faq

Zdarzają się takie przypadki, kiedy jakieś pytanie pojawia się znienacka. Na przykład, podczas przygotowywania do kolejnego webinaru, szukasz odpowiedzi o wykorzystaniu systemu MyOwnConference, ale nagle widzisz, że wsparciae techniczne pracuje tylko w określonych godzinach. Właśnie dla takich przypadków prowadzimy rubrykę często zadawanych pytań. W naszym blogu są już odpowiedzi na częste pytania zadawane w styczniu, lutym, marcu. Poniżej znajdziesz top 10 pytań maju.

Czy możliwie, aby podczas webinaru był obecny ktoś ze wsparcia technicznego?

Dział techniczny pracuje od Poniedziałka do Piątka od 9 do 18. W tych godzinach możesz dostać wszystkie odpowiedzi związane z prowadzeniem twojego webinaru. Jeśli potrzebujesz obecności specjalisty w ciągu całego webinaru, to za taką usługę musisz płacić dodatkowo $10 na godzinę.

Czy możliwe, by różni prezenterzy prowadzili w różnych czasach webinary z jednego konta korporacyjnego?

Tak, w tym celu dodaj wszystkich prezenterów do rozdziału „Moje prezenterzy”.

Mój webinar odbędzie się tylko za tydzień, ale korzystając z linku można już dzisiaj trafić do pokoju webinarowego. Czy można zrobić, by pokój był dostępny dla gości tylko 30 minut przed początkiem?

Tak, w tym celu wejdź do panelu sterowania i otwórz rozdział „Mój webinar”. Naciśnij przycisk „Zakaz wejścia dla uczestników”. 30 minut przed początkiem pozwól na wejście do pokoju, powtórnym naciśnięciem tego przycisku.

Zakaz wejścia dla uczestników

Czy jest możliwa transmisja z kilku kamer?

Prowadzący może przełączać się między kamerami, jeśli do jego komputera podłączono kilka sprzętów. Aby dokonać tego, prowadzący musi odnaleźć siebie na liście i kliknąć ikonkę ustawień. Wybierz parametr „mam kilka kamer”. Wtedy jednocześnie pokazywano jedną kamerę, ale możesz przełączyć się na inną bezpośrednio w trakcie transmisji.

Czy jest wyświetlona animacja w prezentacjach w formacie ppt?

Nie. Ale możesz włączyć prezentację u siebie na komputerze i pokazywać ją korzystając z funkcji „współdzielenie ekranu”.

Jeśli stanie się, że podczas webinaru zniknie dostęp do Internetu, co się stanie z nagraniem? Czy będę musiał włączać go ponownie? Czy będzie to nagranie w ogóle zapisane?

Nagranie w każdym przypadku zostanie zapisane. Nie musisz go ponownie włączać. Serwis MyOwnConference zapisuje wszystko, co Ty transmitujesz. To znaczy, że czas, w którym nie ma transmisji, nie będzie dołączony do nagrania.

Nagrywanie się skończy dopiero wtedy, kiedy Ty go przerwiesz ręcznie lub po upływie 6 godzin.

Jak mogę dostać fakturę potwierdzającą opłatę usług?

W panelu sterowania wejdź do rozdziału „Moje płatności”, naciśnij przycisk „faktura”. W ten sposób dostaniesz informacje o fakturach.

Po załadowaniu listy subskrybentów w kolumnie IMIĘ tekst nie jest czytelny. Jak usunąć ten problem?

Serwis MyOwnConference wykorzystuje kodowanie UTF-8. Podczas otwarcia listy w Excel dokonaj import pliku z wyborem kodowania UTF-8.

Uczestnicy webinaru rozpowszechniali linki, co doprowadziło do tego, że na webinar przyszło więcej słuchaczy, niż zaplanowałem. Jak można tego uniknąć?

Po pierwsze, w ustawieniach Twojego webinaru we Właściwościach odznacz „Pozwól na udostępnianie linku do webinaru”. Po drugie, uaktywnij „Wyłącznie unikalne imiona przy wejściu”. Po trzecie, wpisz hasło do wejścia do pokoju webinarowego.

Jaki format prezentacji lepiej nadaje się do pokazywania w serwisie MyOwnConference, 4:3 lub 16:9?

Lepiej wykorzystywać prezentacje w formacie 4:3.