Autowebinar

Masz zachwycający materiał – zrób z tego idealny webinar pozbawiony jakichkolwiek usterek. I niech on pracuje na Ciebie nawet podczas wakacji.

Co to jest?

Autowebinar to technologia, która pozwala na częściowe lub pełne zautomatyzowanie webinaru, aby można było go prowadzić bez bezpośredniego uczestniczenia prezentera. Autowebinar zyskał popularność dzięki korzyściom, które można osiągać, korzystając z niego.

Jakie są zalety korzystania z tej funkcji?

Oszczędzanie czasu.


Już nie musisz prowadzić ten sam webinar wielokrotnie.

Jest to wygodne dla użytkowników.


Dzięki temu, że webinar można prowadzić codziennie i kilkakrotnie w ciągu każdego dnia, słuchaczom będzie łatwiej wybrać dogodny dla nich czas uczestniczenia w webinarze.

Pomaga dotrzeć do nowych klientów.


Najczęściej uczestniczenie w autowebinarach jest bezpłatne, a to znaczy, że użytkownicy chętniej wezmą w tym udział.

Zapewnia stały dochód.


Kiedy pracujesz nad nowym projektem i nie masz czasu na prowadzenie webinarów, właśnie autowebinary będą wspierać sprzedaży.

Jak to działa?

  1. Wybierz pokój webinarowy i trochę go skonfiguruj: zaznacz prelegenta, kraj i strefę czasową.
  2. Zadaj rozkład.
  3. Załaduj wideo dla obrazu z kamery.
  4. Wybierz, jakie wydarzenia będą odbywać się na spotkaniu, to znaczy, te, które będą pokazywane w pokoju webinarowym w trakcie autowebinaru.
  5. Możesz też dodać użytkowników wirtualnych.

Potrzebujesz przerwy, aby znaleźć nowe idei, chcesz maksymalnie skorzystać z możliwości pokoju webinarowego lub zaplanowałeś cykl bezpłatnych webinarów?

Za pomocą funkcji autowebinarów możesz zorganizować wszystko bez zarzutu.

Sprawdź, jak to działa?

Wykorzystaj swoje poprzednie wystąpienia do kreacji perfekcyjnego webinaru promocyjnego. Spróbuj, by osiągnąć maksymalny efekt przy minimalnym wysiłku.

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się