FAQ: nagranie webinaru w MyOwnConference

nagranie webinaru

Z funkcji „nagranie webinaru” korzysta obecnie do 95% organizatorów transmisji. Plik z nagraniem wydarzenia można wysłać do uczestników, oglądać ponownie i wykorzystać jako szkolenia wideo, a nawet sprzedawać. Nic dziwnego, że organizatorom webinarów bardzo zależy, aby nagranie było w dobrej jakości i maksymalnie odpowiadało ich celom. Dzisiaj porozmawiamy o nagrywaniu webinarów w MyOwnConference.

Czytaj więcej «FAQ: nagranie webinaru w MyOwnConference»

Jak ocenić efektywność webinaru?

efektywność webinarów

Z reguły efektywność webinaru mierzy się na podstawie ilości pieniędzy — chcemy zobaczyć, czy po webinarze nastąpił wzrost sprzedaży, czy nie. Jednak istnieją jeszcze inne wskaźniki. Jak możemy je obliczyć i ulepszyć, jaką efektywność osiągają webinary firmowe. Zapoznaj się z tym wpisem i przekonaj szefa, że spotkania online to nie jest wydatek, ale przyszłościowa inwestycja.

Czytaj więcej «Jak ocenić efektywność webinaru?»

Jak zorganizować pojedyncze wydarzenie online lub jednorazowy webinar nie przepłacając?

webinar plan jednodniowy

Zaplanowałeś przeprowadzenie jednorazowego webinaru i nie wiesz, jaką platformę wybrać? 

Nikt nie chce płacić za serwis, z którego potem nie będzie korzystał. Dlatego, kiedy planujesz jednorazową konferencję online lub pojedynczy webinar, warto wybrać platformę do webinarów, która oferuje jednodniowe plany do prowadzenia spotkania. 

Dzisiaj odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące pakietów do prowadzenia webinarów na jeden dzień. 

Czytaj więcej «Jak zorganizować pojedyncze wydarzenie online lub jednorazowy webinar nie przepłacając?»

Webinary w B2B — jak wypromują Twój biznes i po co z nich korzystać?

Webinary w B2B

Gdybyś mógł użyć tylko jednego narzędzia do promocji B2B, co byś wybrał? Zdecydowanie się na wykorzystanie jednego sposobu może być niemożliwe. Niektóre metody mają na celu przyciągnięcie klientów, inne służą do ich utrzymania, pomocy w sprzedaży, albo są stosowane w badaniu grupy docelowej. Jednak webinary są jednym z niewielu narzędzi marketingu internetowego, które pozwalają komunikować się w czasie rzeczywistym z odbiorcami. Organizowanie spotkań w takim formacie pomaga w pracy nad siedmioma najważniejszymi celami, przed którymi stoi B2B.

W jaki sposób webinary mogą pomóc biznesowi i jak sprawić, by działały skutecznie?

Czytaj więcej «Webinary w B2B — jak wypromują Twój biznes i po co z nich korzystać?»