Distance learning lub nauka na odległość na platformie do webinarów

Distance learning nauka na odległość

Distance learning (d-learning) lub nauka na odległość — to dość popularny sposób na zdobywanie wiedzy i wykształcenia. Zarówno duże, jak i małe firmy, uczelnie i nauczyciele docenili już zalety edukacji online i codziennie korzystają z tego narzędzia. Jeśli chcesz dowiedzieć się o więcej o nauczaniu, zapraszamy porozmawiać o webinarach — jednym ze skuteczniejszych narzędzi do distance learning.

Czytaj więcej «Distance learning lub nauka na odległość na platformie do webinarów»

Jak zwiększyć konwersję i sprzedaż na webinarze?

sprzedaży na webinarze

Prowadzisz webinary i chcesz na tym zarobić. Nic dziwnego, prawie każdy chce zwiększyć sprzedaż na webinarze. Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę dobre wyniki, powinieneś zadbać nie tylko o treść, ale również o liczbę rejestracji i liczbę odwiedzin, a także o to, by jak najwięcej uczestników zostało Twoimi klientami.

Dzisiaj mówimy o konwersji i sprzedaży przed i w trakcie webinaru.

Czytaj więcej «Jak zwiększyć konwersję i sprzedaż na webinarze?»

Jak ulepszyć content i nie dać nudom zabić Twój kurs online

Jak ulepszyć content

Jak ulepszyć content? Jak ożywić nudne slajdy? Cały czas mówi się, że content ma być zachwycający i niebanalny. Ale jak nie pozwolić uczestnikom na bezmyślne zaglądanie na Facebooka czy Instagrama, jeśli masz opowiadać o niekoniecznie atrakcyjnych tematach np.: farmakologii, ubezpieczeniu, finansach lub matematyce? To prawdziwe wyzwanie dla kursów e-learningowych i webinarów: pokonanie starych i nudnych slajdów, stworzenie kursu, który będzie prawdziwą ekscytującą podróżą, mimo że temat jest bardzo trudny.

Czytaj więcej «Jak ulepszyć content i nie dać nudom zabić Twój kurs online»

Jak stworzyć kurs online: sprzęt, koszty, kwestie prawne

Jak stworzyć kurs online

Dzisiaj mamy historie o tym, jak stworzyć kurs online. Zapytaliśmy Mateusza Wieniawskiego, jednego z autorów kursu online, o jego pierwszych krokach w tej branży, o tym z jakimi problemami się borykał i jak wybił się na tle innych kursów online.

Wierzymy, że nauka jest najlepszą inwestycją, może właśnie dlatego kursy online są dzisiaj tak popularne. Coraz więcej ludzi decyduje się na założenie własnego kursu, jednak nie każdy potrafi stworzyć jakościowy produkt i zyskać zaufanie klientów, nie mówiąc już o wysokich zarobkach.

Czytaj więcej «Jak stworzyć kurs online: sprzęt, koszty, kwestie prawne»

Najczęstsze błędy popełniane na webinarach. 15 przyczyn niepowodzenia

 błędy na webinarach

Odważyłeś się więc na prowadzenie webinarów, ale gdzie są obiecane i pożądane tłumy uczestników, wzrost sprzedaży i wszelkie inne korzyści? Dlaczego webinary nie działają, a uczestnicy chcą jak najszybciej uciec, zamiast zostać Twoimi stałymi klientami? Jakich błędów popełniasz na webinarach?

Twój webinar jest po prostu nieprofesjonalny. To cenzuralna wersja odpowiedzi na pytanie: co nie spodobało się klientom na moim webinarze? Znaleźliśmy kilka przyczyn takiego problemu.

Czytaj więcej «Najczęstsze błędy popełniane na webinarach. 15 przyczyn niepowodzenia»

10 darmowych alternatyw Google Hangouts

‎Hangouts on the App Store

Google Hangouts to popularny komunikator internetowy służący do połączeń głosowych oraz wideokonferencji między użytkownikami. Z pewnością każdy z nas miał okazję znaleźć tę aplikację na swoim telefonie, bo w większości smartfonów jest aplikacją systemową. Obecnie Google Hangouts zostało zastąpione przez dwie wersje: Hangouts Chat i Hangouts Meet.

Czytaj więcej «10 darmowych alternatyw Google Hangouts»

Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?

Jak promować wydarzenie Facebooku

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do marketingu i komunikacji z odbiorcą. Jednym z najbardziej popularnych serwisów jest Facebook, tylko osoby leniwe nie czerpią z niego korzyści. Facebook doskonale nadaje się do promocji wydarzenia lub webinaru na szeroką skalę. Jeśli chcesz, by ludzie naprawdę zainteresowali się Twoim przedsięwzięciem i wzięli w nim udział, to koniecznie powinieneś pomyśleć o promocji na Facebooku. Niekiedy ciągła zmiana facebookowych algorytmów czy wprowadzanie nowych narzędzi do marketingu może zniechęcić. Ale spokojnie — zespół MyOwnConference pomoże Ci.

Czytaj więcej «Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?»