myownconference

Dzisiejsza zbiórka pytań i odpowiedzi pomoże Ci zorientować się pod czas opłaty w MyOwnConference. Oznajmij się z nimi, aby gwarantowano uniknąć trudności w przyszłości.

1. Chciałbym kontynuować korzystanie z tego serwisu po zakończeniu okresu próbnego. Jak mogę dokonać opłaty?

Wejdź do panelu użytkownika. Na stronie głównej w polu „Możesz zmienić na pakiet” wybierz taryfę z potrzebną ilością pokoi i zaznacz, za ile miesięcy chcesz płacić. Potem naciśnij przycisk „przedłuż”, aby potwierdzić przejście na nowy pakiet.

Możesz też skorzystać się z przycisków do szybkiej opłaty. Za ich pomocą możesz zapłacić za pakiet „Mikro”, w którym możesz rozmieścić 60 uczestników.

2. Na stronie ceny zaznaczone są w euro. Czy muszę płacić tylko w tej walucie?

Możesz płacić za usługi platformy w jakiejkolwiek walucie, transakcje zrealizowane w innej walucie niż euro są przeliczane na EUR po kursie obowiązującym w Banku w dniu zapłaty.

3. Mój plan taryfowy jest przeznaczony dla 60 osób, ale na webinar już zarejestrowało się 150. Czy mogę w jakiś sposób powiększyć pokój, jeśli na webinar przyjdzie więcej niż 60 osób?

Tak. Kiedy liczba osób w pokoju będzie zbliżać się do limitu, naciśnij przycisk +100 w prawym górnym rogu pokoju webinarowego.

w jakiś sposób powiększyć pokój

Dalej potwierdź swój swoją decyzję i zapłać za poszerzenie. Koszt tej usługi — 14,95 euro. Pojemność Twojego pokoju zostanie zwiększona na 100 osób na najbliższe 5 godzin.

4. Chciałbym zapłacić za pakiet roczny, ale mam zamiar zacząć korzystanie z niego tylko za miesiąc. Czy mogę aktywować pokój nie w dniu opłaty?

Tak. W tym celu dokonaj opłaty i skontaktuj się z działem wsparcia w wygodny dla Ciebie sposób. Zanim przyjdzie czas aktywacji, pokój będzie dostępny w trybie testowym.

5. Czy można dokonać automatycznych płatności miesięcznych i nie martwić się o tym, by każdy miesiąc płacić za serwis?

Tak. W tym celu, po pierwsze, wybierz system płatnościowy 2Checkout. Płatności automatyczne w naszym serwisie podtrzymywane są tylko przez ten system. Po drugie, naciśnij przycisk „Zapłacić” w rozdziale „Moje płatności”. W oknie, które się pojawi, naciśnij na „zrób tę opłatę regularną”. Dalej naciśnij „OK”. Właśnie aktywowałeś płatności automatyczne.

automatycznych płatności