Jak zwiększyć konwersję i sprzedaż na webinarze?

sprzedaży na webinarze

Prowadzisz webinary i chcesz na tym zarobić. Nic dziwnego, prawie każdy chce zwiększyć sprzedaż na webinarze. Jeśli chcesz osiągnąć naprawdę dobre wyniki, powinieneś zadbać nie tylko o treść, ale również o liczbę rejestracji i liczbę odwiedzin, a także o to, by jak najwięcej uczestników zostało Twoimi klientami.

Dzisiaj mówimy o konwersji i sprzedaży przed i w trakcie webinaru.

Czytaj więcej «Jak zwiększyć konwersję i sprzedaż na webinarze?»

Jak stworzyć kurs online: sprzęt, koszty, kwestie prawne

Jak stworzyć kurs online

Dzisiaj mamy historie o tym, jak stworzyć kurs online. Zapytaliśmy Mateusza Wieniawskiego, jednego z autorów kursu online, o jego pierwszych krokach w tej branży, o tym z jakimi problemami się borykał i jak wybił się na tle innych kursów online.

Wierzymy, że nauka jest najlepszą inwestycją. Może właśnie dlatego, kursy online cieszą się dzisiaj taką popularnością. Coraz więcej ludzi decyduje się na założenie własnego kursu, jednak nie każdy potrafi stworzyć produkt o nienagannej jakości i zyskać zaufanie klientów, nie mówiąc już o wysokich zyskach.

Czytaj więcej «Jak stworzyć kurs online: sprzęt, koszty, kwestie prawne»

10 darmowych alternatyw Google Hangouts

‎Hangouts on the App Store

Jaka jest alternatywa Google Hangouts? Google Hangouts to popularny komunikator internetowy służący do połączeń głosowych oraz wideokonferencji między użytkownikami. Z pewnością każdy z nas miał okazję znaleźć tę aplikację na swoim telefonie, bo w większości smartfonów jest aplikacją systemową. Obecnie Google Hangouts zostało zastąpione przez dwie wersje: Hangouts Chat i Hangouts Meet.

Czytaj więcej «10 darmowych alternatyw Google Hangouts»

Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?

Jak promować wydarzenie Facebooku

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do marketingu i komunikacji z odbiorcą. Jednym z najbardziej popularnych serwisów jest Facebook, tylko osoby leniwe nie czerpią z niego korzyści. Facebook doskonale nadaje się do promocji wydarzenia lub webinaru na szeroką skalę. Jeśli chcesz, by ludzie naprawdę zainteresowali się Twoim przedsięwzięciem i wzięli w nim udział, to koniecznie powinieneś pomyśleć o promocji na Facebooku. Niekiedy ciągła zmiana facebookowych algorytmów czy wprowadzanie nowych narzędzi do marketingu może zniechęcić. Ale spokojnie — zespół MyOwnConference pomoże Ci.

Czytaj więcej «Jak promować wydarzenie na Facebooku i czy to się opłaca?»