pomysłów na temat webinaru

Zdarzają się takie sytuacje, kiedy nie możesz wymyślić temat szkolenia lub kolejnego webinaru. Brak pomysłu nie jest rzadkością nawet dla kreatywnego organizatora szkoleń. Właśnie dlatego proponujemy dzisiaj 5 pomysłów na Twój kolejny webinar.

Seria “How To” („Jak…”)

Już jedno słowo „jak” w nagłówku Twojego artykułu, wideo lub webinaru może zwrócić na siebie uwagę. To słusznie, że użyteczne instrukcję i porady zawsze będą rozchwytywane. Webinary “How To” — to dobry sposób na wzmocnienie lub budowanie reputacji eksperta, no i żeby pokazać swoje kompetencje. Takie webinary służą zarówno do pozyskania nowych klientów, tak i utrzymania „starych”. Webinary „How to” należą do najpopularniejszych.

Realny przykład

Spróbuj podczas webinaru opowiedzieć o projekcie, nad którym właśnie pracujesz czy o tym, nad którym zakończyliście pracę w waszej firmie. Nie znaczy to, że masz dzielić się tylko pozytywnym doświadczeniem. Pokaż, jakie miałeś trudności, i jak je pokonałeś. Taki webinar pomoże zdobyć przyjaźń i zaufanie słuchaczy.

Odpowiedzi na pytania

Otwarta komunikacja z uczestnikami jest wartościowa zarówno jak dla prowadzącego, tak i słuchaczy. W ten sposób możesz lepiej poznać swoich klientów, ich potrzeby, a uczestnicy mają możliwość odzyskania odpowiedzi na interesujące ich pytania. Takie otwarte fora pomagają budować dobre relacje z klientami. Ten rodzaj rozmowy jesz rozpowszechniony wśród blogów, to dlaczego by nie spróbować tego w swoim kolejnym webinarze. Na przykład taki sposób wybrał Aleksandr Gerczyk, znany trader, na webinarze „Interaktywne odpowiedzi na pytania”.

Audyt

Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu jakichkolwiek audytów: audyt strony, działu sprzedaży lub diety, to warto dodać taką kategorię do listy swoich webinarów. W trakcie szkolenia możesz podać algorytm prowadzenia audytu, a nawet przeprowadzić go w czasie rzeczywistym. Tak zrobiła firma WebPromoExperts na webinarze „SEO audyt na własną rękę”.

Rozwinięcie poprzedniego webinaru

Możesz wybrać cieszący się popularnością webinar i rozwinąć ten temat na kolejnym wydarzeniu. Dowiedz się, jak uniknąć rozpowszechnionych błędów podczas prowadzenia webinaru.