Webinary w e-learningu. Po co to komu?

webinary w e-learninguDzisiaj człowiek jest przeładowany nowymi informacjami. W pracy, na studiach, w gronie przyjaciół wymagają od nas coraz większej wiedzy. Jednak codzienne bombardowanie informacjami sprawia, że nie potrafimy skupić się na czymś jednym i w konsekwencji nie podnosimy poziomu naszej inteligencji. Co w takim przypadku ma zrobić wykładowca czy szkoleniowiec, by przyciągnąć i skupić studentów na treningu?

Czytaj więcej «Webinary w e-learningu. Po co to komu?»

Ćwiczenia głosowe. Jak mówić wyraźnie?

Większość prowadzących webinarów nie jest profesjonalnymi mówcami, aczkolwiek wyraźna wymowa i przyjemny głos są dla nich też bardzo ważne. Przygotowaliśmy 5 ćwiczeń i 10 łamańców językowych, by szybko i skutecznie rozgrzać aparat mowy przed wystąpieniem publicznym. Poświęć kilka minut na te ćwiczenia głosu, a będziesz brzmiał wyraźnie i przekonująco.

Czytaj więcej «Ćwiczenia głosowe. Jak mówić wyraźnie?»

Co robić, jeśli na webinarze jest mało uczestników?

mało uczestników na webinarze

Pewnego dnia trafiłam na wiadomość w jednej z grup w Linkedin, której autor był zdumiony, dlaczego nikt nie przyszedł na jego webinar. Ogólnie rzecz biorąc, wysłał listy do prawie 10 000 swoich subskrybentów. Spośród nich 300 osób napisali, że przyjdą. Jednak w rzeczywistości na webinarze pojawiło się zaledwie 15 uczestników. Jak widać, wskaźnik nie jest zbyt duży.

Czytaj więcej «Co robić, jeśli na webinarze jest mało uczestników?»

Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?

Instagram do promocji webinarów

Obecnie Instagram jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych. Liczba aktywnych użytkowników tej platformy stanowi 1 miliard miesięcznie (!), w tym 5,9 mln Polaków. Jednak jak się wydzielić na tle tych wszystkich użytkowników, jak przekonać klienta, że ma skorzystać właśnie z Twoich usług i zachęcić go do uczestnictwa w Twoim wydarzeniu lub webinarze?

Czytaj więcej «Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?»