Jak zarabiać na webinarach

W necie można znaleźć mnóstwo artykułów o tym, jak zarabiać na webinarach. Ale niestety, niektóre z nich tworzą fałszywe przekonanie, że można z łatwością robić fortunę za pomocą webinarów. Warto po prostu zacząć transmisję i klienty sami staną w kolejkę, by coś od Ciebie kupić. Oczywiście, że to wszystko tylko przypomina obiektywną rzeczywistość.

Aby nie tylko prowadzić webinary, lecz jeszcze zarabiać na nich, warto wykorzystywać specjalne rozwiązania. Określiliśmy 7 sposobów, które pomogą promować Twoje towary lub usługi.

Opowiedz swoją historię

Historia realnego człowieka o swoim doświadczeniu budzi więcej zaufania niż szereg faktów. Ale pamiętaj, że temat tej historii musi być bardzo interesujący.

Określ problem

Uczestnicy webinaru przychodzą na wydarzenie online najczęściej po rozwiązanie konkretnego problemu. Pokaż, że rozumiesz ich zmartwienia i znasz jak im pomóc.

Można zrobić nawet lepiej — nie tylko pokazać problem, ale i przedstawić im wroga, który nie daje słuchaczom spokojnie żyć. W rzeczywistości prawda jest taka, że najczęściej ludzie sami są winowajcami swoich nieszczęść. Ale jeśli wprost o tym powiedzieć, to chyba nie pomoże to w osiągnięciu zysków. Dlatego takim wrogiem №1 teraz jest kryzys.

Podkreśli wynikające korzyści

Wyjaśnij jakie plusy mogą zyskać ci użytkownicy, którzy będą uczestniczyli w webinarze. Twoim zadaniem jest przekonać słuchaczy być obecnymi do samego końca prezentacji. Po prostu nie potrafisz zarobić na tym, gdy uczestnicy zostawią spotkanie wcześniej.

Przekaż użyteczną wiedzę

Realnym powodem zarejestrowania się na Twój webinar dla użytkownika jest zyskanie aktualnych i skutecznych informacji. Daj mu te informacje. Pokaż, że naprawdę jesteś autorytetem w tej dziedzinie i jesteś godny zaufania.

Podawaj informację na 2 sposoby, odpowiadając na pytania”co robić” i „jak robić”. Ile czasu ma trwać każda z tych części Twojego wystąpienia, zrozumiesz już po kilku webinarach. Najważniejsze to odnaleźć równowagę: być korzystnym, ale i nie odkryć wszystkich sekretów.

Pokaż rezultaty

Zademonstruj, jakich wyników można osiągnąć, jeśli skorzystać z Twojej oferty. Lepiej, gdy będzie to sukces, uzyskany przez Twoich klientów.

Dodaj opinie

Podziel się opiniami ludzi, którzy już skorzystali z Twojego towaru lub usługi. Takie opinie muszą być wiarygodne, w tym celu dobrze się nadają zdjęcia i linki w sieciach społecznościowych do profilu osoby, która może polecić Twoje usługi. Można również pokazać filmik, w którym Twoi klienci przedstawiają swoją opinię.

Zapewnij gwarancji

Ostatni krok, który pomoże zmniejszyć sprzeciw klientów i zarabiać na webinarze to zapewnienie gwarancji. Pokaż słuchaczom, że jesteś na 100% przekonany w skuteczności swojej oferty. Zagwarantuj pełny lub częściowy zwrot kosztów, jeśli klient zostanie niezadowolony.Teraz właśnie czas aby zwiększyć ilość rejestracji na swój webinar. Powodzenia!