Często zadawane pytania


Brak wyników. :(

Plan próbny

Jak długo mogę korzystać z darmowego okresu próbnego?

Termin ważności bezpłatnego planu jest nieograniczony. Możesz korzystać ze wszystkich możliwości naszej platformy na stałe bez limitu.

Co widzą uczestnicy w pokoju webinarowym?

Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda pokój dla uczestnika, otwórz link zapraszający w innej przeglądarсе lub zrób nagranie testowe.

Jakie ograniczenia ma plan bezpłatny?

  • długość nagrywania webinaru jest ograniczona do 20 minut;
  • liczba subskrybentów w systemie wysyłki mailingów — 100 subskrybentów.

Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.

Płatność

Jaki jest okres ważności planów w MyOwnConference?

W MyOwnConference mamy trzy typy taryf: jednorazowe, miesięczne i roczne. Pakiet jednorazowy jest ważny w ciągu 24 godzin, pakiet miesięczny - 30 dni, a pakiet roczny - 365 dni. Czas ważności pakietu liczony jest od momentu dokonania wpłaty.

W jaki sposób można dokonać opłaty?

Dokonać opłaty można za pomocą kart płatniczych Visa, MasterCard, Maestro lub za pomocą usługi WebMoney. Można też płacić przez PayPal.

Jak mogę otrzymać zniżkę?

Płacąc za dowolny plan taryfowy na 2 miesiące, otrzymasz 5% zniżki, płacąc za 3 miesiące — 10%. Kupując pakiet na pół roku, otrzymasz 15% rabatu, a jeśli zapłacisz za rok w jednej płatności — 20%.

Jak kupić dodatkowe miejsca na webinarze?

Podczas webinaru zawsze możesz skorzystać z płatnej opcji i powiększyć pokój webinarowy o 100 miejsc. W tym celu w prawym górnym rogu pokoju webinarowego kliknij przycisk menu i wybierz opcję “Kup dodatkowe miejsca”. Po dokonaniu płatności Twój pokój webinarowy zostanie zwiększony o 100 miejsc. Takie powiększenie będzie działać w ciągu 5 godzin. Zakup dodatkowych miejsc nie zwiększy długości nagrywania webinaru w planach bezpłatnych.

Jakie są ograniczenia co do ilości przeprowadzanych webinarów?

Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości webinarów – możesz prowadzić nieograniczoną ilość webinarów przez cały okres ważności konta.

Czy mogę zapłacić kryptowalutą?

Tak, przyjmujemy płatności w BTC (Bitcoin) i ETH (Ethereum) według kursu na dzień zapłaty. By dostać adres płatniczy, skontaktuj się z działem wsparcia.

Pytania ogólne

Jakie jest opóźnienie transmisji podczas webinaru?

Zapewniamy transmisję w czasie rzeczywistym (opóźnienie mniejsze niż 1 sekunda). W tym celu przeglądarka prowadzących webinaru ma obsługiwać technologię WebRTC. Brak tej technologii spowoduje opóźnienie transmisji obrazu i dźwięku od 4 do 7 sekund.

Czy ta platforma jest bezpieczna?

Korzystamy z najbardziej zaawansowanej technologii ochrony danych osobowych. Wszystkie Twoje informacje, załadowane prezentacje, filmy, pliki, wideo i dźwięk są zabezpieczone certyfikatami SSL oraz uznanym algorytmem kryptograficznym AES-128 (Advanced Encryption Standard).

Czy jest dostępna integracja z serwisami społecznościowymi (social media)?

Tak, wszyscy goście i uczestnicy Twoich webinarów mają możliwość wejścia na webinar z własnego konta w jednej z 7 platform społecznościowych.

Jaka jest jakość transmisji wideo?

Na naszej platformie wykorzystujemy adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla najwyższej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 2 MB (jeśli będziesz używać kamery podczas wystąpienia). Do transmisji bez kamery ta prędkość połączenia internetowego może być znacząco mniejsza (100 Kbit).

Zwróć uwagę!

Jeśli kilku uczestników wchodzi na webinar z jednego adresu IP, połączenie internetowe dzieli się na liczbę podłączeń. W takich przypadkach nie możemy gwarantować wysokiej jakości dźwięku i obrazu.
Do prowadzenia spotkań firmowych polecamy korzystanie z szybkiego internetu — 50 MB i więcej.

Jakie formaty/rozszerzenia plików są akceptowane przez ten serwis?

W trakcie webinaru możesz prezentować i wykorzystać następujące typy plików:

  • Prezentacje: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpg 
  • Wideo i audio: .mp4  .mp3

Jak długo można przechowywać pliki w panelu klienta?

Po zakończeniu terminu ważności konta, dostęp do wszystkich plików w panelu użytkownika zostanie zamknięty. Możesz przywrócić dostęp do nich w ciągu 180 dni, jeśli w tym czasie dokonasz płatności za usługi serwisu.

Jaki jest czas przechowywania nagrań webinarów?

Czas przechowywania nagrań webinarów zależy od wybranego planu taryfowego:

bezpłatny plan – 5 dni
plany jednodniowe – 5 dni
plany roczne – 180 dni

Plany miesięczne, wykupione na 1-11 miesięcy:

  • 60 miejsc – 30 dni
  • 150 miejsc – 30 dni
  • 300 miejsc – 60 dni
  • 500 miejsc – 60 dni
  • 1000 miejsc – 90 dni

Plany elastyczne, wykupione na 1-11 miesięcy:

  • 35 miejsc – 60 dni
  • 75 miejsc – 90 dni
  • 150 miejsc – 90 dni
  • 350 miejsc – 90 dni
  • 550 miejsc – 90 dni
  • 750 miejsc – 180 dni
  • 1500 miejsc – 180 dni
  • 2000 miejsc – 180 dni

Mobilny dostęp

Czy mogę uczestniczyć w webinarze ze smartfona lub tabletu?

Do uczestniczenia w webinarze z urządzenia mobilnego otwórz odnośnik do webinaru w przeglądarce. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox. dla urządzeń z systemem Android lub Safari dla iOS. Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej uczestnicy webinaru mają dostęp do wszystkich funkcji.

Jak uczestniczyć w webinarze z urządzenia mobilnego?

  1. Otwórz przeglądarkę.
  2. Skopiuj odnośnik do webinaru, który dostałeś od organizatora.
  3. Wklej go do paska adresu przeglądarki.
  4. Wpisz imię.

Czy można prowadzić webinar ze smartfona lub tabletu?

Tak, możesz prowadzić webinary ze smartfona lub tabletu prosto ze swojej przeglądarki bez konieczności wykorzystania specjalnych aplikacji.

Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej dostępne są wszystkie funkcje. Polecamy korzystać z ostatnich wersji przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox.

Pytania techniczne

Dlaczego w nagraniu nie widać wideo z kamery prezentera?

Podczas webinaru prezenter miał słabe połączenie internetowe. W takim przypadku wideo z kamery się nie nagrywa, aby najpierw zapewnić wysoką jakość dźwięku.

Co robić, jeśli mikrofon i kamera nie działają w Google Chrome?

W Google Chrome musisz potwierdzić dostęp do swojej kamery i mikrofonu dwukrotnie: w oknie Adobe Flash Player Settings oraz w wyskakującym okienku przeglądarki w górnej części ekranu. Potwierdź zezwolenie poprzez naciśnięcie przycisku "Allow".

Co robić, gdy webinar nie działa?

Zwykle nasze oprogramowanie do prowadzenia webinarów współpracuje z każdą przeglądarką oraz każdym systemem. Nasz zespół testowy stara się sprawdzić, jak działa platforma we wszystkich dostępnych dzisiaj systemach operacyjnych oraz we wszystkich przeglądarkach. Niestety czasem zdarzają się wyjątki. Na przykład, webinar nie będzie działać, jeśli:

  • Twoja przeglądarka nie obsługuje HTML5 lub obsługa skryptów JavaScript jest wyłączona;
  • Twoja przeglądarka ma zainstalowaną wtyczkę, taką jak AdBlock, uBlock, uMatrix, NoScript i podobne.

W takim przypadku, jeśli Ty lub ktoś z uczestników macie podobny problem podczas korzystania z naszej platformy, prosimy o kontakt z naszą pomocą techniczną. Postaramy się szybko pomóc.

Co robić, gdy nie mogę załadować pliku?

Sprawdź, do którego rozdziału ładujesz plik. Nie można dodać filmu do rozdziału Dokumenty, a prezentacji – do rozdziału Wideo i audio itd.

  • Jeśli nie możesz dodać pliku prezentacji, sprawdź, czy jej format odpowiada właściwemu;
  • Do rozdziału Wideo i audio można dodać pliki tylko w formacie MP4 i MP3

Jeśli nie możesz załadować plików, które chcesz wysłać uczestnikom, najpierw je archiwizuj.

Co robić, gdy w załadowanej prezentacji nie wyświetlają się slajdy?

Taki problem może wystąpić, jeśli w Twoim komputerze jest ustawiony niedokładny lub nieprawidłowy czas. W ustawieniach komputera musisz kliknąć kartę "Czas z Internetu", lub ustaw dokładny czas i datę ręcznie. Konieczność ustawienia dokładnej daty i czasu związana jest z bezpieczeństwem naszej platformy i brakiem możliwości przeglądania załadowanych przez Ciebie materiałów poza Twoim webinarem.

Dlaczego prezentacja może zniknąć po jej załadowaniu?

Dlatego, że ten plik był chroniony hasłem. Nasz system nie potrafi otwierać plików chronionych hasłem. Dlatego przed załadowaniem prezentacji upewnij się, że nie zawiera ona hasła.

Dlaczego nie mogę wejść do webinaru?

Jeśli jesteś słuchaczem webinaru, to taka sytuacja jest możliwa w sytuacji, gdy osoba prowadząca zablokowała dostęp do tego webinaru. W tym przypadku skontaktuj się z organizacją, która wysłała Ci link do webinaru i wyjaśnij przyczynę blokowania.

Dlaczego niektórych uczestników "wyrzuca się" z pokoju lub nie widzą oni prezentera?

Nasze oprogramowanie transmituje obraz z Twojej kamery w najwyższej jakości. Taka transmisja potrzebuje dobrego połączenia z Internetem, dlatego że ruch internetowy podczas webinaru jest dość wysoki. Jeśli prędkości łącza nie wystarcza:

  • Uczestnika ciągle "wyrzuca się" z pokoju. Prezenter widzi, jak taki uczestnik wielokrotnie wychodzi i wchodzi do pokoju.
  • Dla uczestnika obraz z kamery prezentera przerywa się lub nie ma go wcale. Przez to uczestnicy piszą na czacie "zrywa się", "miga", "nie widzę" itd.

Jeśli w Twoim pokoju jest wielu takich uczestników, wejdź do ustawień, naciśnij przycisk "Twoje ustawienia" po prawej stronie imienia prezentera (Twojej nazwy użytkownika). Wybierz odpowiedni przycisk, dzięki któremu obniżysz jakość obrazu z Twojej kamery, a następnie kontynuuj webinar. Powtórz ten krok, aż do momentu, w którym problem będzie usunięty u wszystkich użytkowników.

Jaka szybkość połączenia internetowego potrzebna jest na webinarze?

Wymagana szybkość połączenia zależy od tego, z jakiego trybu korzysta się na webinarze, i liczby prezenterów. Upload   Download Transmisja z mikrofonem i kamerą
Prezenter Prezenter Uczestnik
1 prezenter 1 Mb/s 512 kb/s 512 kb/s
2 prezenterzy 1 Mb/s 2 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 1 Mb/s 3 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 1 Mb/s 4 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 1 Mb/s 5 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 1 Mb/s 6 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 1 Mb/s 7 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 1 Mb/s 8 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 1 Mb/s 9 Mb/s 9 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i udostępnianie pulpitu
Prezenter Prezenter Uczestnik
1 prezenter 2 Mb/s 1 Mb/s 1 Mb/s
2 prezenterzy 2 Mb/s 2 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 2 Mb/s 3 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 2 Mb/s 4 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 2 Mb/s 5 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 2 Mb/s 6 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 2 Mb/s 7 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 2 Mb/s 8 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 2 Mb/s 9 Mb/s 9 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i pokazywaniem wideo lub YouTube
Prezenter Prezenter Uczestnik
1 prezenter 2 Mb/s 1 Mb/s 1 Mb/s
2 prezenterzy 1 Mb/s 2 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 2 Mb/s 3 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 2 Mb/s 4 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 2 Mb/s 5 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 2 Mb/s 6 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 2 Mb/s 7 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 2 Mb/s 8 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 2 Mb/s 9 Mb/s 9 Mb/s

Uczestnicy narzekają na trzeszczenie mikrofonu. Jak temu zaradzić?

Najpierw należy zmniejszyć głośność głośników. W tym celu skorzystaj z suwaków do regulacji głośności mikrofonu nad przyciskiem "Mów teraz". Jeśli problem nadal pozostaje, prosimy o zwrócenie się do działu wsparcia.

W przeglądarce Opera nie ma ani dźwięku, ani wideo prowadzącego. Na czym polega problem?

Prawdopodobnie w Twojej przeglądarce Opera włączono VPN, który blokuje technologię przesyłania dźwięku i wideo WebRTC. Aby w Operze działały WebRTC razem z VPN, przejdź do zaawansowanych ustawień przeglądarki i w menu Bezpieczeństwo włącz punkt Używaj wszystkich odpowiednich interfejsów sieciowych (zalecane).

Słyszę kliknięcia podczas transmisji i/lub na nagraniu, co można zrobić?

Aby uniknąć kliknięć podczas webinaru i/lub na nagraniu, powinieneś zmniejszyć jakość wideo z kamery internetowej. W tym celu w pokoju webinarowym otwórz "Twoje ustawienia" i wybierz mniejsze znaczenie w polu "Jakość". Jeśli prowadzisz webinar tylko z mikrofonem, bez wideo, a jednak nadal słyszysz kliknięcia, polecamy wyłączyć wszystkie zbędne programy i maksymalnie zmniejszyć zużycie transferu w internecie: zamknąć wszystkie zbędne okna i zakładki przeglądarki, a także zatrzymać pobieranie plików.

Dlaczego webinar nie działa w systemie Windows XP?

Windows XP nie jest już obsługiwany przez firmę Microsoft. Przeglądarki nie są już aktualizowane w systemie Windows XP, dlatego nie możemy zagwarantować pracy naszej platformy. Aby prowadzić webinary i uczestniczyć w nich, zaktualizuj system operacyjny do najnowszej wersji lub użyj innego urządzenia.

Panel użytkownika

Jak nagrać webinar?

Aby nagrać webinar, naciśnij przycisk "Nagraj", umieszczony w lewym górnym rogu ekranu, aby nagrywanie się zaczęło. Po tym zacznie działać licznik czasu nagrywania. Jeśli chcesz przerwać nagrywanie, naciśnij przycisk jeszcze raz, a następnie w oknie dialogowym potwierdź swoje żądanie. Uruchomić i zatrzymać nagrywanie może każdy z prezenterów w pokoju webinarowym.

Po zakończeniu nagrania jest ono automatycznie przesyłane do konwersji. Nagrany webinar będzie dostępny do pobrania w panelu użytkownika i w pokoju w formacie MP4(wideo – H.264, dźwięk – AAC). Poza tym to nagranie można będzie przeglądać online oraz pokazywać podczas innych webinarów.

Co zawiera nagranie webinaru?

Sam decydujesz, jak będzie wyglądać nagranie Twojego webinaru. Możesz nagrywać przestrzeń do pokazywania slajdów, kamerę, czat, listę użytkowników i prezenterów. Minimalny czas nagrywania kamery wynosi minutę.

Zwróć uwagę!

Jeśli nagranie nie odpowiada Twoim wymaganiom, NIE może to spowodować zwrotu pieniędzy za korzystanie z platformy. Dlatego radzimy najpierw skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego, by poznać wszystkie funkcje systemu.

Czy można umieścić webinar na własnej stronie internetowej?

Tak, możesz umieścić na swojej stronie osadzoną wersję webinaru, która umożliwia użytkownikom przegląd webinaru prosto z Twojej strony. Umieszczona wersja podtrzymuje transmisję audio i wideo, przegląd prezentacji i pokaz pulpitu osoby prowadzącej.

Użytkownicy, którzy są obecni na webinarze poprzez osadzoną wersję, biorą udział w webinarze wyłącznie jako "Słuchacze", czyli nie mogą mówić, czytać i wysyłać wiadomości w czacie oraz odpowiadać na pytania w testach i ankietach.

Jak załadować prezentacje?

  • W pokoju webinarowym kliknij przycisk Pliki, dalej wybierz zakładkę Dokumenty i naciśnij przycisk "+". W oknie, które się pojawi, wybierz plik.

Jaki jest maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku?

Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku prezentacji nie powinien przekraczać 100 MB z ilością slajdów nie przekraczającą 250 sztuk. Pliki wideo muszą być nie większe niż 1 GB.


Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.

Wykorzystujemy pliki cookie, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników. Możesz kontrolować ustawienia cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza na wykorzystywanie takich plików. Zobacz szczegóły.

Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo