Brandowanie zaproszenia na webinar. Nowa funkcja w MyOwnConference

Brandowanie zaproszenia

Branding zaproszenia na webinar to funkcja, która z pewnością Cię zachwyci.

Planując webinar lub lekcję online, chcemy dostosować pokój webinarowy do potrzeb klientów. Możemy zaprojektować webinar w kolorach marki, dodać baner i logo. Zmieniamy tło landing page’u, aby uczestnik od razu zobaczył, że przeszedł na naszą stronę rejestracyjną.

Teraz w MyOwnConference możesz dostosować swoje zaproszenia na webinar, przypomnienia i e-maile po wydarzeniach. Spróbuj także przekierować uczestnika do swojej witryny lub innej wybranej strony po kliknięciu jednego z przycisków w zaproszeniu. Te przydatne funkcje pomogą Ci zwiększyć liczbę konwersji i rejestracji na webinar.

Zobaczmy, jak to działa?

Czytaj więcej «Brandowanie zaproszenia na webinar. Nowa funkcja w MyOwnConference»

Komunikacja z uczestnikami podczas webinaru. Jak z niej korzystać i jakich narzędzi użyć?

komunikacja

Dlaczego komunikacja podczas webinaru jest aż tak ważna? W czasach, gdzie w godzinę możemy pokonać kilkaset kilometrów i co miesiąc dostępna jest inna usługa pomagająca w nauce na odległość, grzechem jest nie używać choćby odrobiny interaktywności w webinarach. Webinar ma charakter interaktywny. Wykład możemy w wybranym przez siebie czasie obejrzeć na YouTube. Natomiast podczas webinaru chcemy nie tylko czegoś się nauczyć, ale także poczuć atmosferę wydarzenia w czasie rzeczywistym, uzyskać odpowiedzi na swoje pytania.

Dlatego, koleżanki i koledzy, oto wybór opcji, dzięki którym dodacie nieco więcej interaktywności do waszych webinarów i zajęć online.

Czytaj więcej «Komunikacja z uczestnikami podczas webinaru. Jak z niej korzystać i jakich narzędzi użyć?»

Jak przygotować webinar i uniknąć błędów. 16 przyczyn niepowodzenia

błędy na webinarach

Jeśli chcesz uniknąć błędów podczas tworzenia i przeprowadzenia webinaru, to dobrze trafiłeś. W tym wpisie znajdziesz przykłady najpopularniejszych pomyłek webinarów.  Spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania, gdzie są obiecane i pożądane tłumy uczestników, wzrost sprzedaży i wszelkie inne korzyści? Dlaczego webinary nie działają, a uczestnicy chcą jak najszybciej uciec, zamiast zostać Twoimi stałymi klientami? Jakich błędów popełniasz na webinarach?

Twój webinar jest po prostu nieprofesjonalny. To cenzuralna wersja odpowiedzi na pytanie: co nie spodobało się klientom na moim webinarze? Znaleźliśmy kilka przyczyn takiego problemu.

Czytaj więcej «Jak przygotować webinar i uniknąć błędów. 16 przyczyn niepowodzenia»

Distance learning lub nauka na odległość. Jak się nie rozpraszać? Podpowiedzi dla nauczyciela i uczniów

nauczanie zdalne, distance learning

Distance learning (d-learning) lub nauka na odległość — to dość popularny sposób na zdobywanie wiedzy i wykształcenia. Zarówno duże, jak i małe firmy, uczelnie i nauczyciele docenili już zalety edukacji online i codziennie korzystają z tego narzędzia. Kształcenie na odległość daje Ci większą swobodę, pozwala dobrze zaplanować swój czas i uczyć się tylko wtedy, gdy tego chcesz.
Jednak wraz ze wszystkimi korzyściami pojawiają się także problemy: na przykład, jeśli masz tendencję do kłopotów z samoorganizacją, motywacją lub skupieniem uwagi, rozpoczęcie nauki na własną rękę, bez wpływu z zewnątrz, może być niezwykle trudne. Dzielimy się skutecznymi wskazówkami, które pomogą zarówno szkoleniowcom, jak i uczestnikom szkoleń zdalnych odzyskać kontrolę nad sytuacją.

Czytaj więcej «Distance learning lub nauka na odległość. Jak się nie rozpraszać? Podpowiedzi dla nauczyciela i uczniów»

Wysoka efektywność edukacji online – prawda czy mit?

blank

W świecie, który cały czas się zmienia, chęć zdobywania nowych umiejętności to jedna z najbardziej pożądanych cech specjalisty w każdej branży. Pracodawcy szukają nie tylko profesjonalisty w konkretnej dziedzinie. Szukają także osoby, której znajomość edukacji online, nie jest obca. Doceniani są również kandydaci, którzy ciągle chcą się uczyć i podnosić swoje kwalifikacje. Rozwój gospodarki cyfrowej powoduje, że powstają nowe miejsca pracy dla wykwalifikowanych specjalistów. Oprócz tego wzrasta konkurencja wśród pracodawców, którzy pragną zdobyć cenny talent.

Czytaj więcej «Wysoka efektywność edukacji online – prawda czy mit?»