Często zadawane pytania

Brak wyników. :(

Plan próbny

Jak długo mogę korzystać z darmowego okresu próbnego?

Termin ważności bezpłatnego planu jest nieograniczony. Możesz korzystać ze wszystkich możliwości naszej platformy na stałe bez limitu.

W przypadku zakupu jednorazowej taryfy na konkretny termin obowiązuje ona od 00:01 do 23:59 wybranego dnia.

Co widzą uczestnicy w pokoju webinarowym?
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda pokój dla uczestnika, otwórz link zapraszający w innej przeglądarсе lub zrób nagranie testowe.
Jakie ograniczenia ma bezpłatny plan?
  • Długość nagrywania jednego webinaru — 20 minut.
  • Uczestnicy webinaru — nie więcej niż 20 jednocześnie.
  • Nie więcej niż 20 subskrybentów podczas importu.
  • 500 MB miejsca na pliki.
  • 3 kamery jednocześnie.
  • Jakość nagrania: SD, HD.

Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.

Płatność

Jaki jest okres ważności planów w MyOwnConference?

W MyOwnConference mamy trzy typy taryf: jednorazowe, miesięczne i roczne. Pakiet jednorazowy jest ważny w ciągu 24 godzin, pakiet miesięczny - 30 dni, a pakiet roczny - 365 dni. Czas ważności pakietu liczony jest od momentu dokonania wpłaty.

W jaki sposób można dokonać opłaty?

Możesz płacić karta, przelewem bankowym lub przez PayPal. Dokonać opłaty kartą można w panelu klienta przez system płatności za pomocą kart płatniczych Visa, MasterCard, lub za pomocą usługi WebMoney.

Należy pamiętać, że karta VISA ELECTRON nie umożliwia płatności online. Aby zapłacić za naszą usługę, użyj karty VISA CLASSIC.

Aby opłacić usługę przelewem bankowym, w sekcji Profil aktywuj opcję Dane osoby prawnej. Dodaj dane do pola. Następnie przejdź do sekcji Płatność, wybierz plan taryfowy i wybierz opcję Przelew bankowy. Dostaniesz fakturę, z którą możesz zapłacić za usługi MyOwnConference w banku. W polu opisu płatności koniecznie podaj numer płatności.

Należy pamiętać, że czas oczekiwania na płatność w przypadku przelewu bankowego i uruchomienie konta wynosi 3-7 dni roboczych.

Jak mogę otrzymać zniżkę?
Płacąc za dowolny plan taryfowy na 2 miesiące, otrzymasz 5% zniżki, płacąc za 3 miesiące — 10%. Kupując pakiet na pół roku, otrzymasz 15% rabatu, a jeśli zapłacisz za rok w jednej płatności — 20%.
Jak kupić dodatkowe miejsca na webinarze?

Podczas webinaru zawsze możesz skorzystać z płatnej opcji i powiększyć pokój webinarowy o 100 miejsc. W tym celu w prawym górnym rogu pokoju webinarowego kliknij przycisk menu i wybierz opcję “Kup dodatkowe miejsca”. Po dokonaniu płatności Twój pokój webinarowy zostanie zwiększony o 100 miejsc. Takie powiększenie będzie działać w ciągu 5 godzin. Zakup dodatkowych miejsc nie zwiększy długości nagrywania webinaru w planach bezpłatnych. Możesz kupić dodatkowe miejsca podczas webinaru tyle razy, ile potrzebujesz.

Jakie są ograniczenia co do ilości przeprowadzanych webinarów?

Nie ma żadnych ograniczeń co do ilości webinarów – możesz prowadzić nieograniczoną ilość webinarów przez cały okres ważności konta.

Jak działa natychmiastowe powiększenie pojemności webinaru lub funkcja +100?
Płacąc za zakup dodatkowych 100 miejsc w pokoju webinarowym, w kilka sekund powiększysz pojemność webinaru. Pamiętaj, że rozszerzenie nie dotyczy całego konta, a tylko JEDNEGO webinaru - tego, z którego zapłaciłeś za powiększenie. Jeśli chcesz zwiększyć pojemność też innych webinarów, możesz kilkakrotnie użyć funkcji +100 w innych pokojach. Ponadto możesz przejść na wyższy plan taryfowy, płacąc różnicę; lub zapłać za jednodniowy plan podczas wydarzeń na dużą skalę. Powiększenie będzie działać w ciągu 5 godzin. Nie ma potrzeby odświeżenia strony lub ponownego uruchamiania webinaru.
Czy mogę zapłacić kryptowalutą?

Tak, przyjmujemy płatności w BTC (Bitcoin) i ETH (Ethereum) według kursu na dzień zapłaty. By dostać adres płatniczy, skontaktuj się z działem wsparcia.

Pytania ogólne

Jakie jest opóźnienie transmisji podczas webinaru?

Zapewniamy transmisję w czasie rzeczywistym (opóźnienie mniejsze niż 1 sekunda). W tym celu przeglądarka prowadzących webinaru ma obsługiwać technologię WebRTC. Brak tej technologii spowoduje opóźnienie transmisji obrazu i dźwięku od 4 do 7 sekund. Opóźnienie jest potrzebne do ulepszenia jakości transmisji uczestników z wolnym i niestabilnym połączeniem.

Jeśli chcesz zminimalizować opóźnienie, skorzystaj z Alternatywnej technologii. W tym celu pobierz i uruchom specjalną wtyczkę. Alternatywna technologia wraz ze stabilnym połączeniem internetowym pozwala zmniejszyć opóźnienie transmisji do 0,5 sekundy.

Czy ta platforma jest bezpieczna?

Korzystamy z najbardziej zaawansowanej technologii ochrony danych osobowych. Wszystkie Twoje informacje, załadowane prezentacje, filmy, pliki, wideo i dźwięk są zabezpieczone certyfikatami SSL oraz uznanym algorytmem kryptograficznym AES-128 (Advanced Encryption Standard).

Jaka jest jakość transmisji wideo?

Na naszej platformie wykorzystujemy adaptacyjną jakość kompresji wideo i dźwięku, dlatego jakość transmisji podczas webinaru zależy głównie od prędkości Twojego połączenia internetowego. Dla dobrej jakości transmisji musi ona wynosić przynajmniej 4-5 MB, jeśli webinar prowadzi tylko jeden prezenter.

Jakie formaty/rozszerzenia plików są akceptowane przez ten serwis?

W trakcie webinaru możesz prezentować i wykorzystać następujące typy plików:

  • Prezentacje: .ppt  .pptx  .pdf  .odp  .png  .jpeg  .jpg 
  • Wideo: .mp4 
  • Audio: .mp3
Jak długo można przechowywać pliki w panelu klienta?

Po zakończeniu terminu ważności konta, dostęp do wszystkich plików w panelu użytkownika zostanie zamknięty. Możesz przywrócić dostęp do nich w ciągu 180 dni, jeśli w tym czasie dokonasz płatności za usługi serwisu.

Jaki jest czas przechowywania nagrań webinarów?

Czas przechowywania nagrania dla każdego planu taryfowego wynosi 180 dni (6 miesięcy). Po upływie tego terminu nagranie zostanie automatycznie usunięte.

Mobilny dostęp

Czy mogę uczestniczyć w webinarze ze smartfona lub tabletu?

Do uczestniczenia w webinarze z urządzenia mobilnego otwórz odnośnik do webinaru w przeglądarce. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox dla urządzeń z systemem Android lub Safari dla iOS. Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej uczestnicy webinaru mają dostęp do wszystkich funkcji.

Jak uczestniczyć w webinarze z urządzenia mobilnego?
  1. Otwórz przeglądarkę.
  2. Skopiuj odnośnik do webinaru, który dostałeś od organizatora.
  3. Wklej go do paska adresu przeglądarki.
  4. Wpisz imię.
Czy można prowadzić webinar ze smartfona lub tabletu?

Tak, możesz prowadzić webinary ze smartfona lub tabletu prosto ze swojej przeglądarki bez konieczności wykorzystania specjalnych aplikacji.

Zarówno w wersji mobilnej, jak i komputerowej dostępne są wszystkie funkcje. Polecamy korzystać z ostatnich wersji przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari.

Pytania techniczne

Dlaczego w nagraniu nie widać wideo z kamery prezentera?

Podczas webinaru prezenter miał słabe połączenie internetowe. W takim przypadku wideo z kamery się nie nagrywa, aby najpierw zapewnić wysoką jakość dźwięku.

Co robić, jeśli mikrofon i kamera nie działają w Google Chrome czy Mozilla Firefox?

W Google Chrome czy Mozilla Firefox musisz potwierdzić dostęp do swojej kamery i mikrofonu w wyskakującym okienku przeglądarki w górnej części ekranu. Potwierdź zezwolenie poprzez naciśnięcie przycisku "Allow".

Problemy z transmitowaniem webinaru przy użyciu przeglądarek Yandex i Opera ze wbudowaną usługą VPN?

Nasz pokój webinarowy może współpracować z prawie wszystkimi płatnymi sieciami VPN, ale podczas korzystania z VPN od Yandex i Opera nie możemy w 100% zagwarantować jakości transmisji i nagrywania. Ponieważ VPN z tych przeglądarek są bezpłatne, nie możesz liczyć na jakość usług. Często te serwery VPN są mocno przeciążone, w wyniku czego strony mogą nie zawsze się otwierać, ładują się wolno, a wideo może być nadawane sporadycznie. Dlatego nie zalecamy korzystania z tych usług VPN do przeglądania lub prowadzenia webinarów.

Należy pamiętać, że niska jakość webinarów podczas korzystania z VPN nie jest powodem do zwrotu pieniędzy.

Dlaczego mój mikrofon lub kamera są zablokowane?
Nasze oprogramowanie nie ma bezpośredniego dostępu do Twojej kamery i mikrofonu. Program działa w przeglądarce, a wszystkie połączenia wykonujemy tylko przez przeglądarkę.

Czasami przeglądarka nie może znaleźć Twojego sprzętu i połączyć się z nim, ponieważ kamera lub mikrofon mogą być używane przez inne programy (komunikatory, programy do rozmów wideo itp.).

W takiej sytuacji nie będziesz mógł korzystać z urządzeń w pokoju webinarowym, ponieważ Twoja przeglądarka nie może ich wykryć na poziomie technicznym i nie może się z nimi połączyć.

W 99% przypadków problem można rozwiązać, ponownie uruchamiając przeglądarkę lub komputer.

W przypadku niepowodzenia ponownego uruchomienia sprzętu prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej, chętnie pomożemy w rozwiązaniu każdego problemu.
Co zrobić, jeśli uczestnicy narzekają na zamrożenie obrazu lub brak dźwięku?

W MyOwnConference prowadzisz transmisje na żywo, nadawanie i oglądanie, których bezpośrednio zależy od jakości połączenia internetowego. Dlatego nie należy porównywać jakości obrazu na webinarze z jakością wideo podczas oglądania nagrań np. na YouTube. Aby zrekompensować ewentualne problemy z połączeniem internetowym, stosujemy technologię buforowania danych, która w 99% pozwala na oglądanie webinaru w dobrej jakości. W zależności od jakości łącza internetowego technologia ta może opóźnić transmisję po stronie uczestników od 3 do 10 sekund. Jednak w przypadku bardzo złego internetu to nie wystarczy.

Co można zrobić, jeśli internet uczestnika pozostawia wiele do życzenia?

Przede wszystkim uczestnicy, którzy narzekają, muszą zrestartować router Wi-Fi. To działanie pomaga w 99% przypadków. Gdyby to okazało się niewystarczające, warto:

  • zmienić urządzenie do przeglądania lub połączenie z Internetem, na przykład obejrzeć webinar za pomocą internetu mobilnego;
  • zamknąć niepotrzebne karty i programy przeglądarki;
  • spauzować pobierania z sieci.

Więcej wskazówek znajdziesz w tym artykule.

Co mam zrobić, jeśli nie udało się włączyć WebRTC?
Dowiedzieć się, jak włączyć WebRTC, możesz z tej instrukcji. Czasami nie można znaleźć przyczynę, dla której technologia została zablokowana. Jeśli nie możesz włączyć WebRTC w pokoju webinarowym, aktywuj Alternatywną technologię. To specjalna wtyczka w pokoju webinarowym, którą powinieneś zainstalować. O tym, jak pobrać, zainstalować i uruchomić wtyczkę, przeczytasz tu.
Co robić, gdy nie mogę załadować pliku?

Sprawdź, do którego rozdziału ładujesz plik. Nie można dodać filmu do rozdziału Dokumenty, a prezentacji – do rozdziału Wideo i audio itd.

  • Jeśli nie możesz dodać pliku prezentacji, sprawdź, czy jej format odpowiada właściwemu.
  • Do rozdziału Wideo i audio można dodać pliki tylko w formacie MP4 i MP3.
Dlaczego uczestnik słyszy tylko jednego prezentera na iPhonie i iPadzie?
Ze względu na ograniczenia techniczne iPhone i iPad obsługują tylko pokoje z jednym prezenterem. Gdy dwóch lub więcej prezenterów przemawia podczas webinaru jednocześnie, usłyszysz tylko jednego z nich, albo kilku mówiących po kolei. W takiej sytuacji uczestnik webinaru musi samodzielnie włączać i wyłączać kamery innych prezenterów. Wkrótce pojawi się nowa aplikacja na iPhone'a i iPada, która rozwiąże ten problem.
Dlaczego prezentacja może zniknąć po jej załadowaniu?

Dlatego, że ten plik był chroniony hasłem. Nasz system nie potrafi otwierać plików chronionych hasłem. Dlatego przed załadowaniem prezentacji upewnij się, że nie zawiera ona hasła.

Dlaczego zaproszenia na webinar trafiają do folderu SPAM?
Zgodnie z polityką większości usług pocztowych pierwszy automatyczny mail z listy mailingowej zawsze trafia do folderu ze spamem. Uczestnik, którego po raz pierwszy zapraszasz za pośrednictwem naszego serwisu, powinien zaznaczyć opcję „nie spam”. W przyszłości wszystkie wiadomości e-mail wysyłane za pośrednictwem MyOwnConferernce, nie będą już trafiać do spamu.
Dlaczego nie mogę wejść do webinaru?

Jeśli jesteś słuchaczem webinaru, to taka sytuacja jest możliwa w sytuacji, gdy osoba prowadząca zablokowała dostęp do tego webinaru. W tym przypadku skontaktuj się z organizacją, która wysłała Ci link do webinaru i wyjaśnij przyczynę blokowania.

Jeszcze jedną przyczyną, przez którą nie możesz wejść na webinar, może być blokada nałożona przez systemowego administratora na wszystkie strony, które Twoje kierownictwo uznało za niedozwolone. W takim przypadku wyślij prośbę o otwarcie dostępu do następujących domen:
*.moc.ac
*.mywebinar.io
*.mywebinar.net
*.mywebinar.com
*.mywebinar.live
*.myownconference.pl
*.myownconference.net
*.myownconference.org

Dlaczego niektórych uczestników "wyrzuca się" z pokoju lub nie widzą oni prezentera?

Nasze oprogramowanie transmituje obraz z Twojej kamery w najwyższej jakości. Taka transmisja potrzebuje dobrego połączenia z Internetem, dlatego że ruch internetowy podczas webinaru jest dość wysoki. Jeśli prędkości łącza nie wystarcza:

  • Uczestnika ciągle "wyrzuca się" z pokoju. Prezenter widzi, jak taki uczestnik wielokrotnie wychodzi i wchodzi do pokoju.
  • Dla uczestnika obraz z kamery prezentera przerywa się lub nie ma go wcale. Przez to uczestnicy piszą na czacie "zrywa się", "miga", "nie widzę" itd.

Jeśli w swoim pokoju masz dużo takich uczestników, wtedy podczas transmisji wejdź do ustawień kamery (ikona w kształcie koła zębatego) i wybierz jakość 180p. Zmniejszy to obciążenie połączenia internetowego zarówno dla Ciebie, jak i dla uczestników.

Jaka szybkość połączenia internetowego potrzebna jest na webinarze?
Wymagana szybkość połączenia zależy od tego, z jakiego trybu korzysta się na webinarze, i liczby prezenterów. ↑ Upload   ↓ Download Transmisja z mikrofonem i kamerą
Prezenter ↑ Prezenter ↓ Uczestnik ↓
1 prezenter 4 Mb/s 8 Mb/s 8 Mb/s
2 prezenterzy 4 Mb/s 16 Mb/s 16 Mb/s
3 prezenterzy 4 Mb/s 24 Mb/s 24 Mb/s
4 prezenterzy 4 Mb/s 32 Mb/s 32 Mb/s
5 prezenterzy 4 Mb/s 40 Mb/s 40 Mb/s
6 prezenterzy 4 Mb/s 48 Mb/s 48 Mb/s
7 prezenterzy 4 Mb/s 56 Mb/s 56 Mb/s
8 prezenterzy 4 Mb/s 64 Mb/s 64 Mb/s
9 prezenterzy 4 Mb/s 72 Mb/s 72 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i udostępnianie pulpitu
Prezenter ↑ Prezenter ↓ Uczestnik ↓
1 prezenter 8 Mb/s 12 Mb/s 12 Mb/s
2 prezenterzy 8 Mb/s 20 Mb/s 20 Mb/s
3 prezenterzy 8 Mb/s 28 Mb/s 28 Mb/s
4 prezenterzy 8 Mb/s 36 Mb/s 36 Mb/s
5 prezenterzy 8 Mb/s 44 Mb/s 44 Mb/s
6 prezenterzy 8 Mb/s 52 Mb/s 52 Mb/s
7 prezenterzy 8 Mb/s 60 Mb/s 60 Mb/s
8 prezenterzy 8 Mb/s 68 Mb/s 68 Mb/s
9 prezenterzy 8 Mb/s 76 Mb/s 76 Mb/s
Transmisja z mikrofonem, kamerą i pokazywaniem wideo lub YouTube
Prezenter ↑ Prezenter ↓ Uczestnik ↓
1 prezenter 8 Mb/s 12 Mb/s 12 Mb/s
2 prezenterzy 8 Mb/s 20 Mb/s 20 Mb/s
3 prezenterzy 8 Mb/s 28 Mb/s 28 Mb/s
4 prezenterzy 8 Mb/s 36 Mb/s 36 Mb/s
5 prezenterzy 8 Mb/s 44 Mb/s 44 Mb/s
6 prezenterzy 8 Mb/s 52 Mb/s 52 Mb/s
7 prezenterzy 8 Mb/s 60 Mb/s 60 Mb/s
8 prezenterzy 8 Mb/s 68 Mb/s 68 Mb/s
9 prezenterzy 8 Mb/s 76 Mb/s 76 Mb/s
Co powinienem zrobić, jeśli prędkość internetu u mnie lub u uczestników jest niska?
Wtedy należy skorzystać z Alternatywnej technologii. Technologia Minimalnego zużycia danych zapewnia bardziej stabilne połączenie nawet przy niskiej prędkości internetu. Włączyć Alternatywną technologię można w ustawieniach pokoju webinarowego. W tym celu zapoznaj się z instrukcją lub zwróć się do naszego działu pomocy technicznej.
Uczestnicy narzekają na trzeszczenie mikrofonu. Jak temu zaradzić?

Najpierw należy zmniejszyć głośność głośników. W tym celu skorzystaj z suwaków do regulacji głośności mikrofonu w menu. Jeśli problem nadal pozostaje, prosimy o zwrócenie się do działu wsparcia.

W przeglądarce Opera nie ma ani dźwięku, ani wideo prowadzącego. Na czym polega problem?

Prawdopodobnie w Twojej przeglądarce Opera włączono VPN, który blokuje technologię przesyłania dźwięku i wideo WebRTC. Aby w Operze działały WebRTC razem z VPN, przejdź do zaawansowanych ustawień przeglądarki i w menu Bezpieczeństwo włącz punkt Używaj wszystkich odpowiednich interfejsów sieciowych (zalecane).

Słyszę kliknięcia podczas transmisji i/lub na nagraniu, co można zrobić?

Aby uniknąć kliknięć podczas webinaru i/lub na nagraniu, powinieneś zmniejszyć jakość wideo z kamery internetowej. W tym celu w pokoju webinarowym otwórz ustawienia kamery i wybierz najmniejsze znaczenie jakości. Jeśli prowadzisz webinar tylko z mikrofonem, bez wideo, a jednak nadal słyszysz kliknięcia, polecamy wyłączyć wszystkie zbędne programy i maksymalnie zmniejszyć zużycie transferu w internecie: zamknąć wszystkie zbędne okna i zakładki przeglądarki, a także zatrzymać pobieranie plików.

Dlaczego webinar nie działa w systemie Windows XP?

Windows XP nie jest już obsługiwany przez firmę Microsoft. Przeglądarki nie są już aktualizowane w systemie Windows XP, dlatego nie możemy zagwarantować pracy naszej platformy. Aby prowadzić webinary i uczestniczyć w nich, zaktualizuj system operacyjny do najnowszej wersji lub użyj innego urządzenia.

Panel użytkownika

Jak nagrać webinar?

Aby nagrać webinar, naciśnij przycisk "Nagraj", umieszczony w lewym górnym rogu ekranu, aby nagrywanie się zaczęło. Po tym zacznie działać licznik czasu nagrywania. Jeśli chcesz przerwać nagrywanie, naciśnij przycisk jeszcze raz, a następnie w oknie dialogowym potwierdź swoje żądanie. Uruchomić i zatrzymać nagrywanie może każdy z prezenterów w pokoju webinarowym.

Po zakończeniu nagrania jest ono automatycznie przesyłane do konwersji. Nagrany webinar będzie dostępny do pobrania w panelu użytkownika i w pokoju w formacie MP4 (wideo – H.264, dźwięk – AAC). Poza tym to nagranie można będzie przeglądać online oraz pokazywać podczas innych webinarów.

Co zawiera nagranie webinaru?

Sam decydujesz, jak będzie wyglądać nagranie Twojego webinaru. Możesz nagrywać przestrzeń do pokazywania slajdów, kamerę, czat, listę użytkowników i prezenterów. Minimalny czas nagrywania kamery wynosi minutę.

Zwróć uwagę!

Jeśli nagranie nie odpowiada Twoim wymaganiom, NIE może to spowodować zwrotu pieniędzy za korzystanie z platformy. Dlatego radzimy najpierw skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego, by poznać wszystkie funkcje systemu.
Jak zaprosić uczestników bez korzystania z funkcji wysyłki zaproszeń MyOwnConference?

Jeśli prowadzisz otwarty webinar, w którym mogą wziąć udział dowolni uczestnicy, wystarczy stworzyć spotkanie i nie dodawać do niego uczestników na etapie planowania. Skopiuj link do wydarzenia w sekcji linków i opublikuj na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Ponadto możesz wysłać go np. w mailu lub za pomocą dowolnego komunikatora, z którego korzystasz: Whatsapp, Instagram, Facebook, Telegram.

Rozważmy opcję, gdy prowadzisz prywatny webinar, w którym mogą wziąć udział tylko indywidualnie zaproszeni uczestnicy. W takim przypadku należy najpierw dodać imiona i nazwiska uczestników w sekcji Uczestnicy w panelu klienta, ale tym razem pozostawić puste pole z adresem e-mail. Następnie zaplanuj webinar, zapraszając poszczególnych uczestników na wydarzenie. Włącz opcję logowania tylko za pomocą linków indywidualnych. Następnie skopiuj lub wyeksportuj poszczególne linki i wyślij każdy z osobna do swoich członków. Możesz użyć dowolnego komunikatora, na przykład Whatsapp, Instagram, Facebook, Telegram itp. lub wysłać poszczególne linki pocztą elektroniczną.

Jak załadować prezentacje?
  • W pokoju webinarowym kliknij przycisk Pliki, dalej wybierz zakładkę Dokumenty i naciśnij przycisk "+". W oknie, które się pojawi, wybierz plik.
Jaki jest maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku?

Maksymalny dopuszczalny rozmiar pliku prezentacji nie powinien przekraczać 250 MB z ilością slajdów nie przekraczającą 250 sztuk. Pliki wideo muszą być nie większe niż 1 GB.

Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami w wygodny dla Ciebie sposób.

Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo