faq myownconference

W marcu nasi klienci interesowali się wyglądem pokoju webinarowego, ustawieniami konta i szczegółami dotyczącymi różnych taryf. Tutaj już tradycyjnie zebraliśmy dla Ciebie wszystkie odpowiedzi.

Czy jest program do webinarów MyOwnConference gwarancją zabezpieczenia materiałów od kopiowania?

Tak. MyOwnConference korzysta z nowoczesnego 256 bitowego szyfrowania, które pozwala na 100% ubezpieczyć zachowane przez Ciebie pliki.

Dodałam prowadzącego na mój webinar. Czy może on organizować swoje webinary z mojego konta?

Tak. Drugi prowadzący może prowadzić swoje webinary w innym czasie. On ma pełny dostęp do możliwości serwisu.

Czy mogę ukryć ilość uczestników w pokoju webinarowym?

Tak. W tym celu wejdź do panelu użytkownika, w rozdział “Mój webinar”. Naciśnij przycisk “Ustawienia”. W zakładce “Właściwości” odznacz punkt “Pokaż ilość dostępnych miejsc” i “Zrób listę uczestników widzialną”.

ukryć-ilość-uczestników

Czy mogę jednocześnie pokazywać prezentację i włączać muzykę tła?

Aby skorzystać z tej funkcji w MyOwnConference trzeba:

1) włączyć prezentację
2) włączyć potrzebny Ci plik audio

Jednocześnie z przerwaniem prezentacji muzyka zostanie wyłączona. Dowiedź się o tym, jak przygotować dobrą prezentację.

Proszę, poradźcie, jak zmienić formę rejestracyjną uczestników, by zostawiali oni swój e-mail?

Proszę bardzo. Wejdź do panelu użytkownika i naciśnij przycisk “Ustawienia”, który znajdziesz w zakładce “Główna”. W drugiej zakładce “Właściwości” zaznacz opcję “Zaproponuj uczestnikom wpisywać adres e-mail” i “Zabroń wejścia bez wprowadzenia adresu e-mail”.

zostawiali-swój-e-mail

Czym różnią się pakiety Ultra i Elastyczny?

Pakiet Elastyczny pozwala na korzystanie z kilku pokojów. To z reguły jest potrzebne do jednoczesnego prowadzenia kilku spotkań online.

W momencie, gdy pokazują się slajdy na cały ekran, nie widzę czatu. Czy istnieje sposób na to, by podczas powiększenia rozmiaru slajdów czat był widzialny?

Tak. I masz dwa warianty:

1) używaj minimalistycznego wyglądu;
2) usuń listę uczestników.

Jak włączyć minimalistyczny wygląd w pokoju webinarowym?

Otwórz zakładkę “Wygląd zewnętrzny” w ustawieniach pokoju webinarowego. Zaznacz punkt “Użyj minimalistycznego dizajnu” i potwierdź naciśnięciem “OK”.

minimalistyczny wygląd

Teraz wszystkie ikonki w pokoju będą zajmować minimum przestrzeni. Odpowiedzi na inne często zadawane pytania możesz znaleźć tu.