moderatorzy na webinarze

Prowadzić webinary jest łatwiej, jeśli masz pomocnika. Nazywa się moderator, administrator lub współprowadzący, a jego główną funkcją jest rozwiązanie kwestii technicznych i organizacyjnych podczas webinaru. W MyOwnConference nie ma różnicy pomiędzy moderatorem a prezenterem: moderator może również mówić w trakcie transmisji do uczestników, nagrywać transmisję, zarządzać czatem. Dlatego dodać lub zaprosić pomocników możesz w rozdziale „Moi prezenterzy”.

1. Jakie funkcje są dostępne prezenterowi (moderatorowi) w MyOwnConference?

Prezenterzy mogą przemawiać na webinarze, nagrywać go, moderować dyskusje na czacie, pokazywać ekran i prezentacje, prowadzić kwestionariusze, pauzować webinar.

Warto zaznaczyć, że zaproszeni prezenterzy mają dostęp tylko do pokoju webinarowego. Kabinet należy wyłącznie do jednego konta, czyli do jednej osoby. Drugi prowadzący nie ma dostępu do Twojego konta.

2. Jak dodać prowadzącego na mój webinar?

W tym celu wejdź do panelu użytkownika w rozdział „Moi prezenterzy” i naciśnij przycisk „Dodaj nowego prezentera”. Następnie napisz nazwę do wyświetlenia, to imię będzie wskazano w pokoju webinarowym pod czas transmisji. Hasło i nazwa użytkownika dodają się automatycznie, ale jeśli chcesz, możesz ich zmienić. Możesz też zaznaczyć kraj i załadować awatar (obrazek, który będzie widzialny zamiast wideo).

dodać prowadzącego na mój webinar

3. Jak zaprosić drugiego prowadzącego do pokoju?

Możesz zaprosić użytkownika poprzez e-mail. W tym celu wejdź do panelu użytkownika, rozdział „Moi prezenterzy”. W miejscu z potrzebnym prezenterem naciśnij „Wysłać” w polu „Możesz wysłać zaproszenie do użytkownika, aby został prezenterem na Twoim webinarze”.

zaprosić drugiego prowadzącego do pokoju

Możesz wysłać prezenterowi link do wejścia do pokoju webinarowego. W tym celu odszukaj potrzebnego Ci prezentera i w polu „Możesz skopiować link, aby zaprosić prezentera na webinar” naciśnij przycisk „skopiować link”.

4. Co to znaczy „Możesz przydzielić nagranie prowadzącemu…” w rozdziale „Nagrania webinarów”?

Domyślnie nagranie transmisji jest dostępne tylko prezenterowi, który je stworzył. Jeśli wybierzesz „dostępne dla wszystkich”, to nagranie zobaczą wszyscy prezenterzy.

5. Kiedy wchodziłem do pokoju webinarowego, zobaczyłem komunikat o błędzie „Nie możesz w jednej przeglądarce wchodzić od razu na kilka webinarów”. Co robić?

To znaczy, że wszedłeś na webinar z innej zakładki przeglądarki. Aby mieć możliwość wejścia do pokoju webinarowego, wejdź do panelu użytkownika, rozdział „Moi prezenterzy” i naciśnij przycisk „wyjść przymusowo”.

wyjść-przymusowo

6. Jak usunąć prezentera z mojego konta w MyOwnConference?

W tym celu w rozdziale „Moi prezenterzy” wybierz tego prezentera i naciśnij przycisk „Usuń wybranych prezenterów”.

Moderator w trakcie webinaru przyda się nie tylko w przypadku kwestii technicznych i dzięki temu prezenter potrafi skupić się na wystąpieniu. Zapraszaj pomocników na swoje wydarzenia, a jeśli będziesz miał jakieś pytania, prosimy napisać do nas w okienku Konsultanta online.