Jak wykorzystać potencjał webinarów w branży deweloperskiej

Dziwią Cię webinary w branży deweloperskiej? Na pewno zauważyłeś, że od pewnego czasu wiele spraw można załatwić przez Internet przy użyciu różnego rodzaju komunikatorów online. Branża nieruchomości też przechodzi transformację i zaczyna działać online. Właściwie większość firm musiała dostosować się do panującej sytuacji i szukać metod, dzięki którym ich biznesy przetrwają. Ale czy aby na pewno jest to gorsza forma komunikacji z klientem? Odpowiedź brzmi: nie! Umiejętne przekształcenie oferty i dostosowanie jej do przedstawienia w webinarach daje niekiedy większy sukces niż korzystanie z tradycyjnych spotkań „face to face”. 

Z tego wpisu dowiesz się m.in., w jaki sposób krok po kroku stworzyć webinar deweloperski, a także poznasz inspiracje do stworzenia webinarów. Korzystaj! Czytaj więcej «Jak wykorzystać potencjał webinarów w branży deweloperskiej»

Jak zrobić wspólną transmisję na żywo w MyOwnConference

Wspólna transmisja

Wspólne transmisje na żywo są w obecnej sytuacji nadzwyczaj popularne. Najczęściej odbywają się w formie wywiadów, rozmów, gdy dwie osoby dyskutują na temat, dzielą się opiniami, odpowiadają na pytania hostów i publiczności. Taki sposób komunikacji okazuje się bardziej dynamiczny, spontaniczny, atrakcyjniejszy niż wtedy, gdy mówi tylko jedna osoba. Wspólne transmisje na żywo przyciągają więcej słuchaczy.

Dzisiaj pokażemy, jak rozpocząć transmisję na żywo w MyOwnConference z drugim hostem.

Czytaj więcej «Jak zrobić wspólną transmisję na żywo w MyOwnConference»

Jak zrobić komercyjne webinarium i go nie spartaczyć

komercyjne webinarium

Przeglądając sieć, z pewnością natkniesz się na wiele opowieści o licznych sukcesach w prowadzeniu webinarów i prezentacji online. Faktycznie webinary są ważnym elementem w kreowaniu wizerunku swojej firmy. Dzięki wykorzystaniu takiej formy kontaktu z odbiorcami można pomóc sobie w znalezieniu nowych klientów, a także zdobyć dodatkową wiedzę.

Czytaj więcej «Jak zrobić komercyjne webinarium i go nie spartaczyć»

Jak uniknąć najczęstszych błędów w wysyłce?

lista najczęstszych błędów w newsletterach

Podstawą dobrych relacji między organizatorem a uczestnikiem webinaru, jest stały kontakt, zwłaszcza po skończonym szkoleniu online. Nie mylić z ciągłym i uprzykrzającym spamem. Twoim obowiązkiem jest wysyłanie wiadomości e-mail do klientów z zaproszeniami na webinary, materiałami ze szkolenia i innymi informacjami. Naturalne jest to, że możesz być zmęczony czytaniem kolejnego artykułu na temat sposobu działania wysyłki mailingowej.  Spieszymy z pomocą, przygotowując wskazówki i przestrzegając Cię, przed najpopularniejszymi błędami, które prowadzą do utraty kontaktów z bazy. 

Czytaj więcej «Jak uniknąć najczęstszych błędów w wysyłce?»

Idealne przeprowadzenie prezentacji online. Czyli jak zaangażować klienta i zapewnić sprzedaż?

https://cdn.mywebinar.net/b/pl/wp-content/uploads/2018/05/Young-female-chatting-online-e1526030510540.jpg

„Jako szef działu sprzedaży często organizuję spotkania i prezentacje produktów. Jednak kiedy otrzymałem zlecenie przeprowadzenia prezentacji online, poczułem ogromny stres. To zaproszenie od zaprzyjaźnionej firmy. Tym bardziej towarzyszyła mi presja bycia najlepszym, w końcu wystąpię w roli specjalisty, a ten tytuł zobowiązuje”.

Czytaj więcej «Idealne przeprowadzenie prezentacji online. Czyli jak zaangażować klienta i zapewnić sprzedaż?»