Brak wyników. :(
Termin ważności bezpłatnego planu jest nieograniczony. Możesz korzystać ze wszystkich możliwości naszej platformy na stałe bez limitu.
W przypadku zakupu jednorazowej taryfy na konkretny termin obowiązuje ona od 00:01 do 23:59 wybranego dnia.
Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.
W MyOwnConference mamy trzy typy taryf: jednorazowe, miesięczne i roczne. Pakiet jednorazowy jest ważny w ciągu 24 godzin, pakiet miesięczny - 30 dni, a pakiet roczny - 365 dni. Czas ważności pakietu liczony jest od momentu dokonania wpłaty.
Możesz płacić karta, przelewem bankowym lub przez PayPal. Dokonać opłaty kartą można w panelu klienta przez system płatności za pomocą kart płatniczych Visa, MasterCard, lub za pomocą usługi WebMoney.
Należy pamiętać, że karta VISA ELECTRON nie umożliwia płatności online. Aby zapłacić za naszą usługę, użyj karty VISA CLASSIC.
Aby opłacić usługę przelewem bankowym, w sekcji Profil aktywuj opcję Dane osoby prawnej. Dodaj dane do pola. Następnie przejdź do sekcji Płatność, wybierz plan taryfowy i wybierz opcję Przelew bankowy. Dostaniesz fakturę, z którą możesz zapłacić za usługi MyOwnConference w banku. W polu opisu płatności koniecznie podaj numer płatności.
Należy pamiętać, że czas oczekiwania na płatność w przypadku przelewu bankowego i uruchomienie konta wynosi 3-7 dni roboczych.
Uwaga!Uwaga! Przelewem bankowym możesz zapłacić za każdy plan taryfowy z wyjątkiem planów jednodniowych. Za jednodniowe plany taryfowe dokonać opłaty można za pomocą kart płatniczych lub przez PayPal.
Podczas webinaru zawsze możesz skorzystać z płatnej opcji i powiększyć pokój webinarowy o 100 miejsc. W tym celu w prawym górnym rogu pokoju webinarowego kliknij przycisk menu i wybierz opcję “Kup dodatkowe miejsca”. Po dokonaniu płatności Twój pokój webinarowy zostanie zwiększony o 100 miejsc. Takie powiększenie będzie działać w ciągu 5 godzin. Zakup dodatkowych miejsc nie zwiększy długości nagrywania webinaru w planach bezpłatnych. Możesz kupić dodatkowe miejsca podczas webinaru tyle razy, ile potrzebujesz.
Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości webinarów – możesz prowadzić nieograniczoną ilość webinarów przez cały okres ważności konta.
Tak, przyjmujemy płatności w BTC (Bitcoin) i ETH (Ethereum) według kursu na dzień zapłaty. By dostać adres płatniczy, skontaktuj się z działem wsparcia.
Korzystamy z najbardziej zaawansowanej technologii ochrony danych osobowych. Wszystkie Twoje informacje, załadowane prezentacje, filmy, pliki, wideo i dźwięk są zabezpieczone certyfikatami SSL oraz uznanym algorytmem kryptograficznym AES-128 (Advanced Encryption Standard).
Na naszej platformie wykorzystujemy adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla dobrej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 4-5 MB, jeśli webinar prowadzi tylko jeden prezenter.
Zwróć uwagę! Jeśli kilku uczestników wchodzi na webinar z jednego adresu IP, połączenie internetowe dzieli się na liczbę podłączeń. W takich przypadkach nie możemy gwarantować wysokiej jakości dźwięku i obrazu. Do prowadzenia spotkań firmowych polecamy korzystanie z szybkiego internetu — 50 MB i więcej.
W trakcie webinaru możesz prezentować i wykorzystać następujące typy plików:
Po zakończeniu terminu ważności konta, dostęp do wszystkich plików w panelu użytkownika zostanie zamknięty. Możesz przywrócić dostęp do nich w ciągu 180 dni, jeśli w tym czasie dokonasz płatności za usługi serwisu.
Czas przechowywania nagrania dla każdego planu taryfowego wynosi 180 dni (6 miesięcy). Po upływie tego terminu nagranie zostanie automatycznie usunięte.
Do uczestniczenia w webinarze z urządzenia mobilnego otwórz odnośnik do webinaru w przeglądarce. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox dla urządzeń z systemem Android lub Safari dla iOS. Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej uczestnicy webinaru mają dostęp do wszystkich funkcji.
Tak, możesz prowadzić webinary ze smartfona lub tabletu prosto ze swojej przeglądarki bez konieczności wykorzystania specjalnych aplikacji.
Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej dostępne są wszystkie funkcje. Polecamy korzystać z ostatnich wersji przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari.
Podczas webinaru prezenter miał słabe połączenie internetowe. W takim przypadku wideo z kamery się nie nagrywa, aby najpierw zapewnić wysoką jakość dźwięku.
W Google Chrome czy Mozilla Firefox musisz potwierdzić dostęp do swojej kamery i mikrofonu w wyskakującym okienku przeglądarki w górnej części ekranu. Potwierdź zezwolenie poprzez naciśnięcie przycisku "Allow".
Sprawdź, do którego rozdziału ładujesz plik. Nie można dodać filmu do rozdziału Dokumenty, a prezentacji – do rozdziału Wideo i audio itd.
Dlatego, że ten plik był chroniony hasłem. Nasz system nie potrafi otwierać plików chronionych hasłem. Dlatego przed załadowaniem prezentacji upewnij się, że nie zawiera ona hasła.
Jeśli jesteś słuchaczem webinaru, to taka sytuacja jest możliwa w sytuacji, gdy osoba prowadząca zablokowała dostęp do tego webinaru. W tym przypadku skontaktuj się z organizacją, która wysłała Ci link do webinaru i wyjaśnij przyczynę blokowania.
Jeszcze jedną przyczyną, przez którą nie możesz wejść na webinar, może być blokada nałożona przez systemowego administratora na wszystkie strony, które Twoje kierownictwo uznało za niedozwolone. W takim przypadku wyślij prośbę o otwarcie dostępu do następujących domen:
*.moc.ac
*.mywebinar.io
*.mywebinar.net
*.mywebinar.com
*.mywebinar.live
*.myownconference.pl
*.myownconference.net
*.myownconference.org
Nasze oprogramowanie transmituje obraz z Twojej kamery w najwyższej jakości. Taka transmisja potrzebuje dobrego połączenia z Internetem, dlatego że ruch internetowy podczas webinaru jest dość wysoki. Jeśli prędkości łącza nie wystarcza:
Jeśli w swoim pokoju masz dużo takich uczestników, wtedy podczas transmisji wejdź do ustawień kamery (ikona w kształcie koła zębatego) i wybierz jakość 180p. Zmniejszy to obciążenie połączenia internetowego zarówno dla Ciebie, jak i dla uczestników.
Prezenter ↑ | Prezenter ↓ | Uczestnik ↓ | |
1 prezenter | 1 Mb/s | 2 Mb/s | 2 Mb/s |
2 prezenterzy | 1 Mb/s | 4 Mb/s | 4 Mb/s |
3 prezenterzy | 1 Mb/s | 6 Mb/s | 6 Mb/s |
4 prezenterzy | 1 Mb/s | 8 Mb/s | 8 Mb/s |
5 prezenterzy | 1 Mb/s | 10 Mb/s | 10 Mb/s |
6 prezenterzy | 1 Mb/s | 12 Mb/s | 12 Mb/s |
7 prezenterzy | 1 Mb/s | 14 Mb/s | 14 Mb/s |
8 prezenterzy | 1 Mb/s | 16 Mb/s | 16 Mb/s |
9 prezenterzy | 1 Mb/s | 18 Mb/s | 18 Mb/s |
Prezenter ↑ | Prezenter ↓ | Uczestnik ↓ | |
1 prezenter | 2 Mb/s | 3 Mb/s | 3 Mb/s |
2 prezenterzy | 2 Mb/s | 5 Mb/s | 5 Mb/s |
3 prezenterzy | 2 Mb/s | 7 Mb/s | 7 Mb/s |
4 prezenterzy | 2 Mb/s | 9 Mb/s | 9 Mb/s |
5 prezenterzy | 2 Mb/s | 11 Mb/s | 11 Mb/s |
6 prezenterzy | 2 Mb/s | 13 Mb/s | 13 Mb/s |
7 prezenterzy | 2 Mb/s | 15 Mb/s | 15 Mb/s |
8 prezenterzy | 2 Mb/s | 17 Mb/s | 17 Mb/s |
9 prezenterzy | 2 Mb/s | 19 Mb/s | 19 Mb/s |
Prezenter ↑ | Prezenter ↓ | Uczestnik ↓ | |
1 prezenter | 2 Mb/s | 3 Mb/s | 3 Mb/s |
2 prezenterzy | 2 Mb/s | 5 Mb/s | 5 Mb/s |
3 prezenterzy | 2 Mb/s | 7 Mb/s | 7 Mb/s |
4 prezenterzy | 2 Mb/s | 9 Mb/s | 9 Mb/s |
5 prezenterzy | 2 Mb/s | 11 Mb/s | 11 Mb/s |
6 prezenterzy | 2 Mb/s | 13 Mb/s | 13 Mb/s |
7 prezenterzy | 2 Mb/s | 15 Mb/s | 15 Mb/s |
8 prezenterzy | 2 Mb/s | 17 Mb/s | 17 Mb/s |
9 prezenterzy | 2 Mb/s | 19 Mb/s | 19 Mb/s |
Najpierw należy zmniejszyć głośność głośników. W tym celu skorzystaj z suwaków do regulacji głośności mikrofonu w menu. Jeśli problem nadal pozostaje, prosimy o zwrócenie się do działu wsparcia.
Prawdopodobnie w Twojej przeglądarce Opera włączono VPN, który blokuje technologię przesyłania dźwięku i wideo WebRTC. Aby w Operze działały WebRTC razem z VPN, przejdź do zaawansowanych ustawień przeglądarki i w menu Bezpieczeństwo włącz punkt Używaj wszystkich odpowiednich interfejsów sieciowych (zalecane).
Aby uniknąć kliknięć podczas webinaru i/lub na nagraniu, powinieneś zmniejszyć jakość wideo z kamery internetowej. W tym celu w pokoju webinarowym otwórz ustawienia kamery i wybierz najmniejsze znaczenie jakości. Jeśli prowadzisz webinar tylko z mikrofonem, bez wideo, a jednak nadal słyszysz kliknięcia, polecamy wyłączyć wszystkie zbędne programy i maksymalnie zmniejszyć zużycie transferu w internecie: zamknąć wszystkie zbędne okna i zakładki przeglądarki, a także zatrzymać pobieranie plików.
Windows XP nie jest już obsługiwany przez firmę Microsoft. Przeglądarki nie są już aktualizowane w systemie Windows XP, dlatego nie możemy zagwarantować pracy naszej platformy. Aby prowadzić webinary i uczestniczyć w nich, zaktualizuj system operacyjny do najnowszej wersji lub użyj innego urządzenia.
Aby nagrać webinar, naciśnij przycisk "Nagraj", umieszczony w lewym górnym rogu ekranu, aby nagrywanie się zaczęło. Po tym zacznie działać licznik czasu nagrywania. Jeśli chcesz przerwać nagrywanie, naciśnij przycisk jeszcze raz, a następnie w oknie dialogowym potwierdź swoje żądanie. Uruchomić i zatrzymać nagrywanie może każdy z prezenterów w pokoju webinarowym.
Po zakończeniu nagrania jest ono automatycznie przesyłane do konwersji. Nagrany webinar będzie dostępny do pobrania w panelu użytkownika i w pokoju w formacie MP4 (wideo – H.264, dźwięk – AAC). Poza tym to nagranie można będzie przeglądać online oraz pokazywać podczas innych webinarów.
Sam decydujesz, jak będzie wyglądać nagranie Twojego webinaru. Możesz nagrywać przestrzeń do pokazywania slajdów, kamerę, czat, listę użytkowników i prezenterów. Minimalny czas nagrywania kamery wynosi minutę.
Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku prezentacji nie powinien przekraczać 200 MB z ilością slajdów nie przekraczającą 300 sztuk. Pliki wideo muszą być nie większe niż 1 GB.
Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.