Polityka przetwarzania i ochrony danych



My uznajemy znaczenie ochrony danych osobowych i prywatności. Niniejszy dokument zawiera nasze zobowiązania wobec nadawanych informacji prywatnych.

Dane osobowe naszych użytkowników są przetwarzane w Unii Europejskiej, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO" lub "GDPR")

Administratorem Twoich danych osobowych jest Akovana Sp. z o.o., z siedzibą Ulica Ukmerge 223-2, Wilno, Litwa, LT-07156.

Administratorem danych osobowych uczestników Twoich webinarów jesteś Ty. Przetwarzamy i przechowujemy dane Twoich uczestników jako podmiot, któremu powierzyłeś ich przetwarzanie.

Polecamy zapoznać się z naszą Polityką przetwarzania i ochrony danych i możliwymi zmianami jej treści.


Jaką informację gromadzimy

Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, panel klienta lub pokój webinarowy, możemy gromadzić i przechowywać dane o Tobie, które są niezbędne do poprawnego usług. Na przykład gromadzimy informacje statystyczne o dacie i czasie ostatnich odwiedzin i godzinie ostatniej wizyty, a także o Twoich indywidualnych ustawieniach w panelu klienta i pokoju webinarowycm. Jednocześnie staramy się przechowywać minimalną ilość danych wystarczającą do świadczenia usług o wysokiej jakości.

Gromadzimy i przechowujemy dane osobowe w celu:

  • nadania odpowiedniego produktu lub usług;
  • zawiadomienia o innych produktach lub usługach.

Możemy również zbierać następujące informacje:

  • imię i nazwisko;
  • adres e-mail;
  • dane firmy, jeśli płacisz za nasze usługi w imieniu firmy;
  • inne informacje, otrzymane od Ciebie na naszą prośbę lub na Twoje życzenie, z potwierdzeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Jak wykorzystujemy gromadzone dane

Przetwarzamy Dane Osobowe potrzebne do świadczenia usługi na zasadach wskazanych w Umowie Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych , która stanowi integralną część Umowy z Użytkownikiem i Polityki przetwarzania i ochrony danych.

Twoje dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie do świadczenia usług w zakresie planowania i prowadzenia seminariów internetowych, transmisji na żywo i / lub konferencji internetowych. Nie wykorzystujemy danych w celach innych niż te, na które wyrażona została zgoda. Możemy wysyłać publikacje, informacje marketingowe o naszych produktach oraz usługach i śledzić Twoje zainteresowanie nim, ale tylko za Twoją zgodą, którą wyrażasz podczas rejestracji.

Możemy zapewnić dostęp do twoich danych osobowych tylko tym pracownikom i konsultantom online, którzy potrzebują tych informacji do obsługi twojego konta.

Możemy zapewnić dostęp do Twoich danych osobowych tylko tym pracownikom i konsultantom online, którzy potrzebują tych informacji do obsługi Twojego konta.


Jakie masz prawo wobec informacji osobowych, które gromadzimy i przechowujemy

Robimy wszystko, co możliwe, by informacja osobowa, którą zbieramy i przetwarzamy, była dokładna, aktualna i pełna. Jeśli zauważyłeś pomyłki dotyczące własnych danych osobowych lub uważasz, że informacja osobowa w Serwisie nie jest aktualna, można ją zmienić po skontaktowaniu z nami: privacy@myownconference.com. Możesz zmienić dane samodzielnie w sekcji Profil w panelu klienta.

Również masz prawo do usunięcia osobowych danych samodzielnie w sekcji Profil w panelu klienta, lub napisz do nas na e-mail privacy@myownconference.com.

Konto zostanie usunięte natychmiast. Nie można potem odzyskać konta, informacji, załadowanych plików, oraz informacji o uczestnikach i webinarach.

Po spełnieniu warunków umowy i zakończeniu naszej współpracy Twoja informacja osobowa zostanie usunięta automatycznie w ciągu 180 dni od momentu ostatniego korzystania z naszych usług.

Jeśli zauważysz, że przetwarzamy dane osobowe z naruszeniem prawa, prosimy, zwróć na to naszą uwagę, a my usuniemy te uchybienia. Informujemy Cię, że masz prawo złożyć skargę na przetwarzanie Twoich Danych Osobowych do organu nadzorczego, którym w przypadku Polski jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Jak używamy cookies

Ciasteczka (ang. cookies) — to pliki tekstowe, zapisywane przez przeglądarkę i przechowywane na Twoim komputerze, tablecie lub smartfonie, podczas odwiedzin naszej strony internetowej. Wykorzystujemy cookies do rejestrowania aktywności użytkowników, byśmy mogli optymalizować naszą witrynę dla klientów.

Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookies, ale Ty możesz zmienić ustawienia przeglądarki, by wyłączyć obsługę cookies. Jednak wyłączenie cookies może przeszkadzać w pełni korzystać z naszych usług.

One są przechowywane na Twoim urządzeniu, byśmy mogli poznać Cię podczas kolejnej wizyty w MyOwnConference. MyOwnConference wykorzystuje cookies, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników.

Czego możemy dowiedzieć się z naszego pliku cookie o naszych użytkownikach:

  • adres IP komputera;
  • informacje o systemie operacyjnym Użytkownika (np., Mac OS, Windows);
  • typ i wersję przeglądarki (np., Safari, Google Chrome, Mozilla Firefox);
  • typ wykorzystywanego urządzenia (smartfon, tablet, komputer);
  • datę ostatniej wizyty;
  • wyszukiwania i poruszania się po witrynie, panelu klienta i pokoju webinarowym;
  • wybrane preferencje podczas wizyt na stronie, w panelu klienta i w pokoju webinarowym);
  • czas, który jest spędzany na każdej podstronie, w panelu klienta i w pokoju webinarowym.

Ta informacja pomaga nam zrozumieć Twoje preferencje podczas korzystania z naszej strony internetowej, panelu klienta i pokoju webinarowego. To ułatwia nam jak najlepsze dostosowanie się do Twoich potrzeb oraz poprawić obsługę użytkowników.

Wykorzystujemy tylko sesyjne pliki cookies. Są one wymagane i tworzą się podczas odwiedzania naszej strony internetowej, logowania w panelu klienta lub w pokoju webinarowym. Sesyjne pliki cookie są przechowywane w postaci zaszyfrowanej na Twoim komputerze i są automatycznie usuwane 180 dni po ostatnim użyciu naszych usług. Możesz usunąć je w dowolnym momencie ze swojej przeglądarki.

Dzięki sesyjnym plikom cookie nie musisz stale wprowadzać informacji. Na przykład nazwy użytkownika i hasła umożliwiające wejście do panelu klienta lub do pokoju webinarowego.

Natomiast cookies nie zawierają informacji osobowych, to znaczy, że nie mogą być wykorzystane do Twojego identyfikowania.

Wykorzystywany przez nas sesyjny plik cookie:

Nazwa Czas trwania Opis
x 180 od momentu ostatniej wizyty Sesyjne dane użytkownika

Sesyjne pliki cookie są szyfrowane i przechowywane na naszych serwerach znajdujących się w centrum danych w UE.


Dane gromadzone przez Google Analytics i Google Ads oraz wykorzystywane pliki cookie

Strona ma wbudowany kod Google Analytics и Google Ads. Te narzędzia służą do analityki internetowej i pomaga udoskonalać nasze usługi. Usługa Google Analytics gromadzi anonimowe dane oraz odnotowuje zachowanie użytkowników na stronie bez identyfikowania poszczególnych użytkowników. Narzędzie Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie do analizy działań użytkowników. Pliki te służą do przechowywania takich informacji: czas rozpoczęcia bieżącej sesji oraz tego, czy użytkownik był już kiedyś na stronie i z jakiej witryny trafił na nią.

Nie korzystamy z narzędzi Google Analytics i Google Ads w panelu użytkownika i pokoju webinarowym. Możesz jednak dodać własny kod Google Analytics i Google Ads w ustawieniach pokoju, aby śledzić działania uczestników swoich webinarów i transmisji na żywo. W takim przypadku jesteś odpowiedzialny za gromadzenie, przechowywanie i analizę otrzymanych informacji, jako Administrator danych osobowych swoich uczestników. Nie mamy dostępu do nich

Korzystamy z Google Ads do śledzenia konwersji. Jeśli trafiłeś na naszą stronę po naciśnięciu reklamy Google, tworzy się plik cookie (Conversion-Tracking). W taki sposób dostajemy informacje o liczbie użytkowników, którzy kliknęli naszą reklamę. Te pliki nie służą do identyfikacji konkretnej osoby.

Możesz uniemożliwić Google zbieranie danych generowanych przez cookies i związanych z korzystaniem z tej strony internetowej (w tym swojego adresu IP), instalując wtyczkę do przeglądarki dostępną pod następującym linkiem https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Google.


Informacje gromadzone przez Paysera i PayPal oraz wykorzystywane pliki cookie

Nie przechowujemy ani nie przetwarzamy informacji o płatnościach. Proces ten jest w pełni realizowany przez Paysera i PayPal. Korzystamy z metody współpracy z firmą płatniczą, w której całkowicie opuszczasz naszą stronę internetową, panel użytkownika lub pokój do webinarów i wracasz do nas dopiero po transakcji płatniczej.

Każdy z używanych przez nas interfejsów płatności może ustawiać i wykorzystywać własne pliki cookie na swojej stronie internetowej. Szczegółowe informacje o danych gromadzonych, przechowywanych i wykorzystywanych przez systemy płatnicze, a także pliki cookie można znaleźć na stronie Paysera lub сайте компании PayPal.


Informacje gromadzone przez ZenDesk Online Support System i wykorzystywane pliki cookie

Aby usprawnić szybką pomoc naszym użytkownikom, korzystamy z zewnętrznego interfejsu pomocy technicznej ZenDesk. Ich okno wsparcia jest bezpośrednio zintegrowane z naszą stroną internetową, panelem użytkownika lub pokojem webinarowym przy użyciu technologii IFRAME. Dzięki tej metodzie integracji nie mamy dostępu do plików cookie, których używają. Dlatego ZenDesk może również ustawiać własne pliki cookie i gromadzić wszelkie dane osobowe, do których nie mamy dostępu. Szczegółowe informacje na stronie internetowej ZenDesk.


Jak wykorzystujemy adres poczty elektronicznej

Chociaż dbamy o ochronę informacji osobowych na naszej stronie internetowej, niestety, żadna technologia używana do przesyłania danych przez internet nie jest na 100% bezpieczna. A więc, wysyłając nam informację zawierającą Twój adres elektroniczny, robisz to na własne ryzyko.

Nadawany przez Ciebie adres e-mail może być wykorzystany przez nas do wysyłki ważnej aktualnej informacji oraz informacji reklamowych o naszych usługach. Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości marketingowe, możesz zrezygnować z takich wiadomości, nacisnąwszy link rezygnacji w liście, lub odznaczyć odpowiednią opcję w ustawieniach panelu użytkownika lub poinformować nas o swojej decyzji w liście na adres unsubscribe@myownconference.com.

Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania Ci wiadomości dotyczących zmian w naszej pracy lub w naszych usługach.


Bezpieczeństwo danych osobowych

Korzystamy tylko z centrów danych, które spełniają standard TIER-III i znajdują się w UE. Pozwala to zapewnić maksymalną możliwą ochronę danych przechowywanych na wynajmowanych przez nas serwerach. Używamy również kompleksowego szyfrowania TLS, co oznacza, że ​​wszystkie dane w centrach danych i między nimi są przesyłane tylko przez tunele SSL. Wszystkie Twoje dane, zarówno w systemie, jak i poza nim, są chronione przez 2048 i 4096-bitowych certyfikatów SSL i przechodzą tylko przez bezpieczne kanały. Ponadto podczas przesyłania sygnału z kamery internetowej i mikrofonu podczas webinaru, transmisji na żywo lub konferencji internetowej stosowane jest kompleksowe szyfrowanie AES-128.

Podejmujemy wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych przed utratą, nieuprawnionym dostępem, niewłaściwym wykorzystaniem, zmianą lub ujawnieniem. Wszyscy nasi pracownicy, którzy mają dostęp do Twoich danych osobowych, podpisują umowę NDA przed rozpoczęciem pracy.

Ponadto w celach bezpieczeństwa i ochrony nie żądamy ani nie przechowujemy w naszych centrach danych informacji o kartach płatniczych, ani innych danych dotyczących płatności. Firmy płatnicze, z którymi współpracujemy, takie jak Paysera lub PayPal, niezależnie akceptują, przetwarzają i przechowują informacje zaszyfrowane i chronione w swoich centrach danych zgodnie z ich wymaganiami i zasadami pracy z danymi osobowymi.

MyOwnConference może publikować linki (odnośniki) do innych stron internetowych. Gdy skorzystasz z takiego linku, opuścisz naszą witrynę internetową. Nasza Polityka bezpieczeństwa nie dotyczy innych stron internetowych, do których trafisz, i nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ochronę i przestrzeganie poufności Twoich danych osobowych na takich stronach. Polecamy zaznajomić się z polityką bezpieczeństwa każdej strony, z której korzystasz.

Korzystając z banera, loga lub przycisku sprzedaży w pokoju webinarowym, ponosisz pełną odpowiedzialność za przekierowanie uczestników swoich webinarów na strony osób trzecich.


Przekazywanie informacji podmiotom trzecim

Nie sprzedajemy i nie przekazujemy żadnych danych osobowych użytkowników. Ale prawo ujawnić Twoje informacje osobowe we wszelkich przypadkach wymaganych prawem UE. Możemy również ujawnić Twoje dane organom ścigania, agencjom rządowym lub upoważnionym organizacjom zewnętrznym w odpowiedzi na potwierdzony wniosek. Dotyczy on spraw związanych z zapobieganiem działaniom terrorystycznym, sprawom karnym, domniemanym działaniom niezgodnym z prawem lub w związku z wszelkimi innymi działaniami, które mogą pociągać za sobą odpowiedzialność prawna z Twojej lub z naszej strony, lub ze strony jakiegokolwiek innego użytkownika MyOwnConference.

Możemy również ujawniać dane osobowe w przypadku udziału w transakcjach korporacyjnych, takich jak sprzedaż lub fuzja aktywów. W takim przypadku będziemy wymagać dalszej ochrony Twoich danych osobowych na takim samym poziomie, który zapewniamy w MyOwnConference.


Nasze kontakty

Jeśli masz pytania, sugestie i komentarzy wobec Polityki bezpieczeństwa, cookies lub RODO w firmie możesz skontaktować się z nami przez e-mail: privacy@myownconference.com


Zmiany w Polityce bezpieczeństwa

Mamy prawo do wprowadzania zmian i uzupełnień do niniejszej polityki bezpieczeństwa. Ponosisz odpowiedzialność za zaznajomienie się z możliwymi zmianami we właściwym czasie.



(Ostatnia wersja: 27 marca 2020. Weryfikacja: 2.1)

Wykorzystujemy pliki cookie, aby ulepszyć witrynę internetową i ułatwić korzystanie z niej oraz poprawić obsługę użytkowników. Możesz kontrolować ustawienia cookies w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza na wykorzystywanie takich plików. Zobacz szczegóły.

Wsparcie techniczne
Korzystasz z AdBlocka lub innej wtyczki do blokowania reklam, dlatego nie widzisz okna Konsultanta Online na naszej stronie. Prosimy, wyłącz AdBlocka lub odblokuj domenę myownconference.pl.
Konsultant online
Czat na żywo