Polityka zwrotu kosztów

Wszystkie kwoty płacone na rzecz MyOwnConference nie podlegają zwrotowi, ponieważ w MyOwnConference płacisz za usługę tylko wtedy, gdy zamierzasz z niej skorzystać.

Użytkownik dokonuje płatności za usługę z własnej woli. Nie pobieramy żadnych płatności automatycznych, z wyjątkiem płatności dokonywanych za pomocą systemu płatności PayPal. W związku z tym żadne kwoty płacone za jakikolwiek plan taryfowy, w tym plany jednodniowe i funkcję powiększania pojemności pokoju webinarowego +100, nie podlegają zwrotowi.

Natomiast zapewniamy Użytkownikowi nielimitowane darmowe konto, które pozwala bezpłatnie korzystać ze wszystkich funkcji pokoju webinarowego.

Bezpłatne konto nie jest ograniczone w czasie i nie wymaga podawania informacji rozliczeniowych do rejestracji. Dzięki tej możliwości możesz przetestować MyOwnConference przed zakupem bez żadnego ryzyka.

Termin ważności bezpłatnego konta jest nieograniczony. Użytkownik może bezpłatnie korzystać ze wszystkich możliwości naszej platformy na stałe bez limitu.

Nie zwracamy pieniędzy, nawet jeśli Użytkownik zapłacił za Serwis i za kilka dni postanowił zamknąć konto. W takim przypadku w przyszłości nie będziemy pobierać opłat za kolejny okres, ponieważ nie przetwarzamy płatności automatycznie. Jednak wszystkie środki, które zostały wpłacone, nie mogą zostać zwrócone.

W przypadku, gdy Użytkownik wpłacił kwotę, przekraczająca rzeczywistą cenę planu taryfowego, nadpłata, która jest różnicą pomiędzy kwotą przepłaconą a kwotą należną MyOwnconference, jest zaliczana na poczet przyszłych płatności za korzystanie z Serwisu.

Zanim zapłacisz za usługi Serwisu, zdecydowanie zalecamy skorzystać z bezpłatnego konta, aby upewnić się, że nasza platforma do webinarów jest dla Ciebie odpowiednia.

Konto darmowe ma jedynie takie ograniczenia:

  • liczba speakerów — 3;
  • długość nagrywania webinaru — 20 minut;
  • liczba subskrybentów w systemie wysyłki mailingów — 100 subskrybentów.
Pozostałe funkcje są całkowicie dostępne.


MyOwnConference uważnie monitoruje wszelkie opinie użytkowników o naszym oprogramowaniu. Jeśli Ty (Użytkownik) powiadomisz nas o błędzie, napiszesz pytanie lub propozycję, koniecznie otrzymasz szybką i kompetentną odpowiedź naszego działu wsparcia technicznego w ciągu 24 godzin. Zazwyczaj rozwiązujemy większość powstałych problemów natychmiast poprzez czat online na naszej stronie internetowej, w panelu użytkownika, pokoju webinarowym lub s Skypie: myownconference.

Jeśli Użytkownik naruszył warunki Umowy z Użytkownikiem, możemy zawiesić lub ograniczyć świadczenie usługi za powiadomieniem lub bez niego, oraz bez zwrotu niewykorzystanych funduszy.

Od tej Polityki zwrotu kosztów nie może być żadnych wyjątków.

(Ostatnia wersja: 22 kwietnia 2019. Weryfikacja: 3.1)

Wykorzystujemy pliki cookie, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników. Możesz kontrolować ustawienia cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza na wykorzystywanie takich plików. Zobacz szczegóły.

Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo