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?

Jak promować wydarzenie Facebooku

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do marketingu i komunikacji z odbiorcą. Jednym z najbardziej popularnych serwisów jest Facebook, tylko osoby leniwe nie czerpią z niego korzyści. Facebook doskonale nadaje się do promocji wydarzenia lub webinaru na szeroką skalę. Jeśli chcesz, by ludzie naprawdę zainteresowali się Twoim przedsięwzięciem i wzięli w nim udział, to koniecznie powinieneś pomyśleć o promocji na Facebooku. Niekiedy ciągła zmiana facebookowych algorytmów czy wprowadzanie nowych narzędzi do marketingu może zniechęcić. Ale spokojnie — zespół MyOwnConference pomoże Ci.

Czytaj więcej «Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?»

10 artykułów o promocji webinarów

promocja webinaru artykuł

Promocja webinaru to chyba najważniejsza kwestia, z którą masz do czynienia po wymyśleniu tematu wydarzenia. Bo w jednej branży może lecieć codziennie dziesięć przeróżnych webinarów. O uwagę widzów  walczą setki treningów i szkoleń, konferencje online na każdy gust i kieszeń.

Coraz trudniej jest pozyskać nowych uczestników w niekończącym się strumieniu treści. Właśnie dlatego warto skorzystać z maksymalnej liczby narzędzi do promocji webinaru, aby jak najwięcej osób usłyszało o Tobie. Dzisiaj przygotowaliśmy listę wpisów, które pomogą wypromować webinar wśród tysięcy ludzi i znaleźć swoich odbiorców.

Czytaj więcej «10 artykułów o promocji webinarów»

Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?

Instagram do promocji webinarów

Obecnie Instagram jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych. Liczba aktywnych użytkowników tej platformy wynosi 1 miliard miesięcznie (!), w tym 5,9 mln Polaków. Jak w takim razie wydzielić się na tle innych użytkowników i skłonić klienta do uczestnictwa w Twoim wydarzeniu lub webinarze?

Czytaj więcej «Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?»

Konferencje przy użyciu Skype for Business vs MyOwnConference

Skype for business

Chociaż Microsoft ogłosił w zeszłym roku, że planuje zastąpić Skype’a dla firm Microsoftem Teams, teraz oba narzędzia działają i pozostają popularne. Dlatego dzisiaj proponujemy porównać Skype’a dla firm z MyOwnConference. Przyjrzymy się również Skype Meeting Broadcast i dowiemy się, które z tych rozwiązań jest odpowiednie na konferencje i webinary.

Czytaj więcej «Konferencje przy użyciu Skype for Business vs MyOwnConference»

W jaki sposób webinary mogą pomóc Twojej firmie turystycznej

turystyka webinary

Na pewno zgodzisz się, że dziś między biurami podróży panuje zacięta konkurencja. Po pierwsze, wynika to z dużej liczby firm tego typu. Po drugie, spowolnienie gospodarcze znacznie zmniejszyło liczbę samych podróżników. Aby w takich warunkach biuro podróży nie tylko utrzymało się na rynku, ale także zwiększyło sprzedaży, warto świadczyć usługi na najwyższym poziomie i korzystać z zaawansowanych technologii w celu promowania usług turystycznych.

Czytaj więcej «W jaki sposób webinary mogą pomóc Twojej firmie turystycznej»

Chcę więcej uczestników! Co robić, jeśli na wydarzeniu jest mało osób?

 

więcej uczestników na wydarzeniu

Pewnego dnia trafiłam na wiadomość w Linkedin, której autor był zdumiony, dlaczego nikt nie przyszedł na jego webinar. Ogólnie rzecz biorąc, wysłał listy do prawie 10 000 swoich subskrybentów. Spośród nich 300 osób napisali, że przyjdą. Jednak w rzeczywistości na webinarze pojawiło się zaledwie 15 uczestników. Oczywiście myślał, że przyjdzie więcej uczestników.

Czytaj więcej «Chcę więcej uczestników! Co robić, jeśli na wydarzeniu jest mało osób?»

Od tablicy szkolnej po e-learning. Jak nauczyciel może zarabiać w Internecie?

zarabiać na nauczaniu

Wszystko zaczęło się bardzo zwyczajnie. Agnieszka — klientka MyOwnConference — zapisała się na lekcje online z języka niemieckiego, które wywarły na niej wielkie wrażenie. I wcale nie chodziło o nauczyciela czy nową wiedzę. Jedyną myślą, która drążyła jej umysł była: “Przecież ja też mogę zarabiać na nauczaniu online”.

Czytaj więcej «Od tablicy szkolnej po e-learning. Jak nauczyciel może zarabiać w Internecie?»