faq myownconference

Co dzień telefonem, w czacie, pocztą e-mail, w social media otrzymujemy od was nowe pytania i komentarze dotyczące korzystania z naszej platformy. Rozumiemy, że nie zawsze jest czas na czytanie instrukcji użytkownika lub oglądanie samouczków wideo, więc postanowiliśmy nadać krótkie a wyczerpujące odpowiedzi na najbardziej powtarzalne pytania.

1. Co to znaczy pojemność pakietu? 

To taka ilość użytkowników, którzy mogą jednocześnie uczestniczyć w webinarze.

2. Jakie są wymagania do oprogramowania i prędkości połączenia internetowego na komputerach uczestników?

Na komputerze uczestnika powinna być zainstalowana przeglądarka, zaktualizowana do ostatniej wersji i Adobe Flash Player. Prędkością łącza ma bezpośredni wpływ na to, jak dobrze będziesz słyszeć i widzieć prowadzącego na webinarze. Dlatego polecamy korzystanie z webinarów z prędkością łącza od 1 MB/sek.

3. Jak zrobić personalne linki do płatnego webinaru? Aby odwiedzić wydarzenie mogli tylko te osoby, które zapłacili za webinar. 

Jeśli chcesz wykluczyć możliwość uczestniczenia w webinarze niechcianych osób, możesz skorzystać z odnośników personalnych. Najpierw w ustawieniach webinaru w zakładce “Ustawienia globalne” odznacz opcję “Pozwól na udostępnianie linku do webinaru”. Zapisz zmiany. Następnie w rozdziale “Mój webinar” możesz stworzyć indywidualne odnośniki dla każdego uczestnika. Naciśnij przycisk “generować” w linii “Możesz generować unikalne personalne linki do wejścia na webinar”. Następnie nadrukuj lub skopiuj dane przyszłych uczestników w polu tekstowym.  Jako dane uczestnika można wykorzystać imię i nazwisko lub inne znaczące informacje — będą one wyświetlone jako nazwa użytkownika w pokoju webinarowym. Między danych uczestnika ma być spacja (na przykład między imieniem i nazwiskiem), między danych różnych gości ma być akapit.

4. Czy mam pobrać nagrania webinarów natychmiast, czy mogą one dalej znajdować się w systemie?

Lepiej od razu pobrać nagrania. Ponieważ czas przechowywania nagrań na serwerze wynosi 30 dni od dnia nagrywania.

5. Jak dodać nowego prezentera na webinar?

W panelu użytkownika wejdź w rozdział „Moi prezenterzy” i naciśnij przycisk „Dodaj nowego prezentera”. W oknie, które się pojawi, wpisz nazwę do wyświetlenia, login i hasło, które prezenter musi podać, aby wejść do systemu.

6. Podczas odtwarzania programu do współdzielenia ekranu, pojawia się błąd «bind socket failed». Jak go usunąć?

To znaczy, że chcesz otworzyć jeszcze jedną kopię programu. Program jest już zainstalowany i pracuje.

7. Jeśli na webinar przyjdzie więcej uczestników, niż może mieścić mój pakiet, czy mogę na 1 dzień powiększyć pokój?

Tak. Naciśnij przycisk “+100” w prawym górnym rogu pokoju webinarowego. Po dokonaniu płatności, Twój pokój webinarowy zostanie zwiększony o 100 miejsc. Takie powiększenie będzie działać w ciągu 5 godzin. Następnie pojemność Twojego webinaru zostanie zmniejszona do standardowej pojemności opłacanego przez Ciebie planu taryfowego.