Pytania, dzięki którym napiszesz zaproszenie na webinar w pół godziny

zaproszenie na webinar

Zaproszenie na webinar i agenda spotkania znajdują się na stronie rejestracji, w mediach społecznościowych, a także w newsletterach. Ten element zobaczą wszyscy, dlatego musisz dopracować każdy detal. Skuteczne zaproszenie zawiera nie tylko przycisk rejestracji, ale też podstawowe informacje o webinarze i odpowiedzi na możliwe pytania użytkowników dotyczące nadchodzącego wydarzenia. Powinieneś napisać zaproszenie w ten sposób, aby zmotywować użytkownika do zarejestrowania się na webinar. Poniżej znajdziesz 13 pytań, które pomogą ci napisać idealne zaproszenie na webinar.

Czytaj więcej «Pytania, dzięki którym napiszesz zaproszenie na webinar w pół godziny»

Darmowy plan na webinary i zajęcia online od MyOwnConference

darmowy plan na webinary

Szukasz darmowego planu do przetestowania platformy do webinarów? Planując organizację wydarzeń online, musimy zadbać o to, aby wszystko przebiegło sprawnie. Dlatego tak ważne jest, aby przy wyborze usługi webinarowej wszystko dokładnie przetestować. I nieustannie przypominamy o tym w naszych artykułach. Zapewnienie stabilnego i szybkiego łącza internetowego, kilkukrotne sprawdzenie sprzętu i przeprowadzenie testowego webinaru z kolegami lub znajomymi – to obowiązkowe minimum, które może uchronić Cię przed większością niechcianych niespodzianek.

Jeśli zastanawiasz się jakie czynności należy jeszcze wykonać, żeby webinar był perfekcyjny, przeczytaj wpis: Kilka prostych i efektywnych wskazówek do prowadzenia webinaru.

Mając to na uwadze, na MyOwnConference zaoferowaliśmy naszym użytkownikom unikalny nielimitowany darmowy plan, który pozwala im przetestować wszystkie funkcje programu za darmo.

Czytaj więcej «Darmowy plan na webinary i zajęcia online od MyOwnConference»

CTA czyli Jak zwiększyć sprzedaż na webinarze w MyOwnConference

zwiększyć sprzedaż na webinarze

Serwis webinarowy MyOwnConference zaktualizował ulubione narzędzie marketingowe „Przyciski sprzedaży”. Przyciski sprzedaży, obecnie nazywane CTA, faktycznie działają. Dzięki nim Twoje webinary staną się zauważalnie bardziej efektywne.

Przyciski sprzedażowe, czyli Call to action lub CTA, to elementy na ekranie (przycisk, baner lub tekst), które skłaniają użytkownika do wykonania określonej akcji: rejestracji, zakupu, pozostawienia wniosku itp.

Czytaj więcej «CTA czyli Jak zwiększyć sprzedaż na webinarze w MyOwnConference»