myownconference faq

W marcu nasi klienci aktywnie interesowali się, jak można zorganizować autowebinar, jak działa program partnerski i ustawienia platformy do webinarów MyOwnConference. Nasz dział wsparcia online dawał odpowiedzi na każde pytanie nawet podczas weekendów, świąt i w nocy. A teraz i Ty możesz zaznajomić się z niektórymi pytaniami i odpowiedziami.

Jak zacząć mówić w pokoju?

W tym celu naciśnij przycisk „Mów teraz” w lewym dolnym rogu ekranu. W oknie, w którym pojawi się „Parametr Adobe Flash Player”, naciśnij przycisk „Pozwól”. Jeśli korzystasz z przeglądarki Chrome, może ona poprosić o dodatkowe pozwolenia na użycie kamery i dźwięku. Po tym, jak potwierdzisz, możesz spokojnie mówić podczas transmisji.

Co robić, gdy uczestnik mnie nie słyszy?

W takim razie poradź uczestnikowi wejść do pokoju webinarowego jeszcze raz, to znaczy, ponownie uruchomić okno przeglądarki z webinarem. Ale przypomnij sobie, że musisz koniecznie napisać swoją prośbę na czacie.

Chciałbym korzystać z Państwa serwisu w swojej witrynie internetowej. Jak mogę tego dokonać?

Wejdź do panelu sterowania. W ustawieniach odznacz „Aktywuj osadzoną na stronie wersję”. Po tym naciśnij „otrzymać kod” w linii ” Możesz otrzymać kod do osadzania pokoju w swojej witrynie”. Skopiuj i wklej ten kod na swojej stronie internetowej.

Czy mogę schować listę uczestników w pokoju webinarowym?

Tak, w tym celu wejdź do ustawień w panelu użytkownika i otwórz zakładkę „Ustawienia globalne”. Odznacz opcję w linii Zrób listę uczestników widoczną. Zapisz zmiany.

Uczestnicy nie mogą wejść na webinar bez hasła. Jak go usunąć?

W ustawieniach webinaru jest podrozdział „Ogólne”. Oczyść odznacz opcję „hasło do webinaru”. Naciśnij przycisk Zapisz.

„Czasowe usunięcie uczestników”. Co to znaczy?

Masz 2 opcji do wyrzucenia uczestnika z pokoju.

Wyrzuć z uprzedzeniem – ta opcja pozwala tymczasowo usunąć uczestnika z webinaru. Po upływie 2 minut użytkownik może wejść na webinar ponownie.

Zablokuj na zawsze uczestnik już nie może wejść na Twój webinar ze swojego adresu IP, póki nie usuniesz jego adresu z listy zablokowanych gości w panelu użytkownika. Zablokowany jest tylko w tym pokoju.

Czy mogę załadować do pokoju webinarowego tekstowy dokument Microsoft Word?

Tak. Dodaj dokument do archiwum za pomocą archiwizera, zatem załaduj go do rozdziału „pliki ogólne”.

Jak zaznaczyć w systemie, jakiej kamery i mikrofonu chcę wykorzystać?

Wejdź do pokoju webinarowego. W prawym górnym rogu naciśnij ikonę menu i wybierz Ustawienia Flash. W oknie ustawień wybierz potrzebny mikrofon i kamerę. Naciśnij przycisk „Zamknij”.

Czy mogę wyłączyć czat grupowy?

Tak. Są dwa sposoby. Po pierwsze, w ustawieniach webinaru w oknie „Ustawienia globalne” możesz odznaczyć punkt „Pokaż czat tekstowy”. Po drugie, w pokoju webinarowym w lewym dolnym rogu są ustawienia czatu, naciśnij tam obrazek z zameczkiem.

Chciałbym polecić platformę do webinarów MyOwnConference. Czy jest tu program partnerski?

Tak. Program partnerski MyOwnConference pozwala zaoszczędzić pieniądze, ponieważ otrzymujesz dodatkowe dni korzystania z serwisu za darmo.  Zapraszając do platformy nowych użytkowników za pomocą swojego linku partnerskiego, masz możliwość dostać bonus w formie przedłużenia terminu ważności Twojego pakietu, w wysokości 10% od sumy, którą zapłacił zaproszony użytkownik.