Początki są zawsze trudne, zwłaszcza w samodzielnie prowadzisz pierwszy webinar. Masz milion pytań i wątpliwości: czy to się w ogóle uda, jak nie zanudzić słuchaczy, jak poradzić sobie z problemami technicznymi itd. To sprawia, że nie możesz wybrać dobrego tematu, więc cały czas odkładasz webinar na później. Nasza specjalistka ds. marketingu doskonale zna ten problem, więc chętnie podzieli się wskazówkami, które pomogą spokojnie i efektywnie przeprowadzić pierwszy w Twoim życiu webinar. Czytaj więcej «Jak zorganizować i przeprowadzić pierwszy webinar. Doświadczenie osobiste»
Opóźnienie dźwięku i obrazu na webinarze
Wiele osób, wybierając platformę do webinarów, pytają: “Jakie jest opóźnienie dźwięku i obrazu podczas transmisji webinaru?” Niewątpliwie jest to ważne pytanie. W końcu webinar zapewnia interaktywne spotkanie, i wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym.
13 złych rad. Jak napisać anons wydarzenia i stracić wszystkich uczestników?
Dobry anons wydarzenia to jedna z najważniejszych zasad udanego webinaru lub innego eventu. Dowiedz się, jak możesz wszystko spartaczyć i zrób to inaczej.
Czytaj więcej «13 złych rad. Jak napisać anons wydarzenia i stracić wszystkich uczestników?»
Promocja wydarzeń na Instagramie
Mylą się ci, którzy myślą, że promocja webinarów na Instagramie nie przyniesie skutków. Instagram stał się nie tylko platformą do zdjęć, ale też świetnym narzędziem do promocji niemal wszystkiego.
Wysyłka mailingu przed webinarem i po jego zakończeniu. 17 pomysłów na mailing
Wysyłka mailingu to szybka i wygodna forma komunikacji z uczestnikami Twojego webinaru, wideokonferencji lub szkolenia. Poza tym nie musisz ograniczać się tylko do przypominania o rozpoczęciu webinaru i mailu z linkiem do pokoju webinarowego. Komunikacja e-mailowa z uczestnikami webinaru może stać się skuteczną częścią strategii marketingowej.
Czytaj więcej «Wysyłka mailingu przed webinarem i po jego zakończeniu. 17 pomysłów na mailing»