Często zadawane pytania


Brak wyników. :(

Plan próbny


Jak długo mogę korzystać z darmowego okresu próbnego?

Termin ważności bezpłatnego planu jest nieograniczony. Możesz korzystać ze wszystkich możliwości naszej platformy na stałe bez limitu.

Co widzą uczestnicy w pokoju webinarowym?
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda pokój dla uczestnika, otwórz link zapraszający w innej przeglądarсе lub zrób nagranie testowe.
Jakie ograniczenia ma plan bezpłatny?
  • długość nagrywania webinaru jest ograniczona do 20 minut;
  • liczba subskrybentów w systemie wysyłki mailingów — 100 subskrybentów.

Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.

Płatność


Jaki jest okres ważności planów w MyOwnConference?

W MyOwnConference mamy trzy typy taryf: jednorazowe, miesięczne i roczne. Pakiet jednorazowy jest ważny w ciągu 24 godzin, pakiet miesięczny - 30 dni, a pakiet roczny - 365 dni. Czas ważności pakietu liczony jest od momentu dokonania wpłaty.

W jaki sposób można dokonać opłaty?

Dokonać opłaty można za pomocą kart płatniczych Visa, MasterCard, Maestro lub za pomocą usługi WebMoney. Można też płacić przez PayPal.

Jakie są ograniczenia co do ilości przeprowadzanych webinarów?

Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości webinarów – możesz prowadzić nieograniczoną ilość webinarów przez cały okres ważności konta.

Czy mogę otrzymać rabat, gdy dokonam opłaty na okres dłuższy niż 1 miesiąc?

Kupując pakiet na okres dłuższy niż 1 miesiąc, dostajesz 10% rabatu na kolejne miesiące. Kupując pakiet roczny, otrzymasz zniżkę w wysokości 20%.

Czy mogę zapłacić kryptowalutą?

Tak, przyjmujemy płatności w BTC (Bitcoin) i ETH (Ethereum) według kursu na dzień zapłaty. By dostać adres płatniczy, skontaktuj się z działem wsparcia.

Pytania ogólne


Jakie jest opóźnienie transmisji podczas webinaru?
Zapewniamy transmisję w czasie rzeczywistym (opóźnienie mniejsze niż 1 sekunda). W tym celu przeglądarka prowadzących webinaru ma obsługiwać technologię WebRTC. Brak tej technologii spowoduje opóźnienie transmisji obrazu i dźwięku od 4 do 7 sekund.
Czy ta platforma jest bezpieczna?

Wykorzystujemy najbardziej zaawansowane technologie zabezpieczania danych użytkowników. Wszystkie Twoje dane i informacje, ładowane prezentacje, pliki, wideo oraz dźwięki są zabezpieczone certyfikatem SSL.

Czy jest dostępna integracja z serwisami społecznościowymi (social media)?

Tak, wszyscy goście i uczestnicy Twoich webinarów mają możliwość wejścia na webinar z własnego konta w jednej z 7 platform społecznościowych.

Jaka jest jakość transmisji wideo?

Na naszej platformie wykorzystujemy adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla najwyższej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 2MB (jeśli będziesz używać kamery podczas wystąpienia). Do transmisji bez kamery ta prędkość połączenia internetowego może być znacząco mniejsza (100 Kbit).

Zwróć uwagę!

Jeśli kilka uczestników wchodzi na webinar z jednego adresu IP, połączenie internetowe dzieli się na liczbę podłączeń. W takich przypadkach nie możemy gwarantować wysoką jakość dźwięku i obrazu.
Do prowadzenia spotkań firmowych polecamy korzystać z szybkiego internetu — 50 Mb i więcej.
Jakie formaty/rozszerzenia plików są akceptowane przez ten serwis?

W trakcie webinaru możesz prezentować i wykorzystać następujące typy plików:

  • Prezentacje: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpg 
  • Wideo i audio: .mp4  .mp3
Jak długo można przechowywać pliki w panelu klienta?

Po zakończeniu terminu ważności konta, dostęp do wszystkich plików w panelu użytkownika zostanie zamknięty. Możesz przywrócić dostęp do nich w ciągu 180 dni, jeśli w tym czasie dokonasz płatności za usługi serwisu.

Jaki jest czas przechowywania nagrań webinarów?

Czas przechowywania nagrań webinarów zależy od wybranego planu taryfowego:

bezpłatny plan – 5 dni
plany jednodniowe – 7 dni
plany roczne – 180 dni

Plany miesięczne, wykupione na 1-11 miesięcy:

  • 60 miejsc – 30 dni
  • 150 miejsc – 30 dni
  • 300 miejsc – 60 dni
  • 500 miejsc – 60 dni
  • 1000 miejsc – 90 dni

Plany elastyczne, wykupione na 1-11 miesięcy:

  • 35 miejsc – 60 dni
  • 75 miejsc – 90 dni
  • 150 miejsc – 90 dni
  • 350 miejsc – 90 dni
  • 550 miejsc – 90 dni
  • 750 miejsc – 180 dni
  • 1500 miejsc – 180 dni
  • 2000 miejsc – 180 dni

Mobilny dostęp


Czy mogę uczestniczyć w webinarze ze smartfona lub tabletu?

Do uczestniczenia w webinarze z urządzenia mobilnego otwórz odnośnik do webinaru w przeglądarce. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox.dla urządzeń z systemem Android lub Safari dla iOS. W wersji mobilnej uczestnicy webinaru mają dostęp do wszystkich funkcji, jak i w wersji komputerowej.

Jak uczestniczyć w webinarze z urządzenia mobilnego?
  1. Otwórz przeglądarkę.
  2. Skopiuj odnośnik do webinaru, który dostałeś od organizatora webinaru.
  3. Wklej go do paska adresu przeglądarki.
  4. Wpisz imię.
Czy można prowadzić webinar ze smartfona lub tabletu?
Tak, możesz prowadzić webinary ze smartfona lub tabletu prosto ze swojej przeglądarki bez konieczności wykorzystania specjalnych aplikacji.
W wersji mobilnej dostępne są wszystkie funkcji, jak i w wersji komputerowej. Polecamy korzystać z ostatnich wersji przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox.

Pytania techniczne


Dlaczego w nagraniu nie widać wideo z kamery prezentera?

Podczas webinaru prezenter miał słabe połączenie internetowe. W takim przypadku wideo z kamery się nie nagrywa, dlatego by zapewnić wysoką jakość nagrania w ogóle oraz najważniejsze na webinarze — dźwięk.

Co robić, jeśli mikrofon i kamera nie działają w Google Chrome?

W Google Chrome musisz potwierdzić dostęp do swojej kamery i mikrofonu dwukrotnie: w oknie Adobe Flash Player Settings oraz w wyskakującym okienku przeglądarki w górnej części ekranu. Potwierdź zezwolenie poprzez naciśnięcie przycisku "Allow".

Co robić, gdy webinar nie działa?

Zwykle nasze oprogramowanie do prowadzenia webinarów współpracuje z każdą przeglądarką oraz i każdym systemem. Nasz zespół testowy stara się sprawdzić, jak działa platforma we wszystkich dostępnych dzisiaj systemach operacyjnych oraz we wszystkich przeglądarkach. Ale, niestety, czasem zdarzają się wyjątki. Na przykład, webinar nie będzie działać, jeśli:

  • Twoja przeglądarka nie obsługuje HTML5 lub obsługa skryptów JavaScript jest wyłączona;
  • Twoja przeglądarka ma zainstalowaną wtyczkę, taką jak AdBlock, uBlock, uMatrix, NoScript i podobne.

W takim razie, jeśli Ty lub ktoś z uczestników macie podobny problem podczas korzystania z naszej platformy, prosimy skontaktować się z naszą pomocą techniczną. Postaramy się pomóc w najkrótszym terminie.

Co robić, gdy nie mogę załadować plik?

Sprawdź, do którego rozdziału ładujesz plik. Nie można dodać film do rozdziału Dokumenty, a prezentacje – do rozdziału Wideo i audio itd.

  • Jeśli nie możesz dodać plik prezentacji, sprawdź, czy odpowiada jej format właściwemu;
  • Do rozdziału Wideo i audio można dodać pliki tylko w formacie MP4 i MP3

Jeśli nie możesz załadować plików, które chcesz wysłać uczestnikom, najpierw archiwizuj je.

Co robić, gdy w załadowanej prezentacji nie wyświetlają się slajdy?

Taki problem może wystąpić, jeśli w Twoim komputerze jest ustawiony niedokładny lub nieprawidłowy czas. W ustawieniach komputera musisz kliknąć kartę "Czas z Internetu", lub ustaw dokładny czas i datę ręcznie. Konieczność ustawienia dokładnej daty i czasu związana jest z bezpieczeństwem naszej platformy i brakiem możliwości przeglądania załadowanych przez Ciebie materiałów poza Twoim webinarem.

Dlaczego prezentacja może zniknąć po jej załadowaniu?

Dlatego że ten plik był chroniony hasłem. Nasz system nie potrafi otwierać chronionych hasłem plików. Dlatego przed załadowaniem prezentacji przekonaj się, że nie zawiera ona hasła.

Dlaczego nie mogę wejść do webinaru?

Jeśli jesteś słuchaczem webinaru, to taka sytuacja jest możliwa z powodu tego, że osoba prowadząca zablokowała dostęp do tego webinaru. W tym przypadku skontaktuj się z organizacją, która wysłała Ci link do webinaru i wyjaśnij przyczynę blokowania.

Dlaczego niektórych uczestników "wyrzuca się" z pokoju lub nie widać im prezentera?

Nasze oprogramowanie transmituje obraz z Twojej kamery najwyższej jakości. Taka transmisja potrzebuje dobrego połączenia z Internetem, dlatego że ruch internetowy podczas webinaru jest dość wysoki. Jeśli prędkości łącza nie wystarcza:

  • Uczestnika ciągle "wyrzuca się" z pokoju. Prezenter widzi, jak taki uczestnik wielokrotnie wychodzi i wchodzi do pokoju.
  • Dla uczestnika obraz z kamery prezentera zrywa się lub nie ma go wcale. Przez to uczestnicy piszą na czacie "zrywa się", "miga", "nie widzę" itd.

Jeśli w Twoim pokoju jest wiele takich uczestników, wejdź do ustawień, nacisnąwszy przycisk "Twoje ustawienia" po prawej stronie imienia prezentera (Twojej nazwy użytkownika). Obniż jakość obrazu z Twojej kamery, nacisnąwszy odpowiedni przycisk. Kontynuuj webinar. Powtórz ten krok, aż dla większości uczestników ten problem nie będzie usunięty.

Jaka szybkość połączenia internetowego potrzebna na webinarze?
Wymagana szybkość połączenia zależy od tego, z jakiego trybu korzysta się na webinarze, i liczby prezenterów. Transmisja z mikrofonem i kamerą
Prezenter Uczestnik
1 prezenter 1 Mb/s 512 kb/s
2 prezenterzy 1 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 1 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 1 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 1 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 1 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 1 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 1 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 1 Mb/s 9 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i udostępnianie pulpitu
Prezenter Uczestnik
1 prezenter 2 Mb/s 1 Mb/s
2 prezenterzy 2 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 2 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 2 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 2 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 2 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 2 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 2 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 2 Mb/s 9 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i pokazywaniem wideo lub YouTube
Prezenter Uczestnik
1 prezenter 2 Mb/s 1 Mb/s
2 prezenterzy 1 Mb/s 2 Mb/s
3 prezenterzy 2 Mb/s 3 Mb/s
4 prezenterzy 2 Mb/s 4 Mb/s
5 prezenterzy 2 Mb/s 5 Mb/s
6 prezenterzy 2 Mb/s 6 Mb/s
7 prezenterzy 2 Mb/s 7 Mb/s
8 prezenterzy 2 Mb/s 8 Mb/s
9 prezenterzy 2 Mb/s 9 Mb/s
Uczestnicy narzekają na trzeszczenie mikrofonu. Jak na to zaradzić?

Najpierw należy zmniejszyć głośność głośników. W tym celu skorzystaj z suwaków do regulacji głośności mikrofonu nad przyciskiem Mów teraz. Jeśli problem nadal pozostaje, prosimy zwrócić się do działu wsparcia.

Panel użytkownika


Jak nagrać webinar?

Aby nagrać webinar, naciśnij przycisk "Nagraj", umieszczony w lewym górnym rogu ekranu, aby nagrywanie się zaczęło. Po tym zacznie działać licznik czasu nagrywania. Jeśli chcesz przerwać nagrywanie, naciśnij przycisk jeszcze raz. W oknie dialogowym potwierdź swoje żądanie.

Po zakończeniu nagrania jest ono automatycznie przesyłane do konwersji. Nagrany webinar będzie dostępny do pobierania w panelu użytkownika i w pokoju w formacie MP4 (wideo – H.264, dźwięk – AAC). Poza tym to nagranie można będzie przeglądać online oraz demonstrować podczas innych webinarów.

Co zawiera nagranie webinaru?

Sam decydujesz, jak będzie wyglądać nagranie Twojego webinaru. Możesz nagrywać przestrzeń do pokazywania slajdów, kamerę, czat, listę użytkowników i prezenterów. Minimalny czas nagrywania kamery stanowi 1 minutę.

Zwróć uwagę!

Jeśli nagranie nie odpowiada Twoim wymaganiom, NIE może to spowodować zwrotu pieniędzy za korzystanie z platformy. Dlatego radzimy najpierw skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego, by oznajmić się ze wszystkimi możliwościami i niuansami systemu.
Jak zaprosić uczestników na webinar?

Aby zaprosić uczestników na webinar, skopiuj link umożliwiający wejście do pokoju webinarowego:

  • Jeśli jesteś w pokoju webinarowym, przycisk "Zaproś na webinar" znajduje się w górnej części ekranu obok nazwy Twojego webinaru;
  • Jeżeli znajdujesz się w panelu użytkownika, to w zakładce "Webinary" jest przycisk "Skopiować link", który również generuje link do zaproszenia.

Po skopiowaniu linku można go wysłać do użytkowników.

Poza tym możesz zaznaczyć opcję "Pozwól na udostępnianie linku do webinaru" w ustawieniach webinaru, robiąc w taki sposób bezpłatną reklamę Twojego wydarzenia.

Czy można umieścić webinar na własnej stronie internetowej?

Tak. Możesz integrować na swoją stronę osadzoną wersję webinaru, która umożliwia użytkownikom przegląd webinaru prosto z Twojej strony. Umieszczona wersja podtrzymuje transmisję audio i wideo, przegląd prezentacji i pokaz pulpitu osoby prowadzącej.

Użytkownicy, którzy są obecni na webinarze poprzez osadzoną wersję, biorą udział w webinarze wyłącznie jako "Słuchacze", czyli nie mogą mówić, czytać i wysyłać wiadomości w czacie oraz odpowiadać na pytania testów i ankiet.

Jak załadować prezentacje?
  • W panelu użytkownika wybierz sekcję Pliki - Dokumenty, następnie kliknij przycisk Dodaj pliki. W oknie, które się pojawi, wybierz plik lub kilka plików;
  • W pokoju webinarowym kliknij przycisk Pliki, dalej wybierz zakładkę Dokumenty i naciśnij przycisk "+". W oknie, które się pojawi, wybierz plik.
Jaki jest maksymalny dopuszczalny rozmiar prezentacji?

Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku do ładowania nie powinien przekraczać 100 MB z ilością slajdów nie więcej niż 250 sztuk.

Czy mogę importować subskrybentów z innego systemu?

Tak. W panelu użytkownika w sekcji Moje zaproszenia wybierz podsekcję Import i załaduj plik CSV z danymi swoich subskrybentów.


Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.

Wykorzystujemy pliki cookie, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników. Możesz kontrolować ustawienia cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza na wykorzystywanie takich plików.Wykorzystujemy pliki cookie, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników. Możesz kontrolować ustawienia cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza na wykorzystywanie takich plików. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się
Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo