FAQ: nagranie webinaru w MyOwnConference

nagranie webinaru

Z funkcji „nagranie webinaru” korzystają się do 95% organizatorzy transmisji. Plik z nagraniem wydarzenia można wysłać do uczestników, oglądać ponownie i wykorzystać jako szkolenia wideo, a nawet sprzedawać. Nic dziwnego, że organizatorzy webinarów szczególnie interesują się, jak zrobić, aby nagranie było w dobrej jakości i maksymalnie odpowiadało ich celom. Ty też pamiętaj o tym, żeby przed webinarem nacisnąć przycisk „Nagraj”.

Gdzie jest przechowywane nagranie webinaru i w jaki sposób można go wysłać do uczestników?

Nagranie transmisji jest przechowywane na Twoim koncie w rozdziale „Nagrania webinarów”.
Są 2 podstawowe sposoby wysyłania go do uczestników:

– pobierz nagranie na komputer i wyślij na e-mail;

– skopiuj i podaj link do nagrania;

– ze swojego konta dodaj plik na YouTube, Dropbox, Google Drive, a potem podzielić się linkiem z uczestnikami.

Jaki jest okres przechowywania nagrań? Jakie są limity?

Czas przechowywania nagrań na serwerze wynosi 30 dni.

Po webinarze chcę udostępnić link, który będzie działać tylko przez kilka dni

Możesz wybrać czas, przez który nagranie webinaru można obejrzeć w sekcji Nagrania webinarów. Pamiętaj, że odnośnik nie będzie działać po usunięciu pliku z Panelu Klienta.

W trakcie webinaru od czasu do czasu pokazujemy pliki wideo. Dlaczego podczas oglądania nagrania widzimy czarny ekran zamiast tych filmików?

Nagrania te nie zawierają pokazywane na webinarze pliki wideo oraz audio, zarówno jak wideo z serwisu YouTube, ponieważ nie posiadamy praw autorskich i praw pokrewnych do tych materiałów. Dlatego radzimy podawać takie filmiki oddzielnie, razem z nagraniem.

W sytuacji, gdy organizator webinaru traci połączenie z internetem  w trakcie transmisji, czy zostanie takie nagranie zapisane?

Jeśli taki błąd połączenia trwa tylko parę sekund, to nagranie webinaru zostanie przedłużone automatycznie. Jeśli przerwa trwała dłużej, wtedy nagranie będzie składać się z dwóch części. Potem możesz połączyć ich za pomocą jakiegokolwiek edytora wideo.

Oprócz tego w planach taryfowych, w których ilość uczestników jest większa od 500, włączona jest funkcja automatycznego nagrywania. Pozwala ona nagrywać webinar nawet wtedy, kiedy prowadzący nie nacisnął przycisk „nagrywanie”.

Czy wiadomości czatu zostaną dołączone do nagrania?

Sam możesz zdecydować, czy chcesz, by te wiadomości było widać. Przed webinarem wybierz lub odznacz opcje „Dodaj czat do nagrania” w Panelu Klienta.

Spodobał ci się ten post? Podziel się!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
0