Na początku roku zdecydowaliśmy publikować w tym blogu najczęściej zadawane pytania miesiąca, dotyczące korzystania z platformy webinarowej MyOwnConference. W lutym otrzymaliśmy od was ponad 700 pytań. 10 najpopularniejszych i aktualnych jest w dzisiejszym blogu.

1. Jaki program można wykorzystać, aby przeczytać historię wiadomości?

Historia wiadomości jest zapisywana w formacie CSV. Taki format pliku można otworzyć w Microsoft Excel, Open Office, Google Docs lub w Notatniku.

2. Byłem zmuszony zmienić czas webinaru. Czy mogę umieścić ogłoszenie o takich zmianach podczas wejścia do pokoju webinarowego?

Tak. Aby dokonać ustawień wiadomości powitalnej, należy:

  • Wejść do ustawień webinaru, poprzez naciśnięcie przycisku „ustawienia” w Panelu klienta lub na stronie „Moje webinary”.
  • Otworzyć zakładkę „Powitanie”.
  • Zaznaczyć opcję „Pokaż powiadomienie z powitaniem przed początkiem webinaru”.
  • Poniżej możesz wprowadzić tekst wiadomości lub wybrać wideo albo klip z YouTube z listy tych, które wcześniej zostały załadowane.
  • Zapisz zmiany.

Wiadomość powitalna

3. Jak zmienić tło interfejsu w pokoju webinarowym?

Otwórz w panelu użytkownika rozdział „Mój webinar” i naciśnij przycisk „Ustawienia”. Wejdź do zakładki „Wygląd zewnętrzny”. W polu wybierz jeden z 18 schematów. Zapisz zmiany, naciskając przycisk „Zapisz”.

4. Czy mogą uczestnicy wchodzić na webinar przez iPad?

Masz również możliwość uczestniczenia w webinarach, które są prowadzone na MyOwnConference z aplikacji mobilnej:

– Aplikacja dla iPhone’a (pobierz z App Store).

– Aplikacja dla Androida (pobierz z Google Play).

5. Jak zmienić link do pokoju, aby była tam nazwa firmy?

Wybierz rozdział „Mój webinar” w panelu użytkownika. Naciśnij przycisk „Ustawienia”. W polu „Ogólne” wprowadź nazwę firmy lub inne słowo, które zostanie umieszczone w linku na Twój webinar, w polu „Link do webinaru”.

6. Jak zaprosić uczestnika webinaru do dialogu?

Na liście użytkowników naciśnij na ikonę obok nazwy uczestnika. Naciśnij przycisk „Zaproszenie do dialogu”. Uczestnik otrzyma wiadomość o tym, że został zaproszony do wystąpienia na webinarze. Po wyrażeniu zgody użytkownik będzie mógł mówić do wszystkich.

7. Nie działa przycisk nagrania, co robić?

Musisz oczyścić pamięć podręczną (cache) w przeglądarce. Tu możesz przeczytać, jak to zrobić w przeglądarce Chrome

8. Czy można dodać dodatkowe pole, oprócz imienia i nazwiska, na stronie wejścia do pokoju webinarowego dla uczestników?

W rozdziale „Mój webinar” w ustawieniach możesz dodać dodatkowe pola do okna wejścia na webinar (adres e-mail, Skype) i zrobić ich wypełnienie obowiązkowym. System sprawdzi, czy istnieje podany adres poczty elektronicznej.

9. Chcę zapłacić za rok korzystania z serwisu, jednak latem korzystać z niego nie będę. Co mam zrobić, żeby nie płacić na próżno?

Możemy spauzować korzystanie z platformy w letnie miesiące, a potem przedłużyć pakiet MyOwnConference na ten czas.

10. Czy mogę importować swoją bazę subskrybentów do platformy?

Jeśli masz już pewną bazę adresów e-mail, to możesz ją importować do systemu mailingowego MyOwnConference. W tym celu zwróć się do działu wsparcia technicznego support@myownconference.pl. Do listu dołącz spis subskrybentów w formacie CSV i zrzuty ekranu (screenshot), które mogą służyć do potwierdzenia, że wykorzystywano tej bazy w innym systemie mailingowym.