Polityka zwrotu kosztów

MyOwnConference uważnie monitoruje wszelkie opinie użytkowników o naszym oprogramowaniu. Jeśli Ty (Użytkownik) powiadomisz nas o błędzie, napiszesz pytanie lub propozycję, koniecznie otrzymasz szybką i kompetentną odpowiedź naszego działu wsparcia technicznego w ciągu 24 godzin. Zwykle, rozwiązujemy większość powstałych problemów natychmiast poprzez czat online na naszej stronie internetowej, w panelu użytkownika, pokoju webinarowym lub s Skypie: myownconference.

Ponadto, proponujemy skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego, by Użytkownik przetestował nasz program i wszystkie jego możliwości. Pakiet próbny zawiera pełny zestaw funkcji do prowadzenia webinarów. Ograniczenia pakietu testowego: można zaprosić do 20 uczestników, pakiet testowy pozwala nagrać 20 minut webinaru.

Liczne pozytywne opinie o naszej ekipie i oprogramowaniu udowadniają profesjonalizm i wysoką jakość naszego Serwisu.

Jednak prosimy przeczytać Politykę zwrotu kosztów MyOwnConference.

Warunki całkowitej refundacji kosztów

  • Gdy ciągle występuje błąd, który przeszkadza Ci normalnie korzystać z naszego oprogramowania, a my nie jesteśmy w stanie naprawić ten błąd w akceptowalnym terminie albo nie możemy zaoferować rozwiązanie tymczasowe.
  • Prosimy zwrócić uwagę! Zwrot pieniędzy jest możliwy tylko pod warunkiem, że na żądanie pomocy technicznej Użytkownik przedstawi szczegółową informację o powstałym problemie: zrzuty ekranu z komunikatem o błędzie, pliki dziennika, szczegółowe opisanie podjętych kroków, wzory plików itd.
  • W przypadku niekompatybilności sprzętu, co powoduje, że Użytkownik nie może poprawnie korzystać z naszego oprogramowania, i nie jesteśmy w stanie naprawić niekompatybilność w akceptowalnym terminie albo zaoferować tymczasowe rozwiązanie.
  • Kiedy przypadkowo zapłaciłeś za oprogramowanie więcej niż jeden raz.

Jeśli nie jesteś na 100% zadowolony z zakupu, możesz dokonać całkowitej refundacji kosztów.

Możesz zwrócić koszty nie później niż w terminie 10 dni od momentu transakcji.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu kosztów

  • Gdy Użytkownik wymaga zwrotu natychmiast po dokonaniu zakupu oprogramowania.
  • Gdy Użytkownik przed opłatą Serwisu nie skorzystał z bezpłatnego 30-dniowego pakietu testowego.Gdy Użytkownik przed opłatą Serwisu nie skorzystał z bezpłatnego 30-dniowego pakietu testowego.
  • Gdy Użytkownik naruszył warunki Umowy z Użytkownikiem.
  • Gdy Użytkownik korzysta ze sprzętu, który jest niesprawny, wadliwy (komputer, mikrofon, kamera); lub Użytkownik korzysta ze zbyt wolnego lub niestabilnego połączenia internetowego.
  • Gdy Użytkownik powiadomił o zmianie decyzji co do zakupu oprogramowania bez wyjaśnienia przyczyny.
  • Gdy przyczyny, które przeszkadzają Użytkowniku poprawnie korzystać z naszego oprogramowania, są wyraźnie wskazane na naszej stronie oficjalnej. Na przykład, gdy Użytkownik wymaga odszkodowania z powodu braku funkcji, których my nigdy nie nadawaliśmy i które nie są wymienione na liście podstawowych możliwości naszego oprogramowania.

Jeśli nie zgadzasz się z przyczyną odmowy zwrotu kosztów, możesz zwrócić się do swojego banku i zażądać obciążenia zwrotnego.

Prosimy zwrócić uwagę! W każdym przypadku zwrotu kosztów Twoja nazwa użytkownika i karta płatnicza zostaną natychmiast zablokowane przez nasz system płatniczy. Nie będziesz mógł więcej korzystać z naszego oprogramowania.


(Ostatnia wersja: 7 marca 2018. Weryfikacja: 1.8)

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się
Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo