Jak zwiększyć sprzedaż na webinarze

zwiększyć sprzedaż na webinarze

MyOwnConference przedstawił nowe narzędzie marketingowe “Przyciski CTA”, które naprawdę działają, i z których pomocą możesz osiągnąć jeszcze lepszych wyników i zwiększyć sprzedaż na webinarze. Przyciski CTA lub Call to action to wezwanie do działania — przycisk, baner lub tekst, zachęcający do kliknięcia. Prowadzi on do wykonania pewnej akcji: zarejestrować się, kupić, złożyć zamówienie, subskrybować.

Po co korzystać z przycisków CTA na webinarze?

Pierwsze spotkanie z przyciskami CTA, chyba miałeś już podczas tworzenia landing page’u lub formularzu zapisu na wydarzenie. Teraz możesz wykorzystać moc tego narzędzia na webinarze. Spróbuj użyć przycisku CTA na webinarze, aby:

  • Zwrócić uwagę uczestników na propozycję w pewnym momencie webinaru.
  • Zachęcić gości wydarzenia do wykonania zaplanowanych działań: złożyć zamówienie, zapisać się na płatny kurs, subskrybować kanał lub dołączyć się do grupy na Facebooku.
  • Kilkakrotnie zwiększyć efektywność i sprzedaż na webinarze.

Jak korzystać z narzędzia Przyciski CTA?

Przyciski CTA znajdziesz w pokoju webinarowym w sekcji Pliki. Spróbuj zrobić mini formularz prosto na webinarze i natychmiast pokazać wszystkim uczestnikom podczas transmisji.  Oczywiście, możesz utworzyć kilka przycisków wcześniej i po prostu uruchomić je w odpowiedniej chwili.

stworzyć CTA na webinarze

Możesz wybrać, czy chcesz pokazać ogłoszenie z tekstem lub baner.

narzędzie do sprzedaży na webinarze

Tworząc przycisk CTA, po prawej stronie zobaczysz podgląd ogłoszenia.

baner CTA

Kiedy włączysz pokazywanie przycisku CTA, uczestnicy zobaczą tylko okno z wezwaniem do działania.  W taki sposób cała uwaga widowni będzie skupiona na Twojej propozycji, a Ty dostaniesz wysoki wskaźnik kliknięć i przejść do strony docelowej.

wezwanie do działania

Jeśli chcesz, aby Twoja propozycja wyglądała wyraźnie — pokaż jaskrawy baner.

złożyć propozycję na webinarze

Przyciski CTA pomogą podnieść Twoje wydarzenia i sprzedaży na nowy poziom. Zobacz, jak działa przycisk call-to-action, oraz jak można go wykorzystać na swoim webinarze lub szkoleniu.

Polecamy dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu call-to-action i dlaczego CTA może nie działać oraz jak stworzyć dobre wezwanie do działania. Napisaliśmy też o częstych błędach i wymaganiach do przycisków CTA. Przeczytasz się o wszystkim w artykule Pomocy! Dlaczego CTA nie działa?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące nowego narzędzia, napisz do nas: support@myownconference.pl lub do konsultanta online na naszej stronie. Czekamy na Twoje opinie. Udanych i skutecznych webinarów!

 

Blog platformy do webinarów MyOwnConference. Porady z organizowania, prowadzenia i promocji perfekcyjnego webinaru.

Spodobał ci się ten post? Podziel się!

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności wyłącznie w celu zamieszczenia komentarza na blogu.