Jak zbierać i analizować feedback uczestników wydarzenia online?

zbierać i analizować feedback uczestników

Twój ostatni webinar bądź konferencja online właśnie się zakończyła. Frekwencja była doskonała, uczestnicy byli aktywni i wygląda na to, że świetnie spędzili swój czas. W jaki sposób można sprawdzić, czy naprawdę tak jest? Nie bój się zbierać i analizować feedback uczestników wydarzenia.

A jak komunikować się z uczestnikami podczas webinaru? Zobacz tutaj.

Czytaj więcej «Jak zbierać i analizować feedback uczestników wydarzenia online?»

Program do webinarów. Jak wybrać najlepszy?

program do webinarow

Prowadzenie webinarów lub innych wydarzeń przez internet stało się koniecznością. Możesz organizować kurs szkoleniowy, trening dla personelu, master-class, wideokonferencję biznesową lub inną formę spotkania. Wszystkie te wydarzenia nie mogą się odbyć bez odpowiedniego programu do webinarów. Niżej porównaliśmy platformy, które mogą być dla Ciebie interesujące. Znajdziesz tam informacje o liczbie uczestników, wersji bezpłatnej oraz inne dodatkowe informacje. Porównaliśmy także ceny za miesiąc użytkowania przy wyborze rocznego planu. Wzięliśmy pod uwagę minimalnie 4 prezenterów i 60 uczestników jednocześnie. Sprawdź, co oferują najpopularniejsze platformy.

Czytaj więcej «Program do webinarów. Jak wybrać najlepszy?»

Jak polepszyć jakość szkolenia online?

lepsza jakość szkolenia

Organizacja standardowych szkoleń nie jest niczym trudnym. Właściwie wystarczy mieć podstawową wiedzę na temat webinarów i przeczytać kilka krótszych poradników. Ale słowem kluczowym jest w tym przypadku określenie – efektywne szkolenie. Poniżej dowiesz się, jak polepszyć jakość szkolenia wykorzystując 8 wskazówek, które dla Ciebie przygotowaliśmy. 

Zacznijmy od kwestii technicznych. Nie oszukujmy się, nawet najlepsze merytorycznie szkolenie będzie klapą, jeśli prowadzący nie zadba o dobry mikrofon i szybki internet. 

Czytaj więcej «Jak polepszyć jakość szkolenia online?»

Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów

temat webinaru

Przeczytałam na forum, że jednym z najczęstszych trudności jest brak tematu webinaru. To tylko jedno z kilkudziesięciu zdań obrazujących ten problem: „Obiecałam swoim subskrybentom, że przygotuję dla nich serię webinarów. Miałam już kilka pomysłów i tylko Bóg wie, dlaczego napisałam, że będzie tych webinarów 7. Dobre pomysły i informacje skończyły się już przed piątym spotkaniem”.

Skuteczny temat webinaru to prawdziwy skarb. Polecam od razu zapisywać wszystkie idee, które wymyślisz. Serie webinarów planuj rzetelnie, biorąc pod uwagę od razu kilka webinarów, które mogą pojawić się w przyszłości. Myślę, że nikt nie chce przeżywać takich momentów bezradności, jak ta Pani na forum.

Przygotowałam dziś mały zestaw dobrych tematów, które mogą być prowadzone praktycznie przez każdego: marketingowców, fryzjerów, biznesmenów, podróżników, nauczycieli, kucharzy i właścicieli małych sklepów oraz sportowców. Na końcu znajdziesz kilka interesujących tematów webinarów dla tych, którzy jeszcze nie wybrali swojej branży.

Czytaj więcej «Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów»

Jak rozmawiać z klientami po webinarze? Dzwonimy do uczestników po szkoleniu

Dzwonić do uczestników po szkoleniu

Rozmowy z uczestnikami po webinarze – to dobry czy zły nawyk?

Jeśli nie przegapiłeś artykułu, najprawdopodobniej zadajesz sobie pytanie: „Zadzwonić lub nie zadzwonić po webinarze?”. Przyjmujemy, że zarówno Tobie jak i innym organizatorom webinarów zależy na opinii po spotkaniu online. 

Wyobraź sobie, że organizujesz bezpłatne webinarium. Otrzymałeś już kilka zgłoszeń. Jednak jesteś świadomy, że liczbę zgłoszeń można zwiększyć, dzwoniąc do potencjalnych klientów. W tym artykule dowiesz się, jak zbudować dialog, aby uczestnicy dostrzegli korzyści w komunikowaniu się z Tobą i nie bali się odebrać telefonu. Jak prowadzić efektywną rozmowę kiedy stoi nad Tobą kierownik sprzedaży z gotowym scenariuszem rozmowy i wskazówkami.

Czytaj więcej «Jak rozmawiać z klientami po webinarze? Dzwonimy do uczestników po szkoleniu»