Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów

temat webinaru

“Obiecałam swoim subskrybentom, że przygotuję dla nich serię webinarów. Miałam już kilka pomysłów i tylko Bóg wie, dlaczego napisałam, że będzie tych webinarów 7. Dobre pomysły i informacja skończyły się już przed 5 spotkaniem.“

Skuteczny temat webinaru to prawdziwy skarb. Polecam zapisywać wszystkie idee, które wymyślisz natychmiast, a serie webinarów planować rzetelnie, planując od razu kilka bonusowych webinarów, by nie przeżywać takich momentów rozpaczy, jak ta pani na forum. Czytaj więcej «Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów»

Wysyłka mailingu przed i po webinarze. 17 pomysłów na mailing

mailing przed i po webinarze

Wiadomości wysłane przez e-mail to szybka i wygodna forma komunikacji z uczestnikami Twojego webinaru, wideokonferencji lub szkolenia. Poza tym nie musisz ograniczać się tylko do przypominania o rozpoczęciu webinaru i mailu z linkiem do pokoju webinarowego. Komunikacja e-mailowa z uczestnikami webinaru może stać się skuteczną częścią strategii marketingowej.

Czytaj więcej «Wysyłka mailingu przed i po webinarze. 17 pomysłów na mailing»

Jak samodzielnie zrobić webinar i nie zwariować?

zrobić webinar

Wciąż nie wiesz, jak samodzielnie zrobić webinar? Wiem, że na początku wybór tematu, tworzenie landing page’a, reklamy czy prezentacji może się okazać prawdziwym wyzwaniem. Być może myślisz, że jeszcze nie jesteś gotowy, ale prawda jest taka, że nigdy nie jesteśmy gotowi na 100%. Nie czekaj, aż ktoś przyjdzie i powie: „Słuchaj, jesteś już ekspertem — teraz na pewno możesz prowadzić szkolenia”. Organizacja szkoleń może przebiegać łatwo, dlatego przygotowaliśmy małą instrukcję, dzięki której będziesz mógł samodzielnie zrobić webinar.

Czytaj więcej «Jak samodzielnie zrobić webinar i nie zwariować?»

10 artykułów o promocji webinarów

promocja webinaru artykuł

Wymyśliłeś sprzedający się temat, napisałeś o nim w sieciach społecznościowych i newsletterze, a następnie już prowadzisz webinar dla 1000 uczestników? Nie, niestety tak już to nie działa. Promocja webinaru jest kluczem, jeśli zależy Ci na dużej liczbie uczestników. W jednej branży może lecieć codziennie dziesięć przeróżnych webinarów. O uwagę widzów  walczą setki treningów i szkoleń, konferencje online na każdy gust i kieszeń.

Coraz trudniej jest pozyskać nowych uczestników w niekończącym się strumieniu treści. Właśnie dlatego warto skorzystać z maksymalnej liczby narzędzi do promowania webinaru, aby jak najwięcej osób usłyszało o Tobie. Dzisiaj przygotowaliśmy listę artykułów, która pomoże wypromować webinar wśród tysięcy ludzi i znaleźć swoich odbiorców.

Czytaj więcej «10 artykułów o promocji webinarów»

14 sprawdzonych sposobów pozyskiwania leadów. Czyli jak przyciągnąć na webinar więcej osób

register

Szukasz sposobu na to, jak przyciągnąć uczestników na event lub wypełnić pokój webinarowy? Proponuję dziś znaleźć rozwiązanie. Zacznijmy od tego, że zwiększymy liczbę zapisów. Zasada jest prosta: im więcej osób się zarejestruje, tym więcej ściągniesz uczestników i leadów. Według statystyk Hubspot tylko 36% zapisanych osób uczestniczy w webinarze. A to znaczy, że masz przemyśleć strategię, która pomoże stale przyciągać uczestników na Twoje wydarzenia. Okazuje się, że samo tworzenie wartościowych treści już nie wystarczy.

Czytaj więcej «14 sprawdzonych sposobów pozyskiwania leadów. Czyli jak przyciągnąć na webinar więcej osób»

10 pytań, które pomogą napisać zaproszenie na webinar w pół godziny

zaproszenie na webinar

Zaproszenie na webinar i agenda spotkania znajduje się na stronie rejestracji, w sieciach społecznościowych, newsletterach. Widzą to wszyscy, a więc masz o to zadbać dokładnie. Skuteczne zaproszenie zawiera nie tylko przycisk rejestracji, a też podstawowe informacje o webinarze i odpowiedzi na możliwe pytania użytkowników dotyczące nadchodzącego wydarzenia. Masz napisać zaproszenie tak, aby zmotywować użytkownika do zarejestrowania się na webinar. Poniżej znajdziesz 10 pytań, które pomogę ci napisać chwackie zaproszenie na webinar. Czytaj więcej «10 pytań, które pomogą napisać zaproszenie na webinar w pół godziny»