10 artykułów o promocji webinarów

promocja webinaru artykuł

Promocja webinaru to chyba najważniejsza kwestia, z którą masz do czynienia po wymyśleniu tematu wydarzenia. Bo w jednej branży może lecieć codziennie dziesięć przeróżnych webinarów. O uwagę widzów  walczą setki treningów i szkoleń, konferencje online na każdy gust i kieszeń.

Coraz trudniej jest pozyskać nowych uczestników w niekończącym się strumieniu treści. Dlatego warto skorzystać z maksymalnej liczby narzędzi do promocji webinaru, aby jak najwięcej osób usłyszało o Tobie. Dzisiaj przygotowaliśmy listę wpisów, które pomogą wypromować webinar i znaleźć swoich odbiorców.

Czytaj więcej «10 artykułów o promocji webinarów»

Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?

Instagram do promocji webinarów

Promocja na Instagramie już nikogo nie dziwi. Obecnie Instagram jest jednym z najbardziej popularnych serwisów społecznościowych. Liczba aktywnych użytkowników tej platformy wynosi 1 miliard miesięcznie (!), w tym 5,9 mln Polaków. Jak w takim razie wydzielić się na tle innych użytkowników i skłonić klienta do uczestnictwa w Twoim wydarzeniu lub webinarze?

Czytaj więcej «Instagram jako narzędzie do promocji webinarów i wydarzeń. Jak przyciągać użytkowników?»

Konferencje przy użyciu Skype for Business vs MyOwnConference

Skype for business

W zeszłym roku Microsoft ogłosił, że Microsoft Teams zastąpi wersję Skype’a dla firm. Jednak finalnie oba narzędzia działają i pozostają popularne. Dlatego dzisiaj porównamy Skype’a dla firm z MyOwnConference. Przyjrzymy się również Skype Meeting Broadcast i dowiemy się, które z tych rozwiązań jest najlepsze na konferencje i webinary.

Czytaj więcej «Konferencje przy użyciu Skype for Business vs MyOwnConference»

W jaki sposób webinary mogą pomóc Twojej firmie turystycznej

turystyka webinary

Webinary w turystyce to nowy trend. Na pewno zgodzisz się, że dziś między biurami podróży panuje zacięta konkurencja. Po pierwsze, wynika to z dużej liczby firm tego typu. Po drugie, spowolnienie gospodarcze znacznie zmniejszyło liczbę samych podróżników. Aby w takich warunkach biuro podróży nie tylko utrzymało się na rynku, ale także zwiększyło sprzedaży, warto świadczyć usługi na najwyższym poziomie i korzystać z zaawansowanych technologii w celu promowania usług turystycznych.

Czytaj więcej «W jaki sposób webinary mogą pomóc Twojej firmie turystycznej»

Chcę więcej uczestników! Co robić, jeśli na wydarzeniu jest mało osób?

więcej uczestników na wydarzeniu

Pewnego dnia trafiłam na wiadomość w Linkedin. Autorem był zdumiony organizator webinaru, który nie mógł zrozumieć, dlaczego nikt nie przyszedł na jego wydarzenie. Ogólnie rzecz biorąc, wysłał listy do prawie 10 000 swoich subskrybentów. Spośród nich 300 osób zaznaczyło, że przyjdą. W rzeczywistości na webinarze pojawiło się zaledwie 15 uczestników. Oczywiście spodziewał się większej liczby słuchaczy.

Czytaj więcej «Chcę więcej uczestników! Co robić, jeśli na wydarzeniu jest mało osób?»