Często zadawane pytania


Pakiet próbny

Płatność

Pytania ogólne

Aplikacja mobilna

Pytania techniczne

Panel użytkownika


Pakiet próbny

Jak długi jest okres działania pakietu bezpłatnego?

Próbny pakiet bezpłatny jest dostępny przez 30 dni. W tym czasie możesz poznać wszystkie funkcje i możliwości naszej platformy i wybrać ten pakiet, który najbardziej Ci odpowiada.

Co się dzieje po zakończeniu okresu próbnego?

Po upływie okresu 30-dniowego możesz przejść na nowy pakiet płatnych usług i dalej korzystać z własnego pokoju webinarowego. Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z korzystania z naszej platformy, wszystkie Twoje dane zostaną usunięte w ciągu następnych 30 dni, a konto zostanie zablokowane.

Jakie ograniczenia ma pakiet bezpłatny?

Pakiet bezpłatny ma następujące ograniczenia:

  • Termin ważności obejmuje 30 dni;
  • Długość nagrywania jest ograniczona do maksymalnie 20 minut.

Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.


Płatność

Jaki jest okres ważności pakietów w MyOwnConference?

W MyOwnConference mamy trzy typy taryf: jednorazowe, miesięczne i roczne. Pakiet jednorazowy jest ważny w ciągu 24 godzin, pakiet miesięczny - 30 dni, a pakiet roczny - 365 dni. Czas ważności pakietu liczony jest od momentu dokonania wpłaty.

Na jaki okres można wykupić pakiety?

Każdy wybrany przez Ciebie pakiet można wykupi na okres do 12 miesięcy.

W jaki sposób można dokonać opłaty?

Dokonać opłaty można za pomocą kart płatniczych Visa, MasterCard, Maestro lub za pomocą usługi WebMoney.

Jakie są ograniczenia co do ilości przeprowadzanych webinarów?

Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości przeprowadzanych webinarów. Dlatego możesz organizować nieograniczoną ilość szkoleń na cały okres obowiązywania pakietu.

Czy mogę otrzymać rabat, gdy dokonam opłaty na okres dłuższy niż 1 miesiąc?

Kupując pakiet na okres dłuższy niż 2 miesiące lub wynajmując więcej niż jeden pokój webinarowy, otrzymasz 10% rabatu na kolejne miesiące. Kupując pakiet roczny, otrzymasz zniżkę w wysokości 20%.


Pytania ogólne

Czy ta platforma jest bezpieczna?

Wykorzystujemy najbardziej zaawansowane technologie zabezpieczania danych użytkowników. Wszystkie Twoje dane i informacje, ładowane prezentacje, pliki, wideo oraz dźwięki są zabezpieczone certyfikatem SSL.

Czy jest dostępna integracja z serwisami społecznościowymi (social media)?

Tak, wszyscy goście i uczestnicy Twoich webinarów mają możliwość wejścia na webinar z własnego konta w jednej z 7 platform społecznościowych.

Jaka jest jakość transmisji wideo?

Na naszej platformie wykorzystujemy adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla najwyższej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 512 kbit (jeśli będziesz używać kamery podczas wystąpienia). Do transmisji bez kamery ta prędkość połączenia internetowego może być znacząco mniejsza.

Jakie formaty/rozszerzenia plików są akceptowane przez ten serwis?

W trakcie webinaru możesz prezentować i wykorzystać następujące typy plików:

  • Prezentacje: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpg 
  • Wideo i audio: .f4v  .mp4  .mp3
  • Pliki współdzielone: prawie wszystkie pliki z wyjątkiem tych, które należą do wymienionych wyżej kategorii.

Aplikacja mobilna

Czy mogę uczestniczyć w webinarze ze smartfonu lub tabletu?

Tak. W tym celu masz zainstalować nową wersję aplikacji mobilnej MyOwnConference, która znajduje się pod linkami poniżej:

dla iOS   dla Android

Jak uczestniczyć w webinarze z urządzenia mobilnego?

  1. Otwórz aplikację;
  2. Skopiuj link na webinar, który dostałeś od organizatora webinaru;
  3. Wklej go w pole "link" w aplikacji;
  4. Wprowadź imię.

Jakie możliwości są dostępnie uczestnikom w aplikacji mobilnej?

Uczestnicy mogą oglądać transmisję, pisać na czacie, czytać wiadomości prowadzącego oraz innych uczestników, obejrzeć wideo, prezentację i ekran prezentera.

Czy istnieje możliwość prowadzenia webinaru z urządzenia mobilnego?

Nie, aplikacja służy tylko do uczestniczenia. Na razie tworzymy aplikację mobilną do prowadzenia wydarzeń online.


Pytania techniczne

Co robić, jeśli mikrofon i kamera nie działają w Google Chrome?

W Google Chrome musisz potwierdzić dostęp do swojej kamery i mikrofonu dwukrotnie: w oknie Adobe Flash Player Settings oraz w wyskakującym okienku przeglądarki w górnej części ekranu. Potwierdź zezwolenie poprzez naciśnięcie przycisku "Allow".

Co robić, gdy webinar nie działa?

Zwykle nasze oprogramowanie współpracuje z każdą przeglądarką i na każdej platformie. Nasz zespół testowy stara się sprawdzić, jak działa platforma na wszystkich dostępnych dzisiaj systemach operacyjnych oraz na wszystkich przeglądarkach. Ale, niestety, czasem zdarzają się wyjątki. Na przykład, webinar nie będzie działać, jeśli:

  • W Twoim komputerze nie jest zainstalowany Adobe Flash Player. Pobrać i zainstalować program możesz z tej strony.
  • Twoja przeglądarka nie podtrzymuje HTML5 lub obsługa podtrzymywania i wykonania skryptów JavaScript jest wyłączona;
  • Twoja pzreglądarka lub inny zainstalowany dodatek, taki jak AdBlock, FlashBlock i podobne, blokuje Adobe Flash Player.

W takim razie, jeśli Ty lub ktoś ze słuchaczy ma podobne problemy korzystając z naszej platformy, prosimy skontaktować się z naszą pomocą techniczną. Postaramy się pomóc w najkrótszym terminie.

Co robić, gdy nie mogę załadować plik?

Sprawdź, do którego z rozdziałów materiałów ładujesz plik. Nie można dodać plik wideo do rozdziału dokumenty, a prezentacje — do rozdziału wideo i audio itd.

  • Jeśli nie możesz dodać plik prezentacji, sprawdź, czy odpowiada jej format właściwemu;
  • Do rozdziału Wideo i audio można dodać pliki tylko w formacie MP4 i MP3

Jeśli nie możesz załadować pliki, potrzebne do prowadzenia webinaru.

Co robić, gdy w załadowanej prezentacji nie wyświetlają się slajdy?

Taki problem może wystąpić, jeśli w Twoim komputerze jest ustawiony niedokładny lub nieprawidłowy czas. W ustawieniach komputera musisz kliknąć kartę "Czas z Internetu", lub ustaw dokładny czas i datę ręcznie. Konieczność ustawienia dokładnej daty i czasu związana jest z bezpieczeństwem naszej platformy i brakiem możliwości przeglądania załadowanych przez Ciebie materiałów poza Twoim webinarem.

Dlaczego prezentacja może zniknąć po jej załadowaniu?

Dlatego że ten plik był chroniony hasłem. Nasz system nie potrafi otwierać chronionych hasłem plików. Dlatego przed załadowaniem prezentacji przekonaj się, że nie zawiera ona hasła.

Dlaczego nie mogę wejść do webinaru?

Jeśli jesteś słuchaczem webinaru, to taka sytuacja jest możliwa z powodu tego, że osoba prowadząca zablokowała dostęp do tego webinaru. W tym przypadku skontaktuj się z organizacją, która wysłała Ci link do webinaru i wyjaśnij przyczynę blokowania.

Klientom korporacyjnym

Możliwa jest sytuacja, że administrator Twojego systemu zakazał dostępu do stron i serwisów, które nie odpowiadają wymaganiom korporacyjnym.

W takim przypadku powiadom go, że

do przeprowadzenia lub odwiedzenia webinaru należy uzyskać dostęp do następujących zasobów:

  • Porty 1935 (TCP), 443 (HTTPS)

Dlaczego niektórych uczestników "wyrzuca się" z pokoju lub nie widać im prezentera?

Nasze oprogramowanie transmituje obraz z Twojej kamery najwyższej jakości. Taka transmisja potrzebuje dobrego połączenia z Internetem, dlatego że ruch internetowy podczas webinaru jest dość wysoki. Jeśli prędkości łącza nie wystarcza:

  • Uczestnika ciągle "wyrzuca się" z pokoju. Prezenter widzi, jak taki uczestnik wielokrotnie wychodzi i wchodzi do pokoju.
  • Dla uczestnika obraz z kamery prezentera zrywa się lub nie ma go wcale. Przez to uczestnicy piszą na czacie "zrywa się", "miga", "nie widzę" itd.

Jeśli w Twoim pokoju jest wiele takich uczestników, wejdź do ustawień, nacisnąwszy przycisk "Twoje ustawienia" po prawej stronie imienia prezentera (Twojej nazwy użytkownika). Obniż jakość obrazu z Twojej kamery, przesuwając suwak w lewo (skrajna lewa pozycja to minimalna jakość wideo). Następnie potwierdź zmiany. Kontynuuj webinar. Powtórz ten krok, aż dla większości uczestników ten problem nie będzie usunięty.


Panel użytkownika

Jak nagrać webinar?

Aby nagrać webinar, musisz podczas jego przeprowadzenia kliknąć "Nagrać". W górnej części sali zapali się czerwony indykator, a napis przycisku będzie zmieniony na "Trwa nagranie". Aby skończyć nagrywanie, trzeba kliknąć ponownie na ten przycisk.

Nagranie będzie zawierać wszystko, co się odbywa podczas przeprowadzenia webinaru. Lista użytkowników, kursor, przyciski i wiadomości czatu nie zostaną dołączone do nagrania.

Po zakończeniu nagrania jest ono automatycznie przesyłane do konwersji. Nagrany webinar będzie dostępny do pobierania w panelu użytkownika i w pokoju w formacie MP4 (wideo – H.264, dźwięk – AAC). Poza tym to nagranie można będzie przeglądać online oraz demonstrować podczas innych webinarów.

Co zawiera nagranie webinaru?

Nagrania te zawierają wszystko, co było pokazywane na webinarze: transmisję z kamery i mikrofonu, pokaz pulpitu i slajdów. Nagranie nie zawiera: plików wideo oraz audio, zarówno jak wideo z serwisu YouTube, ponieważ nie posiadamy praw autorskich i praw pokrewnych do tych materiałów. Powiadomienia czatu oraz historia odwiedzin zapisuje się do osobnych plików, aby ułatwić ich opracowanie.

Ważne! Jeśli nagranie nie odpowiada Twoim wymaganiom, NIE może to spowodować zwrotu pieniędzy za korzystanie z platformy. Dlatego radzimy najpierw skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego, by oznajmić się ze wszystkimi możliwościami i niuansami systemu.

Jak zaprosić słuchaczy na webinar?

Aby zaprosić uczestników na webinar, skopiuj link umożliwiający wejście do pokoju webinarowego:

  • Jeśli jesteś w pokoju webinarowym, przycisk "Zaproś na webinar" jest w lewej górnej części ekranu obok nazwy Twojego webinaru;
  • Jeżeli znajdujesz się w panelu użytkownika, to w zakładce "Webinary" jest przycisk "Skopiować link", który również generuje link do zaproszenia.

Po skopiowaniu linku można go wysłać do użytkowników.

Poza tym możesz zaznaczyć opcję "Pozwól na udostępnianie linku do webinaru" w ustawieniach webinaru, robiąc w taki sposób bezpłatną reklamę Twojego wydarzenia.

Czy można umieścić webinar na własnej stronie internetowej?

Tak. Możesz integrować na swoją stronę osadzoną wersję webinaru, która umożliwia użytkownikom przegląd webinaru prosto z Twojej strony. Umieszczona wersja podtrzymuje transmisję audio i wideo, przegląd prezentacji i pokaz pulpitu osoby prowadzącej.

Użytkownicy, którzy są obecni na webinarze poprzez osadzoną wersję, biorą udział w webinarze wyłącznie jako "Słuchacze", czyli nie mogą mówić, czytać i wysyłać wiadomości w czacie oraz brać udział w wywiadach.

Jak załadować prezentacje?

  • W panelu użytkownika wybierz rozdział "Dokumenty", następnie kliknij "Dodaj pliki". W oknie, które się pojawi, wybierz wymagany plik lub kilka plików;
  • W pokoju webinarowym kliknij "Materiały", dalej wybierz zakładkę "Dokumenty" i naciśnij przycisk "Załaduj". W oknie, które się pojawi, wybierz potrzebny plik.

Jaki jest maksymalny dopuszczalny rozmiar prezentacji?

Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku do ładowania nie powinien przekraczać 50 MB z ilością slajdów nie więcej 200 sztuk.

Czy mogę importować subskrybentów z innego systemu?

Tak. Możesz importować kontakty subskrybentów z każdego systemu mailingowego, którego użytkownicy muszą potwierdzać subskrypcję, na przykład GetResponse lub MailChimp.

W celu zaimportowania listy subskrybentów z innego systemu skontaktuj się z działem wsparcia MyOwnConference. Sprawdzimy, kto z Twoich subskrybentów nie wyraził zgody na otrzymanie konkretnego mailingu lub newslettera, by usunąć ich z listy odbiorców e-maili.


Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się