Webinar na tablecie

Platforma do webinarów MyOwnConference wypuściła aplikację dla urządzeń mobilnych. Słuchacze już nie muszą tracić możliwość uczestniczenia w webinarze, nawet kiedy nie są przed komputerem. Można uczestniczyć w spotkaniu online z każdego miejsca, gdzie jest dostępny WiFi lub Internet mobilny. Jak podłączyć się do spotkania i jakie inne możliwości są dostępne w aplikacji mobilnej — odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz w tym artykule.

1. Czy może osoba odwiedzić webinar za pomocą urządzenia mobilnego?

Tak. Masz możliwość uczestniczenia w webinarach, które są prowadzone na MyOwnConference z aplikacji mobilnej:

– Aplikacja dla iPhone’a (pobierz z App Store).

– Aplikacja dla Androida (pobierz z Google Play).

Minimalna wymagana prędkość połączenia — 1 MB/sek. Aby dostać się na webinar z urządzenia mobilnego, wejdź do aplikacji Webinar. W oknie, które się pojawi, podaj link, który dostałeś od organizatora webinaru. Następnie wprowadź swoje dane.

2. Jak dołączyć się do webinaru za pomocą urządzenia mobilnego?

Otwórz aplikację MyOwnConference na smartfonie lub tablecie. Skopiuj link do webinaru, który dostałeś od prowadzącego. Wklej go do pola „link” w aplikacji. Wprowadź imię.

3. Jakie funkcje są dostępne uczestnikom w aplikacji mobilnej?

Uczestnicy mogą obejrzeć prezentację, słuchać transmisji, zadawań pytania na czacie i komunikować z innymi uczestnikami, odpowiadać na pytania.

5. Czy mogę wejdź do pokoju webinarowego jako prowadzący za pomocą aplikacji mobilnej?

Nie, aplikacja służy tylko do uczestniczenia.

Pytania co do korzystania z aplikacji mobilnej MyOwnConference prosimy zadawać do działu wsparcia online lub napisać e-mail: contact@myownconference.pl