CTA czyli Jak zwiększyć sprzedaż na webinarze w MyOwnConference

zwiększyć sprzedaż na webinarze

Serwis webinarowy MyOwnConference zaktualizował ulubione narzędzie marketingowe „Przyciski sprzedaży”. Przyciski sprzedaży, obecnie nazywane CTA, faktycznie działają. Dzięki nim Twoje webinary staną się zauważalnie bardziej efektywne.

Przyciski sprzedażowe, czyli Call to action lub CTA, to elementy na ekranie (przycisk, baner lub tekst), które skłaniają użytkownika do wykonania określonej akcji: rejestracji, zakupu, pozostawienia wniosku itp.

Czytaj więcej «CTA czyli Jak zwiększyć sprzedaż na webinarze w MyOwnConference»

Jak wymyślić chwytliwą nazwę do webinaru?

Jak wymyślić nazwę do webinaru

Nawet jeśli anons webinaru jest chwytliwy, nie jest on gwarantem sukcesu. Użytkownik może zrezygnować z uczestniczenia, jeśli nagłówek nie będzie dla niego przekonujący. Nazwa webinaru powinna być na tyle chwytliwa i konkretna, aby Twój potencjalny klient chciał zapisać się na webinar. To właśnie nagłówek może być decydujący, czy potencjalny klient stwierdzi, czy warto przeczytać anons, a następnie wejść na stronę wydarzenia i się zarejestrować. Z tego powodu powinieneś poświęcić nieco więcej czasu na to, by przygotować taki nagłówek. Jakie tytuły budzą zainteresowanie użytkowników? Dowiesz się, czytając ten wpis.

Czytaj więcej «Jak wymyślić chwytliwą nazwę do webinaru?»

Prowadzenie autowebinarów na MyOwnConference – jak zapewnić ciągłość webinarów podczas urlopu?

Autowebinary

MyOwnConference ma dla naszych klientów długo oczekiwaną letnią aktualizację. Od 1 lipca wszyscy użytkownicy mają dostęp do funkcji „Autowebinar” w wersji BETA. Dzięki webinarom automatycznym będziesz miał okazję odpocząć, cieszyć się latem i luksusowymi wakacjami, a Twoi klienci i studenci nie wyjdą z nawyku regularnych spotkań.

Zobaczmy, jak działają automatyczne webinary w MyOwnConference.

Czytaj więcej «Prowadzenie autowebinarów na MyOwnConference – jak zapewnić ciągłość webinarów podczas urlopu?»

Konferencje na żywo czy webinary – plusy i minusy. Porównanie

Konferencje

Co jest lepsze: konferencja na żywo czy webinar? Webinary obecnie dla nikogo nie są nowością. O ile wcześniej korzystali z nich tylko koneserzy social mediów, o tyle teraz każda firma czy marka powinna korzystać z takiej formy. Dodatkowo jest to bardzo wygodne – platformy oferują dobre ceny, dzięki którym każdy przedsiębiorca może sobie na nie pozwolić. Zobacz tutaj, jak w kilku krokach zorganizować wideokonferencję. Ale czy to znaczy, że spotkania na żywo powinny odejść w niepamięć?

Czytaj więcej «Konferencje na żywo czy webinary – plusy i minusy. Porównanie»