Jak polepszyć jakość szkolenia online?

lepsza jakość szkolenia

Organizacja standardowych szkoleń nie jest niczym trudnym. Właściwie wystarczy mieć podstawową wiedzę na temat webinarów i przeczytać kilka krótszych poradników. Ale słowem kluczowym jest w tym przypadku określenie – efektywne szkolenie. Poniżej dowiesz się, jak polepszyć jakość szkolenia wykorzystując 8 wskazówek, które dla Ciebie przygotowaliśmy. 

Zacznijmy od kwestii technicznych. Nie oszukujmy się, nawet najlepsze merytorycznie szkolenie będzie klapą, jeśli prowadzący nie zadba o dobry mikrofon i szybki internet. 

Czytaj więcej «Jak polepszyć jakość szkolenia online?»

Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów

temat webinaru

Przeczytałam na forum, że jednym z najczęstszych trudności jest brak tematu webinaru. To tylko jedno z kilkudziesięciu zdań obrazujących ten problem: „Obiecałam swoim subskrybentom, że przygotuję dla nich serię webinarów. Miałam już kilka pomysłów i tylko Bóg wie, dlaczego napisałam, że będzie tych webinarów 7. Dobre pomysły i informacje skończyły się już przed piątym spotkaniem”.

Skuteczny temat webinaru to prawdziwy skarb. Polecam od razu zapisywać wszystkie idee, które wymyślisz. Serie webinarów planuj rzetelnie, biorąc pod uwagę od razu kilka webinarów, które mogą pojawić się w przyszłości. Myślę, że nikt nie chce przeżywać takich momentów bezradności, jak ta Pani na forum.

Przygotowałam dziś mały zestaw dobrych tematów, które mogą być prowadzone praktycznie przez każdego: marketingowców, fryzjerów, biznesmenów, podróżników, nauczycieli, kucharzy i właścicieli małych sklepów oraz sportowców. Na końcu znajdziesz kilka interesujących tematów webinarów dla tych, którzy jeszcze nie wybrali swojej branży.

Czytaj więcej «Popularne tematy webinarów. Sposób na brak pomysłów»

Jak rozmawiać z klientami po webinarze? Dzwonimy do uczestników po szkoleniu

Dzwonić do uczestników po szkoleniu

Rozmowy z uczestnikami po webinarze – to dobry czy zły nawyk?

Jeśli nie przegapiłeś artykułu, najprawdopodobniej zadajesz sobie pytanie: „Zadzwonić lub nie zadzwonić po webinarze?”. Przyjmujemy, że zarówno Tobie jak i innym organizatorom webinarów zależy na opinii po spotkaniu online. 

Wyobraź sobie, że organizujesz bezpłatne webinarium. Otrzymałeś już kilka zgłoszeń. Jednak jesteś świadomy, że liczbę zgłoszeń można zwiększyć, dzwoniąc do potencjalnych klientów. W tym artykule dowiesz się, jak zbudować dialog, aby uczestnicy dostrzegli korzyści w komunikowaniu się z Tobą i nie bali się odebrać telefonu. Jak prowadzić efektywną rozmowę kiedy stoi nad Tobą kierownik sprzedaży z gotowym scenariuszem rozmowy i wskazówkami.

Czytaj więcej «Jak rozmawiać z klientami po webinarze? Dzwonimy do uczestników po szkoleniu»

Jak stworzyć doskonały Landing Page?

doskonały Landing Page

Webinar, na który uczestnik zapisuje się za pomocą doskonałego landing page’a, to jeden z najlepszych sposobów, aby zwiększyć sprzedaż i wyniki naszego przedsiębiorstwa. Dają również możliwość promowania wiedzy, kompetencji oraz interakcji z potencjalnymi klientami. Prowadzenie webinarów pomaga w budowaniu zaufania oraz sprawia, że odbiorcy, po zapoznaniu się z firmą, zechcą zainwestować w produkt bądź usługi, jaki owa firma oferuje. Jeśli chcesz optymalizować swój webinar tak, aby był on zachęcający, musisz go dobrze promować. Jednym z najlepszych sposobów, aby to osiągnąć, jest stworzenie Landing Page dla twojego webinaru. 

Czytaj więcej «Jak stworzyć doskonały Landing Page?»