Polityka bezpieczeństwa i prywatności

Serwis do wideokonferencji MyOwnConference uznaje wielkie znaczenie poufności informacji. Niniejszy dokument zawiera nasze zobowiązania wobec nadawanych informacji prywatnych.

Współpracując z serwisem MyOwnConference, dzielisz się z nami takimi danymi personalnymi, jak Twoje imię, e-mail oraz inne informacji związane z nadawanymi usługami. Polecamy zapoznać się z niniejszą polityką bezpieczeństwa i możliwymi zmianami jej treści.

Jaką informację zbieramy

Serwis MyOwnConference zbiera i przechowuje informacje prywatne od Ciebie w celu:

  • nadania odpowiedniego produktu i/lub usług;
  • zawiadomienia o produktach i/lub usługach;
  • nadania zamówionych przez Ciebie usług.

Możemy również zbierać następujące informacje:

  • imię i nazwisko;
  • informacje kontaktowe, łącznie z adresem e-mail;
  • dane demograficzne, takie jak wiek, preferencje i zakres zainteresowań;
  • inne informacje stosujące się wywiadów klientów i/lub propozycji.

Jak wykorzystujemy zebrane dane

Dane osobiste będą wykorzystane do nadania usług oraz informacji najważniejszych dla naszej współpracy. Serwis MyOwnConference i nasi partnerzy mogą nadsyłać publikacje oraz informacje marketingowe o naszych produktach i usługach, oraz śledzić Twoje zainteresowanie nimi.

Serwis MyOwnConference może nadawać dostęp do Twoich danych osobistych tym współpracownikom i konsultantom, którzy dostęp do takich informacji potrzebują do obsługi Twojego konta. 

Możemy również ujawniać dane personalne w przypadku udziału w transakcjach korporacyjnych, takich jak zbycie całości lub części aktywów. W takim przypadku będziemy wymagali dalszej ochrony Twoich danych osobowych, w taki sam sposob jak robila to nasza firma. Ponadto serwis ma prawo ujawnić informację personalną, jeśli tego wymaga prawo. W pozostałych przypadkach dostęp do Twoich informacji personalnych mogą otrzymać firmy, organizacje lub osoby, jeśli Ty dasz na to zezwolenie.

Jakie masz prawo wobec informacji osobowych, które zbieramy i przechowywujemy

Serwis MyOwnConference robi wszystko, co jest w praktyce możliwe, by informacja osobista, którą zbieramy, wykorzystujemy i rozpowszechniamy, była dokładną, aktualną i pełną. Jeśli zauważyłeś pomyłki dotyczące własnych danych personalnych lub uważasz, że informacja osobista nadana do MyOwnConference, nie jest aktualna, można ją zmienić po skontaktowaniu z nami przez jeden z niniejszych kanałów. Również masz prawo do usunięcia własnych danych na MyOwnConference. Po spełnieniu warunków Umowy i zakończeniu naszej współpracy informacja personalna zostanie usunięta automatycznie.

Jak używamy cookies?

Cookies — to niewielkie pliki tekstowe, które są umieszczane w Twoim komputerze w celu śledzenia za Twoimi wizytami na pewnej stronie internetowej. Cookies zezwalają, aby aplikacje internetowe traktowały Cię indywidualnie. Aplikacja może adaptować swoją działalność do Twoich potrzeb, sympatii i antypatii, zbierając i zapamiętując informację o Twoich preferencjach.

Używamy cookies po to, aby monitorować, jak korzystasz z naszej strony. To pozwala nam analizować dane o ruchu na stronie i dalej dostosowywać ją do potrzeb klienta. Wykorzystujemy cookies do analizowania danych o odwiedzinach strony. Cookies istnieją tylko podczas odwiedzin strony i są usuwane po zamknięciu przeglądarki.

Pliki cookies pomagają nam doskonalić stronę, monitorując, jakie strony uważasz za przydatne, a jakie nie. Pliki cookies w żaden sposób nie pozwalają nam na dostęp do Twojego komputera ani informacji o Tobie, oprócz tej, którą zdecydujesz z nami podzielić.

Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookies, ale Ty możesz zmienić ustawienia przeglądarki i odrzucić cookies. Jednak ich wymknięcie może przeszkodzić Tobie w pełni korzystać z zalet strony.

Informacji zbierane na stronie

Kiedy odwiedzasz stronę, możemy pozyskiwać następujące informacje nazwę domena serwera, imię i nazwisko, adres e-mail. Ponadto mamy prawo do fiksacji informacji statystycznych, na przykład, data, godzina, liczba przeglądanych stron w celu oceny wydajności i przydatności naszej strony.

Wykorzystanie poczty elektronicznej

Chociaż dbamy o ochronę informacji personalnych na naszej stronie internetowej, niestety, technologia używana do przesyłania danych przez Internet nie jest 100% bezpieczna. A więc, wysyłając nam informację zawierającą Twój e-mail adres, robisz to na własne ryzyko.

Nadawany przez Ciebie adres e-mail może być wykorzystany przez serwis MyOwnConference do przesłania nowości oraz informacji reklamowych odnoszących się do naszych usług. Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości marketingowe, możesz zrezygnować z takich wiadomości, korzystając z odpowiedniego linku rezygnacji lub poinformować nas o swojej decyzji.

Bezpieczeństwo informacji personalnych

Serwis MyOwnConference podejmuje wszelkie niezbędne środki bezpieczeństwa konieczne do ochrony danych osobowych przed utratą, nieautoryzowanym dostępem, zniszczeniem, niewłaściwym wykorzystaniem, przekształceniem, nieuprawnionym ujawnieniem. W celu bezpieczeństwa i ochrony informacji dotyczące kart kredytowych nie są przechowywane na naszym serwerze. Nasz dostawca usług płatniczych przechowuje tę informację zaszyfrowaną i zabezpieczoną. Mimo to nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za nieautoryzowany dostęp do informacji prywatnych znajdujących się w MyOwnConference.

Serwis MyOwnConference może nadawać linki (odnośniki) do innych stron internetowych. Kiedy skorzystasz z takiego linku, opuścisz naszą stronę. Nasza polityka bezpieczeństwa nie ma żadnej kontroli nad stroną, do której przejdziesz i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ochronę i przestrzeganie poufności Twoich danych personalnych na takich stronach. Polecamy zaznajomić się z zasadami prywatności każdej strony, którą odwiedzasz.

Przekazywanie informacji stronom trzecim

My nikomu nie sprzedajemy i nie przekazujemy informację personalną o użytkownikach naszego serwisu. Mamy prawo nadawać dostęp do informacji personalnych stronom trzecim, chyba że mamy poprzednie zezwolenie Zleceniodawcy.

Nasze kontakty

Jeśli masz pytania, sugestie i komentarzy wobec polityki bezpieczeństwa, możesz skontaktować się z nami pod adresem contact@myownconference.pl oder per Skype: myownconference.

Zmiany niniejszego oświadczenia o poufności

Mamy prawo do wprowadzania zmian i uzupełnień do niniejszej polityki bezpieczeństwa. Ponosisz odpowiedzialność za zaznajomienie się z możliwymi zmianami we właściwym czasie.


(Ostatnia wersja: 12 lutego 2016. Weryfikacja: 1.12)

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Zobacz szczegóły.

Zgadzam się