Webinary jako narzędzie do budowania marki osobistej: tajniki i wskazówki

Budowanie marki osobistej

Marka osobista to baza, dzięki której zyskasz lub stracisz zaufanie i lojalność klientów. Silnej marki osobistej nie zbudujesz w jeden dzień, ale są sposoby na to, aby stworzyć ją szybciej i skuteczniej. Na przykład, webinary są świetnym narzędziem do budowania marki osobistej, która pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji, pod warunkiem, że potraktujesz to wyzwanie poważnie.

Czytaj więcej «Webinary jako narzędzie do budowania marki osobistej: tajniki i wskazówki»

18 wskazówek, jak promować swoją markę osobistą na Instagramie

jak promować swoją markę osobistą na Instagramie

Promocja marki osobistej jest z pewnością procesem złożonym. Przede wszystkim musimy popracować nad obrazem i jednocześnie opowiadaniem historii. Umiejętność dobrego przeprowadzania webinarów i transmisji na żywo również będzie przydatna. Oczywiście nie zapominajmy o aktywności w mediach społecznościowych. Myślę, że nie muszę nikomu tłumaczyć, czym jest Instagram i jakie standardowe narzędzia można tam znaleźć. Przejdźmy do rzeczy! Ten artykuł to zbiór 18 przydatnych wskazówek dotyczących promowania marki osobistej na Instagramie.

Czytaj więcej «18 wskazówek, jak promować swoją markę osobistą na Instagramie»

Początkujący trener online. Jak zacząć prowadzić szkolenia?

trener online

Jeśli zamierzasz zostać trenerem online i szukasz porad, jak zacząć karierę szkoleniowca, ten wpis napisaliśmy dla Ciebie. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę, prowadząc personalne treningi lub webinary, tutaj znajdziesz pomocne wskazówki. Dzięki nim będzie Ci łatwiej znaleźć swoje miejsce w świecie edukacji online, czy też promować markę i pozyskać więcej klientów.

Czytaj więcej «Początkujący trener online. Jak zacząć prowadzić szkolenia?»

15 sprawdzonych sposobów pozyskiwania leadów. Czyli jak przyciągnąć na webinar więcej osób

pozyskiwanie leadów

Szukasz sposobu na to, jak przyciągnąć uczestników na event lub zapełnić pokój webinarowy? Pomożemy Ci dzisiaj znaleźć rozwiązanie. Zacznijmy od zwiększenia liczby zapisów. Zasada jest prosta: im więcej osób zarejestruje się, tym więcej uczestników i leadów ściągniesz. Według statystyk Hubspot tylko 36% zapisanych osób uczestniczy w webinarze. To znaczy, że musisz dokładnie przemyśleć strategię, która pomoże stale przyciągać uczestników na Twoje wydarzenia. Okazuje się, że samo tworzenie wartościowych treści już nie wystarczy.

Czytaj więcej «15 sprawdzonych sposobów pozyskiwania leadów. Czyli jak przyciągnąć na webinar więcej osób»