Polityka zwrotu kosztów

Serwis MyOwnConference bardzo pilnie śledzi wszystkie opinię użytkowników dotyczące nadawanego oprogramowania. Jeśli wyślesz nam informację o błędzie, dowolne pytanie lub propozycję, otrzymasz szybką i kompetentną odpowiedź naszej służby pomocy technicznej w ciągu 24 godzin. Z reguły rozwiązujemy większość powstałych problemów na miejscu.

Liczne pozytywne opinie o naszych fachowcach i produkcji udowadniają profesjonalizm i wysoką jakość naszego serwisu.

Mimo wszystkiego prosimy przeczytać Zasady zwrotu kosztów serwisu MyOwnConference.

Dokonujemy całkowitej refundacji kosztów

  • Kiedy ciągle napotykasz na błąd, który przeszkadza Tobie poprawnie korzystać z naszego oprogramowania, i jeśli nie jesteśmy w stanie naprawić ten błąd w akceptowalnym terminie albo nie możemy zaoferować rozwiązanie tymczasowe.

    Prosimy zwrócić uwagę! W tym przypadku zwrot pieniędzy jest możliwym tylko pod warunkiem, że na żądanie pomocy technicznej nadasz szczegółową informację o powstałym problemie, a mianowicie: zrzuty ekranowe podczas powiadomień z opisem problemu, pliki dziennika systemowego, dokładny tekst z opisem podjętych kroków, wzory plików itd.;

  • W przypadku niekompatybilności sprzętu (nasze oprogramowanie nie odpowiada Twoim wymaganiom), co nie pozwala Tobie poprawnie korzystać z naszego oprogramowania, i nie jesteśmy w stanie naprawić niekompatybilność w akceptowalnym terminie albo zaoferować tymczasowe rozwiązanie;
  • Kiedy przypadkowo kupiłeś oprogramowanie więcej niż jeden raz.

Jeśli nie jesteś 100% zadowolony z zakupu, możesz dokonać pełnej refundacji kosztów. Możesz zwrócić koszty nie później niż w terminie 10 dni od momentu transakcji.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu kosztów

  • Kiedy użytkownik wymaga zwrotu natychmiast po dokonaniu zakupu oprogramowania;
  • Kiedy użytkownik powiadamia nas o anulowaniu swojej decyzji o zakupie oprogramowania bez wyjaśnienia przyczyn;
  • Kiedy przyczyny, które przeszkadzają klientowi poprawnie korzystać z naszego oprogramowania, są wyraźnie wskazane na naszej stronie oficjalnej (na przykład, kiedy klient wymaga odszkodowania w związku z brakiem funkcji, które my nigdy nie nadawaliśmy i które nie są wymienione na liście podstawowych możliwości naszego oprogramowania).

Jeśli nie zgadzasz się z podstawą odmowy zwrotu kosztów, możesz zwrócić się do swojego banku i zażądać obciążenia zwrotnego.

Prosimy zwrócić uwagę! W każdym przypadku zwrotu kosztów Twoje imię rejestracyjne zostanie zablokowane natychmiast, od tego czasu nie możesz używać nowych wersji naszego oprogramowania.


(Ostatnia wersja: 30 stycznia 2015. Weryfikacja: 1.7)

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się