Webinar na tablecie

Serwis webinarowy MyOwnConference wypuścił aplikację dla urządzeń mobilnych z Androidem. Słuchacze już nie muszą tracić możliwość uczestniczenia w webinarze, nawet kiedy nie są przed komputerem. Można brać udział w spotkaniu online z każdego miejsca, gdzie jest dostępny WiFi lub Internet mobilny. Jak podłączyć się do spotkania i jakie inne możliwości są dostępne w aplikacji mobilnej — odpowiedzi na te oraz inne pytania znajdziesz w tym artykule.

1. Czy może osoba odwiedzić webinar za pomocą urządzenia z Androidem?

Tak. W tym celu uczestnik musi zainstalować bezpłatną aplikację z Google Play, klikając ten link.

Aby uczestniczyć w webinarze, słuchacz musi podłączyć smartfon lub tablet do sieci WiFi, lub Internetu mobilnego. Minimalna prędkość łącza internetowego ma być 1 MB/sek.

2. Jak mogę uczestniczyć w webinarze z iPhone lub iPad?

Zainstaluj na iPhone lub iPad przeglądarkę Puffin. Uruchom aplikację na smartfonie lub tablecie. Skopiuj i wklej link na webinar w pasku adresu przeglądarki.

3. Jak dołączyć się do webinaru za pomocą urządzenia mobilnego?

Otwórz aplikację MyOwnConference na smartfonie lub tablecie. Skopiuj link do webinaru, który dostałeś od prowadzącego. Wklej go do pola „link” w aplikacji. Wprowadź imię.

4. Jakie funkcje są dostępne uczestnikom w aplikacji mobilnej?

Uczestnicy mogą obejrzeć prezentację, słuchać transmisji, zadawań pytania na czacie i komunikować z innymi uczestnikami, odpowiadać na pytania.

5. Czy mogę wejdź do pokoju webinarowego jako prowadzący za pomocą aplikacji mobilnej?

Nie, aplikacja służy tylko do uczestniczenia.

Pytania co do korzystania z aplikacji mobilnej MyOwnConference prosimy zadawać do działu wsparcia online lub napisać e-mail: contact@myownconference.pl