13 złych rad. Jak napisać anons wydarzenia i stracić wszystkich uczestników?

złe rady zaproszenia na wydarzenie

Dobry anons wydarzenia to jedna z najważniejszych zasad udanego webinaru lub innego eventu. Dowiedz się, jak możesz wszystko spartaczyć i zrób to inaczej.

  1. Zrób mdły landing page. Nie musi być ładny, ma jedynie poinformować, że będzie kiedyś tam jakiś tam webinar. Jeśli nie wiesz, co to jest landing page, i jednak, żeby był skuteczny, wtedy przeczytaj ten wpis.
  2. Nie korzystaj z żadnych CTA. Po co to wszystko, gdyż nigdy one nie działają poprawnie?
  3. Nie zawracaj sobie głowy z tytułem. Chwytliwa nazwa nie ma żadnego wpływu na podjęcie decyzji. W poprzednim artykule pisałam już o tych dobrych przykładach.
  4. Napisz duuużo o sobie i prawie nic o wydarzeniu. Wystarczy, że jesteś wspaniały.
    anons wydarzenia
    anons wydarzenia na https://mobilemonkey.com/summits/agency-growth/
  5. Zero obrazków i zdjęć w anonsie. Tyle jest tych serwisów do tworzenia slajdów, tylko stracisz czas na zapoznanie się z nimi.
  6. Nie musisz pisać anons wydarzenia wszędzie. Po co powtarzać informacje w mediach społecznościowych, gdyż napisałeś anons na swojej stronie internetowej. Te rady o promocji wydarzeń w sieciach społecznościowych są dla początkujących.
  7. Gdyż jednak napisałeś anons na swojej stronie, nie proś nikogo udostępniać ten post. I w żadnym razie nie przypinaj ten wpis na górze strony.
  8. Pamiętaj, żadnej tam promocji na Facebooku i płatnych reklam. Dobry webinar sam się sprzedaje.
  9. Nigdy, ale to nigdy nie planuj wysyłki e-maili przed webinarem. Twoje uczestnicy i bez przypominania pamiętają o tym spotkaniu. Ktoś może powiedzieć, że masz jeszcze po webinarze coś wysyłać, ale to nie profesjonalistów.
  10. Nie podawaj żadnych szczegółów o wydarzeniu. Samej nazwy na pewno wystarczy. A nawet, gdy już uczestniczyli w podobnym wydarzeniu, to pewnie ucieszą się, z powtórki.
  11. Zrób skomplikowany proces zapisywania się na webinar i nie podawaj cen. Przecież każdy lubi niespodzianki.
  12. W anonsie nie podawaj strefy czasowej. Nie komplikuj. A jeśli stracisz kilka tych uczestników z innych krajów, to co Ci z tego?anons webinaru
  13. Nie dołączaj do anonsów żadnych referencji i opinii innych uczestników. Kogo to obchodzi, co myślą o Twoich eventach inni.

10 wskazówek dla startupu webinarowego. Jak stworzyć biznes na webinarach i niczego nie żałować.

A tu możesz dowiedzieć się, jak napisać skuteczne zaproszenie na webinar w 30 minut.

Spodobał ci się ten post? Podziel się!