Najlepsze przykłady reklamowania webinaru

Reklamowanie webinaru

Reklamowanie webinaru to pierwszy krok do tego, aby przyciągnąć klientów. W tym artykule przyjrzymy się i ocenimy najbardziej inspirujące i efektywne przykłady takich reklam. Są to przykłady reklam zagranicznych webinarów. Warto czerpać z nich wiedzę, bo są to efekty długoletniego doświadczenia. To powinno pomóc Ci w tworzeniu własnej kampanii marketingowej.

Reklama D-Edge Webinar 

Reklama D-Edge

D-Edge świetnie sprawdzi się, gdy potrzebujesz szybkiej, skutecznej reklamy.

Mechanizm reklamy polega na pokazaniu, że jest to coś pilnego — na przykład informuje, że został tylko jeden dzień, aby zapisać się na wydarzenie. Wzbudza w odbiorcy tzw. fear of missing out. Jest to jednak metoda, która stwarza zagrożenie, że przyciągniesz na webinar nieodpowiednich ludzi. 

Jest to również doskonały sposób, aby przyciągnąć te osoby, które jeszcze się wahają. Pomyśl: nie masz nic do stracenia — najgorszym scenariuszem jest to, że po prostu nie będą uczestniczyć w webinarze. 

D-Edge to doskonały wybór: reklama składa się z dwóch klepsydr symbolizujących upływ czasu, wyrażeń typu “został tylko jeden dzień”, “ostatnia szansa, aby się zarejestrować” oraz wzmianka o deadline. Tego typu reklama na pewno odniesie sukces w przyciąganiu klientów zapisujących się „na ostatnią chwilę”.

Reklamowanie webinaru Thales eSecurity

Reklamowanie Thales

Ta reklama dostarcza potencjalnym klientom dokładnych informacji, jakie tematy będą poruszane podczas webinaru. Robi to w prosty sposób, w formie listy.

Jeśli zastanawiasz się, co jest lepsze — długi, ciągły opis webinaru czy zwięzła, konkretna lista, zawsze wybieraj to drugie. Odbiorcy zazwyczaj nie mają cierpliwości do czytania długich tekstów, potrzebują konkretów.

Punkty są o wiele łatwiejsze w odbiorze, a reklama wygląda na bardziej uporządkowaną i przystępną.

Reklama webinaru Theme in ClearDegree 

Reklamowanie Theme in ClearDegree 

Ta reklama korzysta z okazji Halloween, co sprawia, że przyciąga wzrok odbiorcy. Na pewno jest bardzo kreatywna, jednakże trzeba pamiętać, że jeśli nie będzie to reklama staranna, będzie się wydawać zbyt dziecinna.

W podanym wyżej przypadku reklama jest dobrze wyważona, ponieważ dodano do niej profesjonalny opis i dokładnie określono grupę docelową.

Reklama Melyssa Griffin 

Reklamowanie Melyssa Griffin

Jest to znakomity przykład reklamy, ponieważ uczestnik od razu widzi jej cel. Z pewnością nie przeoczysz jej, gdy będziesz przeglądać media społecznościowe.

Ton wypowiedzi jest luźny, codzienny, ale autorka nadal zachowuje swój profesjonalizm poprzez wspominanie o tych, którym już pomogła.

Używa wyrazów takich jak „darmowy” czy „autopilot”, które sprawiają, że reklama jest jeszcze bardziej atrakcyjna dla osób, które nie chcą inwestować zbyt wiele, ale nadal mieć świetne wyniki.

Reklama Better Place Forests 

a Better Place Forests

Zaletą tej reklamy jest jej autentyzm, który uzyskano dzięki umieszczeniu zdjęcia CEO, który patrzy z uśmiechem w kamerę. Będzie on także jednym z prowadzących, co jest również dużą zaletą tej reklamy. 

Jak promować siebie jako eksperta? Odpowiedź tutaj.

Zieleń i błękit dopasowują się do misji, jaką ma firma, a dodatkowo wyglądają bardzo estetycznie.

Reklama Heather MacFadyen Webinar 

Reklama Webinar Heather MacFadyen

Heather MacFayden w swojej reklamie przede wszystkim wskazuje cel webinaru — pomoc matkom imigrantkom. Jest wzmianka o tym, w jaki sposób wykonywała swoją misję, o jej podróży do Oaxaca. W ten sposób komunikuje, że jest związana i zaangażowana w ten cel. 

Kolorystyka sprawia, że reklama wygląda optymistycznie, roztacza wokół siebie pozytywną aurę. Prowadząca uśmiecha się, dzięki czemu reklama wygląda autentycznie i zachęcająco.

Potencjalni klienci dostają od razu informację o dacie i godzinie webinaru, nie ma potrzeby, aby wchodzili w link. Webinar skierowany jest do konkretnej grupy, dlatego sensowne jest wspomnienie o strefie czasowej.

Reklama Bank of America Merchant Services

Reklama Bank of America

Czasem nie potrzeba wielu słów. Tak wygląda strategia Bank of America Merchant Services. Ich webinar jest sprytnie zatytułowany „know your stuff”. Proste i bezpośrednie.

Odbiorca widzi młodego mężczyznę, uśmiechniętego, w przyjaznym, ładnym miejscu. Wygląda na osobę, która jest chętna na rozwój i stworzenie swojego biznesu. 

Nazwa i logo firmy umieszczone na zdjęciu zwiększają wiarygodność reklamy. 

Każdy, kto jest zainteresowany zarządzaniem zapasami, będzie chętny, aby zapisać się na webinar. 

Jak przygotować webinar? Przeczytaj tutaj.

Reklama Working Scholars Webinar

Reklama Webinary Working Scholars

Reklama przyciąga wzrok intensywnymi kolorami: czerwienią i żółtym oraz odważnymi hasłem: „Zachęć i zachowaj prawdziwy talent”. 

Obietnica jest prosta: edukowanie firm w zakresie zalet tanich dyplomów dla jej pracowników oraz organizacji.

Tutaj nie ma owijania w bawełnę. Reklama jest zwięzła, ale skuteczna. To cechy, których potrzebujesz, żeby przyciągnąć swoich odbiorców.

Reklama webinaru SEMrush  

Reklama webinaru SEMrush

Reklama webinaru od SEMrush jest kreatywna i zabawna. Przedstawia astronautę, który okrąża czerwoną planetę, trzymającego laptopa w ręku. Trzeba przyznać, że jest to bardzo interesujące podejście do reklamy webinaru.

Pomijając kreatywność, wartość webinaru także jest wyraźnie określona i zaznaczona. Najpierw uwagę odbiorcy przyciąga ciekawy dizajn, a następnie przekazuje mu konkretne informacje na temat webinaru oraz korzyści ze wzięcia w nim udziału. 

Jak wymyślić chwytliwą nazwę webinaru? Odpowiedź znajdziesz tutaj.

Reklama webinaru InMoment 

Reklama webinaru InMoment 

InMoment obiecuje nam podzielić się sekretami liczenia rentowności doświadczeń klientów. Cel jest prosty, a więc z łatwością dotrze do grupy docelowej. 

Biały tytuł wyróżnia się wystarczająco dobrze na tle zielonego tła. Reklama ogólnie jest dość minimalistyczna, pozostawia sporo przestrzeni i sprawia wrażenie nowoczesności, świeżości. 

Mamy nadzieję, że te przykłady reklam webinarów zainspirowały Cię do stworzenia czegoś równie ładnego i efektywnego w Twojej własnej kampanii marketingowej.

Kliknij tutaj i sprawdź jeszcze dzisiaj ofertę MyOwnConference i spróbuj swoich sił w prowadzeniu webinarów.

Spodobał ci się ten post? Podziel się!