10 artykułów o promocji webinarów

promocja webinaru artykuł

Wymyśliłeś sprzedający się temat, napisałeś o nim w sieciach społecznościowych i newsletterze, a następnie już prowadzisz webinar dla 1000 uczestników? Nie, niestety tak już to nie działa. Promocja webinaru jest kluczem, jeśli zależy Ci na dużej liczbie uczestników. W jednej branży może lecieć codziennie dziesięć przeróżnych webinarów. O uwagę widzów  walczą setki treningów i szkoleń, konferencje online na każdy gust i kieszeń.

Coraz trudniej jest pozyskać nowych uczestników w niekończącym się strumieniu treści. Właśnie dlatego warto skorzystać z maksymalnej liczby narzędzi do promowania webinaru, aby jak najwięcej osób usłyszało o Tobie. Dzisiaj przygotowaliśmy listę artykułów, która pomoże wypromować webinar wśród tysięcy ludzi i znaleźć swoich odbiorców.

Tworzymy landing

landing page

Jak stworzyć landing page dla webinaru i niczego nie spartaczyć?

Landing page, czyli strona zapisu to specjalna strona, która ma motywować użytkownika do wykonania celowego działania. Na landing osoba wpada z newslettera, Facebooku, reklamy i już tu podejmuje decyzję, czy chce zapisać się na webinar. Myślę, że nie warto powtarzać, że tworzenie landing page’u to poważna sprawa i masz tu się dobrze postarać. Jak stworzyć landing i niczego nie spartaczyć? Tłumaczymy w artykule.

Pomocy! Dlaczego CTA nie działa?

CTA (Call to action) lub wezwanie do działania to jest właśnie ten magiczny przycisk, który może zwykłego gościa Twojej strony zamienić w leada. Ale dlaczego CTA nie zawsze są aż takie skuteczne, a Ty tracisz uczestników? Podajemy i rozwiązujemy 3 podstawowe problemy.

Promocja webinaru w sieciach społecznościowych

webinary w sieciach społecznościowych

 

Od razu kilka wpisów poświęciliśmy Facebooku. Nic dziwnego: jest to najbardziej popularna sieć na świecie. Ponadto, uważano, że użytkownicy Facebooka są bardziej zorientowane na biznes i chętniej uczestniczą w płatnych webinarach.

Promocja wydarzenia na Facebooku krok po kroku

Szczegółowy przewodnik na temat narzędzia Facebook Wydarzenia. Jak stworzyć wydarzenie, jak zaprosić pierwszych uczestników, co opublikować na stronie itp.

Jak promować wydarzenie na Facebooku

Krótki plan krok po kroku, promocja webinaru w najpopularniejszej sieci społecznościowej. Strategia i harmonogram oraz rodzaje postów, hashtagi, udostępniania, reklamy i analizy — wszystko tutaj.

Jak promować webinary na Facebooku? 15 kroków udanej promocji

Jeszcze 15 skutecznych pomysłów na promowanie swoich webinarów na Facebooku. Opowiadamy o tym, jak i kiedy pisać posty, odpowiadać na pytania, tworzyć reklamy i wysyłać mailing, jak przyciągnąć odbiorców i zabrać je na webinar.

Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?

Nie masz konta na Instagramie? I daremnie. Ta sieć społecznościowa jest mega popularna w Polsce. Do Instagrama dołączyło się już ponad miliard osób, a 50% użytkowników spędza tu czas każdego dnia! Na Instagramie możesz nie tylko pokazywać piękne zdjęcia dań i selfie z podróży, ale także zarządzać stroną firmy. Dowiedz się, jak korzystać z tej sieci społecznościowej do promowania webinarów i jak się wydzielić na tle innych użytkowników

Skuteczny mailing i inne sztuczki

email do promocji webinaru

Wysyłka mailingu przed i po webinarze

Jak utrzymać zainteresowanie użytkownika przed webinarem i co zrobić, aby nie zapomniał o Tobie po zakończeniu wydarzenia? Jakie treści pomogą Ci budować relacje z publicznością? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w artykule.

14 sprawdzonych sposobów pozyskiwania leadów. Czyli jak przyciągnąć na webinar więcej osób

Mamy tu 14 sprawdzonych sposobów na wygenerowanie dużej liczby zapisów na Twoje wydarzenie.

Poprawianie wyników

wyniki webinaru

Jak zwiększyć konwersję i sprzedaży na webinarze?

W tym artykule zebraliśmy najlepsze rekomendacje zachodnich praktyków dotyczące prowadzenia webinarów. Co pomoże przyciągnąć na webinar jak najwięcej uczestników, a następnie przekonać ich, aby stali się Twoimi klientami.

Dlaczego webinary nie działają? 15 przyczyn niepowodzenia

Zrobiłeś wszystko najlepiej jak potrafiłeś, ale wyniki nie są oszałamiające? W artykule znajdziesz 15 możliwych przyczyn niezadowalającego wyniku. Może to nie tylko promocja webinaru zawiodła…

Spodobał ci się ten post? Podziel się!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności wyłącznie w celu zamieszczenia komentarza na blogu.