Jak zarabiać na webinarach?

zarabiać na webinarach

W Internecie można znaleźć mnóstwo artykułów o tym, jak zarabiać na webinarach. Niestety, wiele treści tworzy fałszywe przekonanie, że można z łatwością zbić fortunę za pomocą webinarów. Wystarczy po prostu zacząć transmisję, a klienci sami staną w kolejce, by coś od Ciebie kupić. Oczywiście, że to wszystko jedynie przypomina obiektywną rzeczywistość.

Jeśli chcesz nie tylko prowadzić webinary, lecz jeszcze zarabiać na nich, warto wykorzystywać specjalne rozwiązania. Określiliśmy 7 sposobów, które pomogą promować Twoje towary lub usługi.

Opowiedz swoją historię

Historia realnego człowieka o swoim doświadczeniu budzi więcej zaufania niż szereg faktów. Pamiętaj, że temat tej historii musi być bardzo interesujący, abyś mógł zarabiać na webinarach.

Określ problem

Uczestnicy webinaru przychodzą na wydarzenie online najczęściej po rozwiązanie konkretnego problemu. Pokaż, że rozumiesz ich zmartwienia i wiesz jak im pomóc.

Możesz zrobić dla nich nawet więcej — nie tylko pokazać problem, ale i przedstawić im wroga, który nie pozwala słuchaczom spokojnie żyć. W rzeczywistości prawda jest taka, że najczęściej ludzie sami są winowajcami swoich nieszczęść. Natomiast, jeśli powiesz im o tym wprost, to nie pomoże w rozwiązaniu problemu . Dlatego wrogiem №1 teraz jest kryzys.

Podkreśl wynikające korzyści

Wyjaśnij jakie plusy mogą zyskać użytkownicy, którzy będą uczestniczyli w webinarze. Twoim zadaniem jest przekonać słuchaczy, by byli obecni do samego końca prezentacji. Nie odniesiesz korzyści, jeśli uczestnicy opuszczą spotkanie przed zakończeniem .

Przekaż praktyczną wiedzę

Realnym powodem, dla którego użytkownik rejestruje się na Twój webinar jest zyskanie aktualnych i przydatnych informacji. Przekaż mu, to czego oczekuje . Pokaż, że naprawdę jesteś autorytetem w tej dziedzinie i użytkownicy mogą obdarować Cię zaufaniem.

Podawaj informację odpowiadając na pytania: ”co robić” i „jak robić”. Ile czasu powinieneś przeznaczyć na każdą z tych części, zaobserwujesz po kilku przeprowadzonych webinarach. Najważniejsze to odnaleźć równowagę: być korzystnym, ale nie odkrywać wszystkich sekretów już na samym początku.

Pokaż rezultaty, aby zarabiać na webinarach

Zademonstruj, jakie wyniki można osiągnąć, jeśli potencjalny klient skorzysta z Twojej oferty. Najlepiej, poprzyj swoje słowa sukcesami, uzyskanymi przez Twoich klientów.

Dodaj opinie

Podziel się opiniami ludzi, którzy już skorzystali z Twojego towaru lub usługi. Takie oceny muszą być wiarygodne. Możesz wykorzystać zdjęcia i linki w sieciach społecznościowych do profilu osoby, która poleca Twoje usługi. Możesz również udostępnić filmik, w którym Twoi klienci przedstawiają swoją opinię.

Zapewnij gwarancję 

Ostatni krok, który pomoże zmniejszyć opór klientów i zarabiać na webinarze to zapewnienie gwarancji. Pokaż słuchaczom, że jesteś na 100% przekonany o skuteczności swojej oferty. Zagwarantuj pełny lub częściowy zwrot kosztów, jeśli klient będzie niezadowolony. To świetna okazja, aby zwiększyć ilość rejestracji na swój webinar. Powodzenia!

Spodobał ci się ten post? Podziel się!

Rating
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
0