faq myownconference

Co dzień telefonem, w czacie, pocztą e-mail, w social media otrzymujemy od was nowe pytania i komentarze dotyczące korzystania z naszego serwisu. Rozumiemy, że nie zawsze jest czas na czytanie instrukcji użytkownika lub czas, aby oglądać samouczki wideo, więc postanowiliśmy nadać krótkie a wyczerpujące odpowiedzi na najbardziej powtarzalne pytania.

1. Co to znaczy pojemność pakietu? 

To taka ilość użytkowników, którzy mogą jednocześnie uczestniczyć w webinarze.

2. Jakie są wymagania do oprogramowania i prędkości połączenia internetowego na komputerach uczestników?

Na komputerze uczestnika powinna być zainstalowana przeglądarka, zaktualizowana do ostatniej wersji oraz Adobe Flash Player. Prędkość połączenia internetowego — od 0,5 Mbit/s.

3. Jak zrobić personalne linki do płatnego webinaru? Aby odwiedzić wydarzenie mogli tylko te osoby, które zapłacili za webinar. 

W tym celu naciśnij przycisk „Generować” w polu „Możesz generować unikalne linki do wejścia na webinar”, który znajduje się w rozdziale „Mój webinar” panelu sterowania.  W oknie, które się pojawi, wpisz listę imion i nazwisk uczestników. Każde imię wpisuj od nowej linii. Po tym, jak dodasz uczestników, naciśnij przycisk „Generować. Skopiuj linki, które się pojawią i wyślij je użytkownikom webinaru.

4. Czy mam pobrać nagrania webinarów od razu, czy mogą one dalej znajdować się w systemie?

Lepiej od razu pobrać nagrania. Ponieważ one mogą zostawać w systemie 30 dni.

5. Jak dodać nowego prezentera na webinar?

W panelu sterowania wejdź w rozdział „Moi prezenterzy” i naciśnij przycisk „Dodać nowego prezentera”. W oknie, które się pojawi, wpisz imię prezentera, które zostanie wyświetlone, zarówno jak jego login i hasło, które prezenter musi podać dla wejścia do systemu.

6. Podczas odtwarzania programu do współdzielenia ekranu, pojawia się błąd «bind socket failed». Jak go usunąć?

To znaczy, że chcesz otworzyć jeszcze jedną kopię programu. Program jest już zainstalowany i pracuje.

7. Jeśli na webinar przyjdzie więcej uczestników, niż może mieścić mój pakiet, czy mogę na 1 dzień powiększyć pokój?

Tak. W tym celu w pokoju webinarowym nad listą użytkowników jest przycisk „+100″. Po dokonaniu płatności Twój pokój webinarowy zostanie powiększony o 100 osób na 5 godzin.